2024-07-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Troligen inte bli mer "ond" men genom GS-stimuli vill våra handlers bevisa att vi är "onda" eller "sjuka" eftersom vi provoceras. Genom provokation, trakasseri och sabotage förväntar de sig att vår "sanna" karaktär visas.

Samtidigt är det helt naturligt att en normal person blir arg, stressad, irriterad, paranoid etc. till följd av GS-stimuli. Så det kan finnas andra mål än att "förstöra" oss via psyket, och bryta ner vår vilja/själ/karaktär. Våra handler blir säkert glada när vi agerar utom vår karaktär också.

Som sagt är GS-nätverket en del av "Illuminati" så de kan ha flera ockulta, sociala, politiska och religiösa mål med det. Frimurare och katolska kyrkan är grundpelare i Illuminati. Eftersom det här innefattar omfattande psykologiska operationer och social engineering över många år är det väldigt viktigt gällande vår uppfattning, våra tron och vårt beteende.

Om de är religiösa kan de exempelvis tro att vi är Bibelns "chosen ones" som är Guds utvalda som ska förföljas och trakasseras av demoniska krafter (Satan) och där teknologi ofta ses som demoniskt av extrema kristna. Det verkar som att de åtminstone väljer att använda bibliska koncept i de massiva social engineering-program som GS-nätverket stödjer.

Det finns en enorm förmögenhet i religion världen över - biljontals kronor. Sedan finns det extrema "Illuminati"-medlemmar som tar saker i egna händer och vill manifestera bibliska koncept på egen hand i största hemlighet. De vill representera Gud eller Satan - mer troligt Satan då denne ska styra inom världsliga makter. Därför är vi "utvalda" genom Illuminatis urvalskriterium (antagligen) att utsättas för enorm psykologisk och perception manipulation där vårt psyke är måltavla och våra beslut avgör hur hyperspelet formar sig.

Jag tror att de är mer beroende på oss än vad vi anar eftersom de investerat tid i att programmera/hjärntvätta/psykologiskt konditionera oss vilket är enormt resurskrävande och därför kan de inte bara "döda oss".

Samtidigt vill de konstant gaslighta oss om att vi är psykiskt sjuka till följd av deras GS-stimuli och då blir vi psykologisk trakasserade om vi klagar om GS-stimuli. Det är alltså ett "helvete på jorden" de vill skapa mot oss så vi "lider" hela tiden. Det kan vara judiska ideologier eftersom dessa inte tror på ett helvete men det finns säkert religiösa grupper som vill utsätta personer de "väljer ut" för ett rent helvete och simulera demonisk inflytande som att "höra röster".

Jag hävdar inte att det här är den enda anledning däremot kan det vara en aspekt av hela kontrollsystemet. GS-nätverket finns för att utföra påverkan mot målperson som väljs ut av person/personer vi troligen inte vet om. Om en nolla i Frimurare vill förstöra en person i hemlighet kan GS-kontrollsystemet användas för det syftet, samt kan det användas för psykologiska operationer för andra ändamål. Allt måste sker utan direkt syn och vetskap av måltavlan - och GS-nätverket är mest intresserade i hur vi tänker och reagerar på GS-stimuli - mycket för att det är inriktat mot vårt psyke i första hand. GS-nätverket kan försöka hitta "bevis" på något som GS-handlers sprider om och ger som motiv till att få förövare att utföra GS-stimuli.

Våra GS-handlers är professionella inom psykologiska operationer. Av någon oklar anledning finns en stark samband mellan psykiska sjukdomar och GS-nätverket men i dagsläget tror jag att de använder psykiatri och psykiska sjukdomar att diskreditera oss och stigmatisera därmed få oss att bli tysta och dölja GS-operationen samtidigt som GS-stimuli kan fortfarande utföras mot oss (programmera vårat psyke i den undangömda).

Av någon anledning anser de att våra tankar och handlingar är relevanta för den social engineering de utför på en skala större än oss själva. Det är nog ett samskapande mellan deras programmering mot oss och deras social engineering i samhället.

Det verkar vara viktigt för GS-nätverket och våra GS-handlers om vilka vi är som person - och det kan vara en stark indikator till den riktiga agendan bakom GS. Men inget kan rättfärdiga en kriminell verksamhet som GS vars mål är att bryta ner personer psykologiskt genom förföljelse och trakasserier. Oavsett vad GS-stimuli är menat att "se ut som" (t.ex. Guds påverkan). Det ligger något i GS-förövares beteende och hur människor ändrar inställning mot oss genom instruktioner från GS-handlers - vad än som påstås påverkas beteende mot oss och specifika GS-handlingar utförs för att på olika vis provocera oss.

En del av illuminati ja men har du någonsin försökt spåra gang stalkare och var dom får sin finansiering ifrån?

Det har jag gjort och jag kom så långt att jag fick reda på att pengarna och de resurser de använde för att trakassera mig kom från en bank men längre kom jag inte.

Det var dessutom riktigt konstigt, denna person som organiserade gang stalking mot mig hade hus på två olika ställen som ägdes av en bank 🤔

Jag spårade ochså vem som ägde hennes bil och det var ochså samma bank som ägde den🤔

Det är verkligen underligt med dessa gang stalkers dom kör i dyra bilar och bor i dyra egnahem men dom äger inget själva verkligen konstigt.

Jag spårade dem under ett års tid och skrev upp registernummer på varenda bil för att jag ville veta om jag kom fram till blackrock eller något liknande skumt företag men som sagt kom bara fram till en bank där tog spåret slut🙄
Citera
2024-07-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
En del av illuminati ja men har du någonsin försökt spåra gang stalkare och var dom får sin finansiering ifrån?

Det har jag gjort och jag kom så långt att jag fick reda på att pengarna och de resurser de använde för att trakassera mig kom från en bank men längre kom jag inte.

Det var dessutom riktigt konstigt, denna person som organiserade gang stalking mot mig hade hus på två olika ställen som ägdes av en bank 🤔

Jag spårade ochså vem som ägde hennes bil och det var ochså samma bank som ägde den🤔

Det är verkligen underligt med dessa gang stalkers dom kör i dyra bilar och bor i dyra egnahem men dom äger inget själva verkligen konstigt.

Jag spårade dem under ett års tid och skrev upp registernummer på varenda bil för att jag ville veta om jag kom fram till blackrock eller något liknande skumt företag men som sagt kom bara fram till en bank där tog spåret slut🙄

Det är väll förmodligen något liknande som blackrock (fast förmodligen mycket mindre än blackrock) om det har med bank att göra. Alla banker ägs av mäktiga folk. SEB ägs ju av Wallenberg t ex.

Vad hette banken?
Citera
2024-07-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Det är väll förmodligen något liknande som blackrock (fast förmodligen mycket mindre än blackrock) om det har med bank att göra. Alla banker ägs av mäktiga folk. SEB ägs ju av Wallenberg t ex.

Vad hette banken?

Dock så gissar jag på att blackrock har ett finger i spelet gällande många banker.
Citera
2024-07-20, 22:42
Medlem
Citat:

Vad hette banken?

Ålands bank.

Citat:
Dock så gissar jag på att blackrock har ett finger i spelet gällande många banker.

Nä - Ålands bank och sparbanken i Mellerud är ansvariga.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-20 kl. 22:46.
Citera
2024-07-21, 01:44
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Jag kan inte göra en logisk kausalitet mellan GS:are och dyra bilar. I mitt fall har rika rekryterats (som min f.d. affärspartner) och därmed visar det att pengar inte har enda rollen. I stort kan nästan vem som helst delta oavsett socioekonomisk ställning.

Blackrock och liknande makthungriga entitet som effektivt "styr" världen har troligen koppling till GS-nätverket och åtminstone i egendom som sponsor. Jämför med Ebay-Gangstalking-affären där GS på Steiner-paret började efter en multimiljardinvestering i Ebay av en miljardär och hans investmentverksamhet - miljardären som påverkat toppolitiken i tredje världen. Sådana maktgalningar vill ha kontroll och de anser sig vara gudalika. I synnerhet gör de "vad som helst" att skydda deras investeringar vilket betyder att får bort kritiken från Steiner-paret om Ebay genom GS. Det finns många privata företag i USA som sysslar med privat underrättelsetjänster som att förfölja Steiner-paret, anställda av Ebay.

Den typ av makt Blackrock har kan enkelt liknas till gudalik och för dessa är kontroll och underrättelse primärt i syfte att skydda investeringar och göra nya investering samt förutspå marknader och trender. Det bästa sättet att förutspå framtiden är att skapa den - via social engineering.

Det ligger i "Illuminatis" största intresse att styra utvecklingen av marknader och samhället av uppenbara skäl men varför de utför GS har säkert många olika mål. Frimurare är ofta intresserade av att skydda sina affärsintressen mot icke-Frimurare och bibehålla den maktstruktur som finns och kommer användas för att "skapa" framtiden.
Citera
2024-07-21, 10:14
Medlem
Citat:

Vad hette banken?

Jo det är förmodligen så, det var handelsbanken om jag minns rätt.

Kan hända att detta har att göra med mina rika släktingar som äger en massa lägenheter har dock inte haft något att göra med dem de senaste 10-11 åren sedan jag flyttade bort från min gamla hemkommun 🤔

Dom har ganska stor makt över hyreslägenhets marknaden där vilket gjorde att om dom var emot någon så var det totalt omöjligt att hitta en ny hyreslägenhet i den staden.

Dom visar ganska öppet att dom är emot mig men förstår liksom inte grejen först gör dom det omöjligt att bo i min gamla hemstad sedan försöker dom med hjälp av gang stalking få mig att flytta tillbaka.

Kan hända att gang stalking är en tjänst som rika fastighetsägare kan anlita om det finns någon som dom är emot jag menar det kan inte ha något med pengar att göra för jag har aldrig haft någon ekonomisk nytta av dessa släktingar 🤔

Så det verkar som dom gör det här för att dom hatar mig och samtidigt vill kontrollera mig.

Sånt här är kanske mer som en sport som rika miljonärer roar sig med.
Senast redigerad av Anders43J 2024-07-21 kl. 10:27.
Citera
2024-07-21, 18:39
Medlem
Citat:
Jag kan inte göra en logisk kausalitet mellan GS:are och dyra bilar. I mitt fall har rika rekryterats (som min f.d. affärspartner) och därmed visar det att pengar inte har enda rollen. I stort kan nästan vem som helst delta oavsett socioekonomisk ställning.

Blackrock och liknande makthungriga entitet som effektivt "styr" världen har troligen koppling till GS-nätverket och åtminstone i egendom som sponsor. Jämför med Ebay-Gangstalking-affären där GS på Steiner-paret började efter en multimiljardinvestering i Ebay av en miljardär och hans investmentverksamhet - miljardären som påverkat toppolitiken i tredje världen. Sådana maktgalningar vill ha kontroll och de anser sig vara gudalika. I synnerhet gör de "vad som helst" att skydda deras investeringar vilket betyder att får bort kritiken från Steiner-paret om Ebay genom GS. Det finns många privata företag i USA som sysslar med privat underrättelsetjänster som att förfölja Steiner-paret, anställda av Ebay.

Den typ av makt Blackrock har kan enkelt liknas till gudalik och för dessa är kontroll och underrättelse primärt i syfte att skydda investeringar och göra nya investering samt förutspå marknader och trender. Det bästa sättet att förutspå framtiden är att skapa den - via social engineering.

Det ligger i "Illuminatis" största intresse att styra utvecklingen av marknader och samhället av uppenbara skäl men varför de utför GS har säkert många olika mål. Frimurare är ofta intresserade av att skydda sina affärsintressen mot icke-Frimurare och bibehålla den maktstruktur som finns och kommer användas för att "skapa" framtiden.

Sen beror det på vilken form av illuminati man tror på om man tror på den version Robert Anton Wilson presenterade i sina böcker eller Fritz Springmiers bloodlines of illuminati.

Många tror att när man pratar om illuminati så måste dom vara enormt rika miljardärer som bor i ett slott men enligt Springmier behöver det inte vara så.

Dom kan till exempel bo i en småstad och bedriva en begravningsbyrå utan att ha speciellt stora summor på sina bankkonton.

Eller så kan dom vara rika men inte enormt rika det beror helt enkelt på vilket land dom bor i 🤔

Men det som man kan känna igen dessa illuminater är hur dom beter sig till exempel att dom uppfostrar sina barn på ett väldigt hänsynslöst sätt och att dom inte ger eller hjälper mindre lyckligt lottade släktingar fast dom skulle vara miljonärer och sen det enorma behovet av att kontrollera hur andra lever.

Min tanke var när jag läste Springmier var det där är ju precis som mina släktingar.

Kan hända att det är därför dom gang stalkar mig och andra targeted individuals för att vi kommer från en sån där blodslinje och det värsta dom vet är så kallade avhoppare som börjar motarbeta dem och deras agenda🤔
Senast redigerad av Anders43J 2024-07-21 kl. 18:47.
Citera
2024-07-21, 21:48
Medlem
Citat:
Vad menar du med att bevisa människans relation med Gud? Och att det är avslutad för att "Han" (Hesus) inte går med på den? Påstår du att GS har med religion/spiritualitet att göra? Förvisso misstänker jag katoliker/judar, frimurare och jesuiter (a.k.a. "Illuminati") som ansvarar för GS.

Människans relation med Gud är kristus. Minns gärna med mig när vi sa att kristusbegreppet åsyftar abstrakt ljus och färg med huvudändamål brunt och II/III (tre mot två/tre mot fyra). GS historiska syfte är att överföra kunskap om kristusbegreppet så att vi på andra sidan får en chans att lära sig.

GS har alltså egentligen enbart med religion (= tro) att göra. Katolikerna har bara kompetens till att överföra en mycket begränsad kristus. De kan ändå inte veta någonting utan GS.

Det är det enkla och raka svaret. Innebörden är att människan inte har någon annan relation med Gud än GS. Det är alltså helt enkelt frågan om den enda relationen som Gud har tillgång till. Därför följer det logiskt att den relationen är på förhand avslutad. Vi kan bara hjälpa varandra att leva med det.

Citat:
Tror du att han blev driven till en tidig död? Jag har alltid haft intrycket att Duncan är något full i varje intervju och föreläsning. Exempelvis i den podcast-intervju gav han fel betydelse av myndighetens akronym "DIA" vilket han bör ha haft stenkoll eftersom han påstår sig jobbat med olika sådana myndigheter - inte minst CIA där han ska ha varit anställd både i projekt och som GS-förövare att utföra psykologiska experiment på TI-sällskapet. Möjligen kan han ha dött av alkoholförgiftning i sitt hem och det tog mer än en vecka för någon att upptäcka hans döda kropp eftersom han verkar inte lämna sitt hem ofta.

Jag kan i alla fall tänka mig det om GS använde honom till att berätta saker som många kan behöva veta eller spekulerar om mycket. Då kan jag tänka mig att man önskar sig tilldragelse med att han fick dö i förtid.

Citat:
Du blandar religion med Duncan. Han påstår sig ha delskapad den s.k. V2K-vapen - Voice of God-vapen. Hans böcker "How to tame a Demon" och "Project: Soulcatcher" är fyllda med religiösa texter och toner, som att DOD kallar sitt vapen för S.A.T.A.N. (Silent Assasination Through Adaptive Networks) och ett annat C.H.R.I.S.T vilket används för beteendemodifikation. Han påstår exempelvis att militären och underrättelse gillar att döpa deras Gudalika "vapen" efter Gudar (Demi Gods) -- t.ex. ett allvetande AI. Är det inte uppenbart för dig att GS vill använda kristna koncept i att motivera och manipulera personer, grupper och samhället genom GS?

Jo, det är både deras enda arbetsområde och det enda de kan något om. Bevisligen alltså...

Citat:
Förövrigt vill mäktiga personer verka mer mäktiga genom att påstå att de har Gudalika krafter. Åtminstone är det propaganda och psykologisk krigföring av CIA och US Army mot Ryssland och Kina att visa sig mäktigare genom att påstå deras DEW-vapen, V2K-vapen och andra science fiction-vapen. Psykologisk krigföring som all krigföring går ut på bedrägeri och illusioner. Kan inte GS-nätverket vara en del av den psykologiska krigföringen riktad mot Ryssland och Kina? Just i den Danny Jones/Konkrete-podcast med Duncan var huvudgästen en rysk medicinsk doktor Leonid Ber som diagnostiserats med Havana Syndrom - är det ett sammanträffande att en ryss är utsatt? Jag är själv en serb. GS är mycket mer trolig vara orkestrerad av västerländska makter än österländska. Ryssland och Kina föredrar direkt kontroll av population medan USA och company föredrar hemlig och indirekt kontroll (bedrägeri).

Varför hatar han personer som GS används på? Hur vet du det? Det låter dock som att han alltid hatat människor eller "dumma" människor som tror på Gud och de som blir lättlurade/bedragna av den psykologiska manipulation som GS utför. Förövrigt erkände Duncan år 2014 i ett e-mejl att han är anställd av CIA att utföra psykologiska experiment på TI-sällskapet - alltså att han inte är en aktivist men en förövare. Han påstår att han får mer betalt om han kan göra måltavlor ännu mer delusional och leda personer "borta från Gud". Han ser ner på människor som går på den desinformation han erkänt sprids. Vad tror du om det? Dessutom refererade han GS som ett schackspel vilket är typisk frimurarsymbolik eftersom schackrutor med svart-vitt är mycket använt i frimurar-ritualer (googla).

Jag har läst Duncans diskussioner med Forwood där han agerar som en total skitstövel och även refererar till sina böcker som "piece of shit". Läs konservationen här: http://exposinginfragard.blogspot.com/2014/08/an-interesting-conversation-with-robert.html

Utan tvekan var Duncan är dålig person oavsett vilken "aktivism" han pysslade med i TI-sällskapet. Mer troligt var han aktivist för själviska ändamål - ingen av hans böcker hjälpte utsatta men skapade mer paranoia och erbjöd ytlig "forskning" om pseudo-vetenskap som låter trovärdig för den oinsatta. Hans böcker innehåller ingen konkret bevis på de science fiction-teknologier som påstås finnas. Inte ens fysikern Dr Katherine Horton har bevisat eller skrivit i detalj om dessa "vapen".

Det Duncan har bidragit med en är viss insikt i vad den potentiella teknologin kan utvecklas om 50-100-200 år och han vill såklart vara först med att skriva om det som att han är en legitim källa i ämnet.

Alla dessa tekniker, metoder och tekniker har en sak i fokus: att lura måltavlor att tro på något som inte är sant. Som att DEW, V2K och RNM används i GS-operationerna. I realitet är det mer traditionella psykologiska metoder med traditionella teknologier används. Människor blir övertygade på två sätt: 1) de upplever något i första hand och tror således helhjärtat på det, eller 2) personer med auktoritet i ämnet (som "Dr" Duncan) säger att det sker. För att utföra mind control måste de bryta ner ens "ego" (vilja/själ) var psykologisk krigföring utförs och därför kallas det för att stjäla ens själ som Duncans bok är döpt efter (soulcatcher) - för att sedan programmera och psykologisk manipulera en måltavla. Duncan var en desinformationsagent och en förövare. Det är min slutsats.

Kort sagt - jag tror alla de förhållanden du pekar på är planerade och genomförda för länge sedan. Vi lever alltså redan i en värld utan någon annan utväg än GS. Jag tror att man gjort allt man skulle göra och att den enda återstående uppgiften är att stänga sitt sista kvarvarande kontor. Med enda verksamhet att bevisa sig så att folk med intresse får veta.

Så att, jag tror Duncan hatade mycket med GS därför att han missförstod syftet med verksamheten.
Citera
2024-07-21, 23:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Sen beror det på vilken form av illuminati man tror på om man tror på den version Robert Anton Wilson presenterade i sina böcker eller Fritz Springmiers bloodlines of illuminati.

Många tror att när man pratar om illuminati så måste dom vara enormt rika miljardärer som bor i ett slott men enligt Springmier behöver det inte vara så.

Dom kan till exempel bo i en småstad och bedriva en begravningsbyrå utan att ha speciellt stora summor på sina bankkonton.

Eller så kan dom vara rika men inte enormt rika det beror helt enkelt på vilket land dom bor i 🤔

Men det som man kan känna igen dessa illuminater är hur dom beter sig till exempel att dom uppfostrar sina barn på ett väldigt hänsynslöst sätt och att dom inte ger eller hjälper mindre lyckligt lottade släktingar fast dom skulle vara miljonärer och sen det enorma behovet av att kontrollera hur andra lever.

Min tanke var när jag läste Springmier var det där är ju precis som mina släktingar.

Kan hända att det är därför dom gang stalkar mig och andra targeted individuals för att vi kommer från en sån där blodslinje och det värsta dom vet är så kallade avhoppare som börjar motarbeta dem och deras agenda🤔

Fritz Springmeier publicerade boken "How The Illuminati Create An Undetectable Total Mind Controlled Slave" år 2008 vilken jag har läst i PDF-form (finns online gratis). Anledningen till att jag läste den och andra av hans böcker är till följ av att jag upptäckte GS-termen år 2018 och insåg att jag är utsatt för en typ av Mind Control-operation. Om du inte läst boken ovan rekommenderar jag det. Insåg nu att han har många nyare böcker om specifika ämnen - mer mot "satanistiska" elitfamiljer som "styr världen".

Vad är det måltavlor upplever som andra förnekar? Jo - osynlig Mind Control som enbart vi verkar uppleva vilket är menat så och andra vet om att vi är utsatta men förnekar det och deras involvering i det. I andra ord: de som vill kontrollera oss vill göra det 1) osynligt och 2) ta över vår "vilja" undangömt, och 3) göra oss till deras "slavar". Deras kontroll är avsedd att vara osynlig och GS-måltavlor är avsedda att verka som osynliga och totalt kontrollerade slavar som verkar direkt i samhället och förmodligen för den agendan som våra GS-handlers satt.

Hur skapar de en sådan undangömd Mind Control-slav? Det kallas för trauma-baserad Mind Control - alltså konstanta trakasserier och psykisk skada ska hålla en person i greppen för våra GS-handlers. Därför vill våra GS-förövare på olika sätt skada oss via vårat psyke - för att bryta ner vår mentala motståndskraft och bli undergivna till deras inflytande vilket verkar vara vad GS-handlers vill. Enligt Springmeier har bl.a. CIA utvecklat metoder för att bryta ett psyke. Det görs genom att bryta psyket i två delar i syfte att skapa två separata identitet varav en är s.k. Mind Control-slav åt våra GS-handlers. Det sammanfaller med GS-metoder vi observerat i att vi som GS-måltavlor måste förhålla oss till TVÅ verkligheter: en utan GS och en med GS - alltså att bryta oss i två där vi ignorerar att GS görs mot oss och på så sätt kan de skapa en ny GS-identitet i oss som vet att GS existerar och på ett sätt förhåller sig mot den GS-realiteten (under tvång dock).

Därför är det tänkbart att våra familjer har rekryterats till GS-nätverket i hoppet att de via oss ska bli medlemmar i "Illuminati" (frimurare, katolik-sekt eller jesuiter etc.) - de är alltså själva bokstavligen slavar åt den GS-grupp som utför Mind Control mot oss. Utifrån vårat perspektiv agerar förövare runt oss som slavar och verkar utföra det som våra GS-handlers vill - åtminstone till en början. Det jag observerat är att nya rekryterade faktiskt blir som slavar åt dem och lyder våra GS-handlers instruktioner i real-tid (troligen skickas order till GS-förövares mobiltelefoner). Oavsett om de får betalt i pengar eller gåvor eller hotade eller liknande går de flesta med på det i början. Det verkar dessutom som att vissa GS-förövare är tvingade att delta och göra som vi säger som att de har blivit instruerade att t.ex. vara vår flickvän oavsett vad som händer. Allt måste gå mot GS-handlers plan.

GS-handlers programmerar oss över tid att upptäcka deras GS-stimuli, alltså ett visst "språk" som huvudsakligen fungerar genom att använda specifika ord, symboler och nummer som är relevanta till oss. Därmed förstår vi direkt vilka är i kontakt med våra GS-handlers och delar information för att vidare fragmentera vårat psyke eftersom vi tvingas till att ignorera det samtidigt som vi kommunicerar och verkar i samhället - metod att bryta vårat psyke i två.

I mitt fall verkar GS-nätverket de skapat runt mig vara gigantiskt över 11 åren som jag varit medveten om Mind Control-operationen eftersom trakasserierna började aggressivt år 2013. Det är dock mer troligt att en Frimurare vi kom i kontakt med har kontakt med GS-nätverket i samhället och således fanns det en anledning till att göra oss till GS-måltavlor. Om det är en ren Mind Control-operation så är vissa perfekta för att testa och experimentera på dock i mitt fall rör det sig om skarp social engineering och specifikt psykologiska operationer mot mitt psyke. Ingen rationell och logisk person vill bli en "slav" åt psykopater som vill styra en via hemliga medel och det är skrämmande att inte veta vad de vill använda oss till när de väl får kontroll. Troligen att utföra terrordåd eller liknande som många påstår.

Därmed tror jag inte att det har med blodlinjer att göra - snarare är det mer tänkbart att GS kan sponsras av någon elit-blodlinje som Fritz beskriver i syfte att kontrollera oss och vår utveckling. Sådana grupper som elitfamiljer, Blackrock och miljardärer har intresse i forskning och utveckling som sträcker sig 50-100-200 år i framtiden och då kommer det garanterat att finnas fungerande science fiction-mind control-vapen. Därför kan vissa GS-måltavlor användas för att utveckla Mind Control via komplexa GS-nätverk - alltså involvera samhället i en typ av social engineering-program med syfte och mål som "accepteras" när det egentligen är grovt olagligt.

Anledningen till att de utför Mind Control mot oss i hemlighet och utan vårt samtycke är att vi skulle aldrig gå med på det - speciellt inte efter några månaders av trakasserier och psykologisk krigföring som ämnar att programmera/hjärntvätta och även bryta ner vårat psyke,
Senast redigerad av RiktigTI 2024-07-22 kl. 00:58.
Citera
2024-07-22, 00:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Människans relation med Gud är kristus. Minns gärna med mig när vi sa att kristusbegreppet åsyftar abstrakt ljus och färg med huvudändamål brunt och II/III (tre mot två/tre mot fyra). GS historiska syfte är att överföra kunskap om kristusbegreppet så att vi på andra sidan får en chans att lära sig.

GS har alltså egentligen enbart med religion (= tro) att göra. Katolikerna har bara kompetens till att överföra en mycket begränsad kristus. De kan ändå inte veta någonting utan GS.

Det är det enkla och raka svaret. Innebörden är att människan inte har någon annan relation med Gud än GS. Det är alltså helt enkelt frågan om den enda relationen som Gud har tillgång till. Därför följer det logiskt att den relationen är på förhand avslutad. Vi kan bara hjälpa varandra att leva med det.

Jag kan i alla fall tänka mig det om GS använde honom till att berätta saker som många kan behöva veta eller spekulerar om mycket. Då kan jag tänka mig att man önskar sig tilldragelse med att han fick dö i förtid.

Jo, det är både deras enda arbetsområde och det enda de kan något om. Bevisligen alltså...

Kort sagt - jag tror alla de förhållanden du pekar på är planerade och genomförda för länge sedan. Vi lever alltså redan i en värld utan någon annan utväg än GS. Jag tror att man gjort allt man skulle göra och att den enda återstående uppgiften är att stänga sitt sista kvarvarande kontor. Med enda verksamhet att bevisa sig så att folk med intresse får veta.

Så att, jag tror Duncan hatade mycket med GS därför att han missförstod syftet med verksamheten.

Frågan är vem är Gud och varför är Gud central i GS-nätverket? Om de ska representera Gud eller agera gudalikt måste vi veta om det annars kan vi också anta att Satan ansvarar för GS-nätverket eftersom nätverket i sig är kriminellt och syftar till att ljuga och bedra oss samt skada oss psykologiskt. Satan är det som är "author of confusion" vilket GS-metoderna verkligen skapar samt alla de metoder för psykologisk manipulation vi utsätts för.

Jag tror däremot att det här är kopplat med katoliker/judar, frimurare och jesuiter (= Illuminati) - alla har en stark koppling och tro om Kristus. Däremot finns det extrema tolkningar av bibeln som säger att Jesus är Lucifer eftersom båda är "ljuset av världen".

Gud och GS verkar vara intimt kopplade. Frågan är om de vill tro att Gud utför hela eller delar av GS? Åtminstone genom våra GS-handlers. Vidare de i toppen av pyramiden och i olika trossystem som kristendomen kan också tro att de utför Guds vilja på jorden och av någon anledning tror dessa personer att vi måste utsättas för trakasserier som Jesus blev samt som "Guds utvalda" 144 000 ska bli i "end times" - kan det vara s.k. End Times-kristen elitgrupp som uppmanar GS-förövare att delta i en "gudomlig" operation för att manifestera bibliska karaktärer eller liknande?

Utan tvekan. GS-operationen är en massiv social engineering-program som är djupt inbäddad i samhällen och jag tror att den har existerat sedan tidiga 1900-talet. Dessa elitgrupper har väldigt långsiktiga planer och operationer som sträcker som över generationer precis som experter inom eliten hävdar. GS-operationen är inte ett undantag och därför håller de på i 5-10-20 år eller livet ut på en person.

I en värld utan en utväg för GS? Du menar att denna värld inte kan existera utan Kristus och Gud? Menar du att GS är ett verktyg för att sprida Kristus-medvetande eller liknande, eller att manifestera bibeln?

Är det menat att GS ska ta måltavlor närmare Gud/Kristus? Är det en direkt eller direkt relation med Han? Isåfall är det en religiös grupp bakom GS som katoliker, judar, frimurare eller jesuiter? Andra?

Förvisso kan det vara bibliskt att attackera GS-måltavlor med all Mind Control-vapen som existerar om det ska representera Satan som utföra attacken. GS-måltavlors primära uppgift är att överleva attackerna och även gå emot det med Guds hjälp genom Kristus? Åtminstone är det konsensus ifall du lyssnar på de kristna extremister i TI-sällskapet - de tror att all mental sjukdom som schizofreni och Satans "attacker" kan botas med tror på Gud/Kristus.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-07-22 kl. 01:39.
Citera
2024-07-22, 19:24
Medlem
Citat:
Fritz Springmeier publicerade boken "How The Illuminati Create An Undetectable Total Mind Controlled Slave" år 2008 vilken jag har läst i PDF-form (finns online gratis). Anledningen till att jag läste den och andra av hans böcker är till följ av att jag upptäckte GS-termen år 2018 och insåg att jag är utsatt för en typ av Mind Control-operation. Om du inte läst boken ovan rekommenderar jag det. Insåg nu att han har många nyare böcker om specifika ämnen - mer mot "satanistiska" elitfamiljer som "styr världen".

Vad är det måltavlor upplever som andra förnekar? Jo - osynlig Mind Control som enbart vi verkar uppleva vilket är menat så och andra vet om att vi är utsatta men förnekar det och deras involvering i det. I andra ord: de som vill kontrollera oss vill göra det 1) osynligt och 2) ta över vår "vilja" undangömt, och 3) göra oss till deras "slavar". Deras kontroll är avsedd att vara osynlig och GS-måltavlor är avsedda att verka som osynliga och totalt kontrollerade slavar som verkar direkt i samhället och förmodligen för den agendan som våra GS-handlers satt.

Hur skapar de en sådan undangömd Mind Control-slav? Det kallas för trauma-baserad Mind Control - alltså konstanta trakasserier och psykisk skada ska hålla en person i greppen för våra GS-handlers. Därför vill våra GS-förövare på olika sätt skada oss via vårat psyke - för att bryta ner vår mentala motståndskraft och bli undergivna till deras inflytande vilket verkar vara vad GS-handlers vill. Enligt Springmeier har bl.a. CIA utvecklat metoder för att bryta ett psyke. Det görs genom att bryta psyket i två delar i syfte att skapa två separata identitet varav en är s.k. Mind Control-slav åt våra GS-handlers. Det sammanfaller med GS-metoder vi observerat i att vi som GS-måltavlor måste förhålla oss till TVÅ verkligheter: en utan GS och en med GS - alltså att bryta oss i två där vi ignorerar att GS görs mot oss och på så sätt kan de skapa en ny GS-identitet i oss som vet att GS existerar och på ett sätt förhåller sig mot den GS-realiteten (under tvång dock).

Därför är det tänkbart att våra familjer har rekryterats till GS-nätverket i hoppet att de via oss ska bli medlemmar i "Illuminati" (frimurare, katolik-sekt eller jesuiter etc.) - de är alltså själva bokstavligen slavar åt den GS-grupp som utför Mind Control mot oss. Utifrån vårat perspektiv agerar förövare runt oss som slavar och verkar utföra det som våra GS-handlers vill - åtminstone till en början. Det jag observerat är att nya rekryterade faktiskt blir som slavar åt dem och lyder våra GS-handlers instruktioner i real-tid (troligen skickas order till GS-förövares mobiltelefoner). Oavsett om de får betalt i pengar eller gåvor eller hotade eller liknande går de flesta med på det i början. Det verkar dessutom som att vissa GS-förövare är tvingade att delta och göra som vi säger som att de har blivit instruerade att t.ex. vara vår flickvän oavsett vad som händer. Allt måste gå mot GS-handlers plan.

GS-handlers programmerar oss över tid att upptäcka deras GS-stimuli, alltså ett visst "språk" som huvudsakligen fungerar genom att använda specifika ord, symboler och nummer som är relevanta till oss. Därmed förstår vi direkt vilka är i kontakt med våra GS-handlers och delar information för att vidare fragmentera vårat psyke eftersom vi tvingas till att ignorera det samtidigt som vi kommunicerar och verkar i samhället - metod att bryta vårat psyke i två.

I mitt fall verkar GS-nätverket de skapat runt mig vara gigantiskt över 11 åren som jag varit medveten om Mind Control-operationen eftersom trakasserierna började aggressivt år 2013. Det är dock mer troligt att en Frimurare vi kom i kontakt med har kontakt med GS-nätverket i samhället och således fanns det en anledning till att göra oss till GS-måltavlor. Om det är en ren Mind Control-operation så är vissa perfekta för att testa och experimentera på dock i mitt fall rör det sig om skarp social engineering och specifikt psykologiska operationer mot mitt psyke. Ingen rationell och logisk person vill bli en "slav" åt psykopater som vill styra en via hemliga medel och det är skrämmande att inte veta vad de vill använda oss till när de väl får kontroll. Troligen att utföra terrordåd eller liknande som många påstår.

Därmed tror jag inte att det har med blodlinjer att göra - snarare är det mer tänkbart att GS kan sponsras av någon elit-blodlinje som Fritz beskriver i syfte att kontrollera oss och vår utveckling. Sådana grupper som elitfamiljer, Blackrock och miljardärer har intresse i forskning och utveckling som sträcker sig 50-100-200 år i framtiden och då kommer det garanterat att finnas fungerande science fiction-mind control-vapen. Därför kan vissa GS-måltavlor användas för att utveckla Mind Control via komplexa GS-nätverk - alltså involvera samhället i en typ av social engineering-program med syfte och mål som "accepteras" när det egentligen är grovt olagligt.

Anledningen till att de utför Mind Control mot oss i hemlighet och utan vårt samtycke är att vi skulle aldrig gå med på det - speciellt inte efter några månaders av trakasserier och psykologisk krigföring som ämnar att programmera/hjärntvätta och även bryta ner vårat psyke,

Jo jag har den beställde den för några år sedan hardcover bok. I boken pratas det mycket om hur illuminati skapar olika Mind control slavar i olika syften som sex slavar eller i politiska syften.

De använder sig bland annat av trauma baserad mind control för att skapa olika personligheter inuti en människa.

I mitt fall verkar det som dom har använt en antikristen programmering vilket skulle göra mig aggressiv och samtidigt vara emot kristendomen det tog många år att komma ur denna mind Control.

Men som jag förstår av det som Fritz Springmier har skrivit är att dom använder sig nästan uteslutande av människor från illuminati blodslinjer 🤔

Så om det är så att det är frågan om illuminati mind control så är vi targeted individuals från en så kallad illuminati blodslinje och därför utsätts vi för detta🤔
Citera
2024-07-22, 19:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jo jag har den beställde den för några år sedan hardcover bok. I boken pratas det mycket om hur illuminati skapar olika Mind control slavar i olika syften som sex slavar eller i politiska syften.

De använder sig bland annat av trauma baserad mind control för att skapa olika personligheter inuti en människa.

I mitt fall verkar det som dom har använt en antikristen programmering vilket skulle göra mig aggressiv och samtidigt vara emot kristendomen det tog många år att komma ur denna mind Control.

Men som jag förstår av det som Fritz Springmier har skrivit är att dom använder sig nästan uteslutande av människor från illuminati blodslinjer 🤔

Så om det är så att det är frågan om illuminati mind control så är vi targeted individuals från en så kallad illuminati blodslinje och därför utsätts vi för detta🤔

Varför tror du att de kör anti-Kristus programmering mot dig? Som sagt misstänker jag sådan programmering är riktad mot mig också.

I Illuminati-boken står det att måltavlor väljs ut för programmering främst för att de har ett IQ på över 130 eftersom det har bäst effekt. Vidare står det att anti-Kristus är en person som kommer utsättas för den största Mind Control-operationen världen har skådat. Vad tror du om det?

Vet du vem "Svali" är? Hon är en påstådd ex-Illuminati-medlem som har en intervju på Youtube typ 15 år sedan där hon berättar att hon är del av Illuminati som fokuserar på spiritualitet och dess programmering både internt mot Illuminati-medlemmar och även externa medlemmar. Mot externa medlemmar som måltavlor (du och jag) sker en indirekt och mjukare form av programmering till huvuddelen för att vi är ofta programmerade sedan tidiga tonåren jämfört med Illuminati-medlemmar som börjar sin programmering redan som bebisar och barn. I den intervju ovan nämndes "Gang Stalking" i slutet som är Illuminati-metod för programmering.

Hon gjorde en nyare intervju förra året som finns online i tre delar vilka finns gratis online att lyssna på (googla):
  • Svali (Part 1): Fake Jesus and False Trinity Programming - Discovering Truth with Dan Duval
  • Svali (Part 2): Jesuits, Kings of the Earth and Antichrist - Discovering Truth with Dan Duval
  • Svali on Alice in Wonderland Programming and Mage Training - Discovering Truth with Dan Duval

I del två pratar Svali precis om anti-Kristus programmering och hur de vill få "Targeted Individuals" att programmeras till att bli anti-kristendomen. De nämner specifikt Targeted Individuals i första delen. Lyssna på dem och återkom. Det är verkligen en fascinerande diskussion som är djupt intressant för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in