2025-08-26, 20:33
Medlem
sparsamhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
med

Nej för deras struktur är det samma som informatörsnätverk genom husmästarsystem och arbetsplatsombud.

Vill du se deras app så är det nog genom tvång eller kameraövervaka ett utrymme ur skärmvinkel. Jag kartlade liknande nätverk i mitt hemland så jag vet precis vad de kan se för jag har sett det. De vet vilka som finns i närheten. På den de har uppe ser de hackad dator, mobil och kontokortsanvändande.

Om det är civilsamhället eller totalförsvaret i Sverige vet jag inte men...

I mitt hemland spårade jag motsvarande nätverks app till översatt Informationsbyrån under deras UD och underhållshandläggarna som är deras medlemmars ombud fanns under översatt Konstitutionsskyddsbyrån och deras översatt Nationella agentkontoret motsvarande svenska Säkerhetspolisen stod för utplacerande av utrustning som kameraövervakning, rumsavlyssning, och sådant. Tydligen sätter dom skitstövlarna bara upp nån sen lastar dom bara över det på civilsamhället och gräver sen ner ärendet.
Vad är ett husmästarsystem?
Skulle gärna vilja syssla med lite gangstalking, uppdragsgivare bara kontakta mig via PM. Är inte särskilt dyr alls.
Senast redigerad av sparsamhet 2025-08-26 kl. 20:40.
Citera
2025-08-27, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparsamhet
Vad är ett husmästarsystem?
Skulle gärna vilja syssla med lite gangstalking, uppdragsgivare bara kontakta mig via PM. Är inte särskilt dyr alls.

Husmästarsystem i traditionell bemärkelse är personbaserad underrättelse.
Personen som rekryteras kan täcka ett grannskap, arbetsplats eller krets. Vid rekrytering kan ett samarbetsavtal\säkerhetsavtal skrivas under varefter en ansvarig underhållshandläggare\hållare tilldelas.
Uppgifterna kan då variera mellan operativa miljöstudier, notera sinnestillstånd, påverkansoperationer genom tal eller tillhandahålla en transponder som vidareförmedlar material från hemlig kameraövervakning eller väggavlyssning.
Citera
2025-08-27, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Jag har ”tur” på fler sätt som väntat in rätt tillfälle att kunna avslöja den här gruppen.
De du kallar ”stalkarna” har underentreprenörer som är efterblivna och misskötsamma småbarnsföräldrar som drar blickarna till sig pga hur de uppträder som föräldrar.
Redlösa med småbarn, förstör i Brf där de är placerade, allmänt vårdslösa.
Stalkarna lyckades inte knäcka mig med det här dravlet om fordon och allt vad en del här skriver. Så de kom nära. Nu vet jag några myndigheter som läcker. Frågan är varför och vilka de andra är, och det får ju Säpo svara på.
De här engagerade kriminella, sa att de skulle utmåla mig som terrorist och illegalist, att jag skulle bort. Att det var, det här sa de till varandra ”det är CIA och FBI” mannen.
En del är spansktalande. De kallar dem Amigos och ”Carlos” säger inte mycket. Bara ”i mean it” ”get out of here” på deras högljudda möten några meter härifrån.
Säkert bara en finländare eller västeråsare, men de har följt efter mig i skogen och de nappar på allt. Detta tex.

Låter som att du upplever att problempersoner eller kanske tom kriminella eller aktivister slängs mot dig. Har länge misstänkt att polisen låtit bli kriminella informatörers eller aktivisters sidoverksamheter så länge de hållit sig nära målobjekt av intresse. Staten slår då två flugor i en smäll genom att binda upp deras tid och din. Har inte sett skiten på 15 år så jag hann aldrig kartlägga fenomenet ordentligt.
Citera
2025-08-27, 04:32
Medlem
Kartläggning av Targeted Individuals TI

Targeted Individuals fiender:
Utomjordingar
Frimurare
Judar
Matrix
Kyrkan
Kloner
Reptilianer
CIA
Satan
Spöken
Demoner
Hologram
Illuminati
NASA

Verktyg:
Hjärnimplantat
Helikoptrar
Droner
Bilar
Flygplan
HAARP
Telepati
Nanoteknologi
Tankeöverföring
Strålningsvapen
Sjukdomar
Lasrar
Dra omkring möbler
Blinka med ljus
Telefonmaster

Targeted individuals försöker skydda sig med:
Gospelsånger
Foliehatt
Strålningsmätare
Metalldetektor
Skrika
Mäktiga kommentarsfält

Targeted Individuals diagnoser:
Schizofreni
Bipolär
Borderline
Narcicism
Autism
Psykos
Paranoia

Vad Targeted Individuals tror sig vara:
Starseed
Starchild
Lightworker
Mastermind
Morpheus
Hacker
Kristen
Universalgeni
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2025-08-27 kl. 04:44.
Citera
2025-08-27, 10:20
Medlem
sparsamhets avatar
Citat:
Husmästarsystem i traditionell bemärkelse är personbaserad underrättelse.
Personen som rekryteras kan täcka ett grannskap, arbetsplats eller krets. Vid rekrytering kan ett samarbetsavtal\säkerhetsavtal skrivas under varefter en ansvarig underhållshandläggare\hållare tilldelas.
Uppgifterna kan då variera mellan operativa miljöstudier, notera sinnestillstånd, påverkansoperationer genom tal eller tillhandahålla en transponder som vidareförmedlar material från hemlig kameraövervakning eller väggavlyssning.
Avtalen, ge mig en primärkälla tack.
Citera
2025-08-27, 10:24
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Kartläggning av Targeted Individuals TI

Targeted Individuals fiender:
Utomjordingar
Frimurare
Judar
Matrix
Kyrkan
Kloner
Reptilianer
CIA
Satan
Spöken
Demoner
Hologram
Illuminati
NASA

Verktyg:
Hjärnimplantat
Helikoptrar
Droner
Bilar
Flygplan
HAARP
Telepati
Nanoteknologi
Tankeöverföring
Strålningsvapen
Sjukdomar
Lasrar
Dra omkring möbler
Blinka med ljus
Telefonmaster

Targeted individuals försöker skydda sig med:
Gospelsånger
Foliehatt
Strålningsmätare
Metalldetektor
Skrika
Mäktiga kommentarsfält

Targeted Individuals diagnoser:
Schizofreni
Bipolär
Borderline
Narcicism
Autism
Psykos
Paranoia

Vad Targeted Individuals tror sig vara:
Starseed
Starchild
Lightworker
Mastermind
Morpheus
Hacker
Kristen
Universalgeni

Hahaha, fan vilken bra sammanfattning! Tråden kan härmed låsas
Citera
2025-08-27, 13:39
Medlem
Citat:
De är över en halv miljon personer i Sverige så du kommer ingenstans med dina inspelningar om du spelar in där du är för dessa samtal är menade för dig. De ställer sig bara på rätt avstånd när de snackar osedda och springer du ut ser de ju din telefon röra på sig mot deras håll men är det en granne så snackar denne mot ditt håll med väggen emellan. Stänger du av mobilen larmas alla nära sista position. Saker de lovar eller hot har lika mycket värde som att de sticker så fort du kommer ut. De får inte söka kontakt med dig skarpt eller inleda konversation men de får svara.

Vill du leka detektiv använd buggar, väggavlyssning osv. Ej nätanslutet och koppla dem inte heller till en enhet som någonsin blir nätansluten. Du kan också rota igenom deras sopor. Ha det bra.

Jo visst är det skrämmande att det finns så många personer som sysslar med detta?

Gang stalkarna är inte en majoritet men dom är enormt bra på att mobilisera sig kring en targeted individual vid behov nästan med en militär precision.

Vilket gör att dom verkar som att dom är en majoritet eller väldigt stor grupp i samhället 🤔

Men det är bara en taktik som dom har.
Senast redigerad av Anders43J 2025-08-27 kl. 13:42.
Citera
2025-08-27, 18:09
Medlem
sparsamhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo visst är det skrämmande att det finns så många personer som sysslar med detta?

Gang stalkarna är inte en majoritet men dom är enormt bra på att mobilisera sig kring en targeted individual vid behov nästan med en militär precision.

Vilket gör att dom verkar som att dom är en majoritet eller väldigt stor grupp i samhället 🤔

Men det är bara en taktik som dom har.
Vill gärna extraknäcka inom gangstalking. Hur blir jag rekryterad?
Citera
2025-08-27, 18:33
Medlem
Citat:
Låter som att du upplever att problempersoner eller kanske tom kriminella eller aktivister slängs mot dig. Har länge misstänkt att polisen låtit bli kriminella informatörers eller aktivisters sidoverksamheter så länge de hållit sig nära målobjekt av intresse. Staten slår då två flugor i en smäll genom att binda upp deras tid och din. Har inte sett skiten på 15 år så jag hann aldrig kartlägga fenomenet ordentligt.

Precis vad jag tänkte när de första rejält missanpassade dök upp. ”Det här är en golbög som det ska daltas med”. Det tror jag inte längre.
Det är kriminella och korrupta offentliganställda som drar nytta av varandra, alla lika hatiska och extrema, höger, vänster eller ingen uppfattning förutom att de ska fördriva mig i det här fallet.
De har alla sina egna syften, men målet är att förstöra en enskild människas liv på alla sätt.
De smutskastar och sprider sin propaganda enligt Goebbels.
De kallar det samarbete. Nu vill en del dra sig ur för det börjar bli obekvämt och säger ”vi avslutar det här samarbetet”, de är sjukt högljudda, men det går inte för bortenskrapet har för många hållhakar på de stalkare som har något att förlora och som tror de kan klara sig ur den här soppan oskadda.
Der kan de inte om de inte pratar med mig, och det förstår de inte. De tror det finns något som är gratis och de spelar sina kort riktigt dåligt.
Stalkarna sitter med sina svarte pettrar de själva producerat på sätt som du kanske förstår.
Citera
2025-08-27, 18:38
Medlem
sparsamhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Precis vad jag tänkte när de första rejält missanpassade dök upp. ”Det här är en golbög som det ska daltas med”. Det tror jag inte längre.
Det är kriminella och korrupta offentliganställda som drar nytta av varandra, alla lika hatiska och extrema, höger, vänster eller ingen uppfattning förutom att de ska fördriva mig i det här fallet.
De har alla sina egna syften, men målet är att förstöra en enskild människas liv på alla sätt.
De smutskastar och sprider sin propaganda enligt Goebbels.
De kallar det samarbete. Nu vill en del dra sig ur för det börjar bli obekvämt och säger ”vi avslutar det här samarbetet”, de är sjukt högljudda, men det går inte för bortenskrapet har för många hållhakar på de stalkare som har något att förlora och som tror de kan klara sig ur den här soppan oskadda.
Der kan de inte om de inte pratar med mig, och det förstår de inte. De tror det finns något som är gratis och de spelar sina kort riktigt dåligt.
Stalkarna sitter med sina svarte pettrar de själva producerat på sätt som du kanske förstår.
Du är alltså själv Ti?
Citera
2025-08-27, 18:55
Medlem
Citat:
Vill gärna extraknäcka inom gangstalking. Hur blir jag rekryterad?

Du kan visa intresse och fallenhet för att läcka information du får på ditt jobb, på olika sajter. Som nu, fast lite mer desperat.
Börja med att skaffa jobb på ställen som har någon typ av register över befolkningen i något ämne. Föreningar, myndigheter etc. de har ingen koll, det är uppenbart.
Det är sådana medlemmar de suktar efter. Typ bröderna Kia, men nationalister. Skriv inte att du älskar Iran och Ryssland, skriv du är svärjevän och att du vill ha ”inga judar” tex. Då blir du intressant på den nivån och för judehatarna.
Nästa nivå nedåt, allt går nedåt, är att lägga upp din profil på det där forumet för statister. Där hyr de in stalkare och säger förmodligen att det är en casting i livemiljö som de rekryterar till. Då får du instruktioner som ”ta tuben då och då, sitt och le som en idiot mot (poi)och notera vad som händer” du får 500:-.
Eller ”gå in där, sätt dig där och glo på (poi) och rikta mobilen som om du filmar/uppträd olämpligt/chockerande”
Eller i grupprekryteringar ”vi vill ha 3 tjejer som ska skratta och flamsa som mobbare”
Kommer inte på vad det heter, men Stagepool kanske.
Lycka till, se upp med vem du ger dig på. Den kanske kommer efter dig.
Citera
2025-08-27, 18:56
Medlem
Citat:
Du är alltså själv Ti?

Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto