2024-07-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vissa i TI-sällskapet online har gett insikten att deras mål med att konstant trakassera (provocera) oss med diverse psykologiska manipulation metoder och att sprida känslig information om oss till tredje parter och förövare som vi inte ens känner till är för att de ska "förändra vår karaktär" - alltså få oss att agera utom vår karaktär. I princip: trakassera oss undangömt tills vi blir "onda" --bittra, arga, farliga-- så GS-handlers kan bevisa något de påstår. De vill samla djup information om oss och "vilka vi är". Det betyder inte att de ger sig på farliga personer men att de väljer goda personer som de vill provocera och trakassera i syfte av "karaktärsutveckling" så vi blir "starka" från konstant GS-stimuli - bygger mental motståndskraft.

Frimurarna har ett motto: "Make Good Men Better" - deras hela organisation är till för karaktärsutveckling av egna "medlemmar" som de anser vara "goda. Här sammanfaller ett potentiellt mål med GS och Frimurarnas officiella mål.

Oavsett om så är fallet råder det ingen tvekan om att GS-operationen är olaglig, kriminell i natur, oetisk och amoralisk. Personer utvecklar olika sjukdomar som PTSD, depression och kronisk stress efter en lång tids utsatthet. Inte minst ekonomisk skada av att leva i tvingad isolation och att förlora jobb för att GS-nätverket infiltrerar jobb också och utför GS-stimuli. Förövare vill utmåla oss som "onda" personer i allt vi gör och framförallt att vi är sjuka i huvudet som tror att GS-stimuli sker mot oss och att ett GS-nätverk finns som aktivt delar information och får instruktioner (protokoll/skript) från våra GS-handlers.

Deras taktik är att provoceras oss för att sedan utmåla oss som farliga, sjuka och "onda" när de vet att vi är det motsatta. Därför tror vissa att deras mål är att förändra vår personlighet eller "fånga vår själ" genom effektiv psykologisk krigföring. Det här kan ses som ett test av en persons sanna karaktär som får stå emot förföljelse, trakasserier och sabotage under sitt liv. I mitt fall öppet och aggressivt i 11 år.

Hur än ni ser på det, är det här psykopatiskt i grunder där vi anpassar oss eller på något vis dör, skadas och undviker samhället. Det är en farlig operation som drivs av GS-handlers vilka är professionella inom psykologisk krigföring och att infiltrera ens psyke genom olika stimuli som information och att få ens sociala nätverk att delta i denna kriminella GS-verksamhet.

Det mest patetiska är när ens familj och vänner fortfarande tror på den "goda" agendan efter flera år istället för att få slut på det och erkänna att GS-operationen existerar. Jag kan fan utvecklas på egen jävla hand utan att utsättas för psykologisk krigföring och konstanta psykologiska trakasserier och perception manipulation!

Det är just det som är effekten av att ständigt bli utsatt för gang stalking 🤔

Vet att jag själv hade en helt annan karaktär och mindre sympati för andra människor och djur före jag aktivt försökte komma ur gang stalking genom att flytta till en annan stad.

Jag märkte genast jag flyttade till annan stad så satte dom in enorma resurser på att försöka få mig att flytta tillbaka vilket var många gånger nära att lyckas.

Men varför vill dom få en att bli mer ond? Måste vara nån form av ockultism eller politisk ideologi att dom vill få människor mer osympatiska nästan som robotar som gör först frågar sedan utan att fundera vad det orsakar andra 🤔

Det pratas mycket om posthumanism det är något sådant som den elit som ligger bakom gang stalking försöker uppnå 🤔
Citera
2024-07-19, 00:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det är just det som är effekten av att ständigt bli utsatt för gang stalking 🤔

Vet att jag själv hade en helt annan karaktär och mindre sympati för andra människor och djur före jag aktivt försökte komma ur gang stalking genom att flytta till en annan stad.

Jag märkte genast jag flyttade till annan stad så satte dom in enorma resurser på att försöka få mig att flytta tillbaka vilket var många gånger nära att lyckas.

Men varför vill dom få en att bli mer ond? Måste vara nån form av ockultism eller politisk ideologi att dom vill få människor mer osympatiska nästan som robotar som gör först frågar sedan utan att fundera vad det orsakar andra 🤔

Det pratas mycket om posthumanism det är något sådant som den elit som ligger bakom gang stalking försöker uppnå 🤔

Troligen inte bli mer "ond" men genom GS-stimuli vill våra handlers bevisa att vi är "onda" eller "sjuka" eftersom vi provoceras. Genom provokation, trakasseri och sabotage förväntar de sig att vår "sanna" karaktär visas.

Samtidigt är det helt naturligt att en normal person blir arg, stressad, irriterad, paranoid etc. till följd av GS-stimuli. Så det kan finnas andra mål än att "förstöra" oss via psyket, och bryta ner vår vilja/själ/karaktär. Våra handler blir säkert glada när vi agerar utom vår karaktär också.

Som sagt är GS-nätverket en del av "Illuminati" så de kan ha flera ockulta, sociala, politiska och religiösa mål med det. Frimurare och katolska kyrkan är grundpelare i Illuminati. Eftersom det här innefattar omfattande psykologiska operationer och social engineering över många år är det väldigt viktigt gällande vår uppfattning, våra tron och vårt beteende.

Om de är religiösa kan de exempelvis tro att vi är Bibelns "chosen ones" som är Guds utvalda som ska förföljas och trakasseras av demoniska krafter (Satan) och där teknologi ofta ses som demoniskt av extrema kristna. Det verkar som att de åtminstone väljer att använda bibliska koncept i de massiva social engineering-program som GS-nätverket stödjer.

Det finns en enorm förmögenhet i religion världen över - biljontals kronor. Sedan finns det extrema "Illuminati"-medlemmar som tar saker i egna händer och vill manifestera bibliska koncept på egen hand i största hemlighet. De vill representera Gud eller Satan - mer troligt Satan då denne ska styra inom världsliga makter. Därför är vi "utvalda" genom Illuminatis urvalskriterium (antagligen) att utsättas för enorm psykologisk och perception manipulation där vårt psyke är måltavla och våra beslut avgör hur hyperspelet formar sig.

Jag tror att de är mer beroende på oss än vad vi anar eftersom de investerat tid i att programmera/hjärntvätta/psykologiskt konditionera oss vilket är enormt resurskrävande och därför kan de inte bara "döda oss".

Samtidigt vill de konstant gaslighta oss om att vi är psykiskt sjuka till följd av deras GS-stimuli och då blir vi psykologisk trakasserade om vi klagar om GS-stimuli. Det är alltså ett "helvete på jorden" de vill skapa mot oss så vi "lider" hela tiden. Det kan vara judiska ideologier eftersom dessa inte tror på ett helvete men det finns säkert religiösa grupper som vill utsätta personer de "väljer ut" för ett rent helvete och simulera demonisk inflytande som att "höra röster".

Jag hävdar inte att det här är den enda anledning däremot kan det vara en aspekt av hela kontrollsystemet. GS-nätverket finns för att utföra påverkan mot målperson som väljs ut av person/personer vi troligen inte vet om. Om en nolla i Frimurare vill förstöra en person i hemlighet kan GS-kontrollsystemet användas för det syftet, samt kan det användas för psykologiska operationer för andra ändamål. Allt måste sker utan direkt syn och vetskap av måltavlan - och GS-nätverket är mest intresserade i hur vi tänker och reagerar på GS-stimuli - mycket för att det är inriktat mot vårt psyke i första hand. GS-nätverket kan försöka hitta "bevis" på något som GS-handlers sprider om och ger som motiv till att få förövare att utföra GS-stimuli.

Våra GS-handlers är professionella inom psykologiska operationer. Av någon oklar anledning finns en stark samband mellan psykiska sjukdomar och GS-nätverket men i dagsläget tror jag att de använder psykiatri och psykiska sjukdomar att diskreditera oss och stigmatisera därmed få oss att bli tysta och dölja GS-operationen samtidigt som GS-stimuli kan fortfarande utföras mot oss (programmera vårat psyke i den undangömda).

Av någon anledning anser de att våra tankar och handlingar är relevanta för den social engineering de utför på en skala större än oss själva. Det är nog ett samskapande mellan deras programmering mot oss och deras social engineering i samhället.

Det verkar vara viktigt för GS-nätverket och våra GS-handlers om vilka vi är som person - och det kan vara en stark indikator till den riktiga agendan bakom GS. Men inget kan rättfärdiga en kriminell verksamhet som GS vars mål är att bryta ner personer psykologiskt genom förföljelse och trakasserier. Oavsett vad GS-stimuli är menat att "se ut som" (t.ex. Guds påverkan). Det ligger något i GS-förövares beteende och hur människor ändrar inställning mot oss genom instruktioner från GS-handlers - vad än som påstås påverkas beteende mot oss och specifika GS-handlingar utförs för att på olika vis provocera oss.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-07-19 kl. 00:51.
Citera
2024-07-19, 07:51
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Troligen inte bli mer "ond" men genom GS-stimuli vill våra handlers bevisa att vi är "onda" eller "sjuka" eftersom vi provoceras. Genom provokation, trakasseri och sabotage förväntar de sig att vår "sanna" karaktär visas.

Samtidigt är det helt naturligt att en normal person blir arg, stressad, irriterad, paranoid etc. till följd av GS-stimuli. Så det kan finnas andra mål än att "förstöra" oss via psyket, och bryta ner vår vilja/själ/karaktär. Våra handler blir säkert glada när vi agerar utom vår karaktär också.

Som sagt är GS-nätverket en del av "Illuminati" så de kan ha flera ockulta, sociala, politiska och religiösa mål med det. Frimurare och katolska kyrkan är grundpelare i Illuminati. Eftersom det här innefattar omfattande psykologiska operationer och social engineering över många år är det väldigt viktigt gällande vår uppfattning, våra tron och vårt beteende.

Om de är religiösa kan de exempelvis tro att vi är Bibelns "chosen ones" som är Guds utvalda som ska förföljas och trakasseras av demoniska krafter (Satan) och där teknologi ofta ses som demoniskt av extrema kristna. Det verkar som att de åtminstone väljer att använda bibliska koncept i de massiva social engineering-program som GS-nätverket stödjer.

Det finns en enorm förmögenhet i religion världen över - biljontals kronor. Sedan finns det extrema "Illuminati"-medlemmar som tar saker i egna händer och vill manifestera bibliska koncept på egen hand i största hemlighet. De vill representera Gud eller Satan - mer troligt Satan då denne ska styra inom världsliga makter. Därför är vi "utvalda" genom Illuminatis urvalskriterium (antagligen) att utsättas för enorm psykologisk och perception manipulation där vårt psyke är måltavla och våra beslut avgör hur hyperspelet formar sig.

Jag tror att de är mer beroende på oss än vad vi anar eftersom de investerat tid i att programmera/hjärntvätta/psykologiskt konditionera oss vilket är enormt resurskrävande och därför kan de inte bara "döda oss".

Samtidigt vill de konstant gaslighta oss om att vi är psykiskt sjuka till följd av deras GS-stimuli och då blir vi psykologisk trakasserade om vi klagar om GS-stimuli. Det är alltså ett "helvete på jorden" de vill skapa mot oss så vi "lider" hela tiden. Det kan vara judiska ideologier eftersom dessa inte tror på ett helvete men det finns säkert religiösa grupper som vill utsätta personer de "väljer ut" för ett rent helvete och simulera demonisk inflytande som att "höra röster".

Jag hävdar inte att det här är den enda anledning däremot kan det vara en aspekt av hela kontrollsystemet. GS-nätverket finns för att utföra påverkan mot målperson som väljs ut av person/personer vi troligen inte vet om. Om en nolla i Frimurare vill förstöra en person i hemlighet kan GS-kontrollsystemet användas för det syftet, samt kan det användas för psykologiska operationer för andra ändamål. Allt måste sker utan direkt syn och vetskap av måltavlan - och GS-nätverket är mest intresserade i hur vi tänker och reagerar på GS-stimuli - mycket för att det är inriktat mot vårt psyke i första hand. GS-nätverket kan försöka hitta "bevis" på något som GS-handlers sprider om och ger som motiv till att få förövare att utföra GS-stimuli.

Våra GS-handlers är professionella inom psykologiska operationer. Av någon oklar anledning finns en stark samband mellan psykiska sjukdomar och GS-nätverket men i dagsläget tror jag att de använder psykiatri och psykiska sjukdomar att diskreditera oss och stigmatisera därmed få oss att bli tysta och dölja GS-operationen samtidigt som GS-stimuli kan fortfarande utföras mot oss (programmera vårat psyke i den undangömda).

Av någon anledning anser de att våra tankar och handlingar är relevanta för den social engineering de utför på en skala större än oss själva. Det är nog ett samskapande mellan deras programmering mot oss och deras social engineering i samhället.

Det verkar vara viktigt för GS-nätverket och våra GS-handlers om vilka vi är som person - och det kan vara en stark indikator till den riktiga agendan bakom GS. Men inget kan rättfärdiga en kriminell verksamhet som GS vars mål är att bryta ner personer psykologiskt genom förföljelse och trakasserier. Oavsett vad GS-stimuli är menat att "se ut som" (t.ex. Guds påverkan). Det ligger något i GS-förövares beteende och hur människor ändrar inställning mot oss genom instruktioner från GS-handlers - vad än som påstås påverkas beteende mot oss och specifika GS-handlingar utförs för att på olika vis provocera oss.

Ni är inte värst konsekventa i era påståenden, svårt att backa upp det ni säger med mera.
Varför är det så tror du?
Det blir inte så värst trovärdigt och du kommer få oerhört svårt att bli trodd av rättssystemet när du inte kan vara konsekvent ens på Flashback.
Citera
2024-07-19, 11:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Ni är inte värst konsekventa i era påståenden, svårt att backa upp det ni säger med mera.
Varför är det så tror du?
Det blir inte så värst trovärdigt och du kommer få oerhört svårt att bli trodd av rättssystemet när du inte kan vara konsekvent ens på Flashback.

Ifall du förstår vad GS är, inser du att människor upplever GS-stimuli på olika sätt och därmed finns många olika teorier och vittnesmål. GS är i grunden psykologisk och perception manipulation - måltavlor har egna upplevelser baserade på egna trossystem, personligheter, socioekonomiska omständigheter etc.

Därmed ska du vara skeptisk när utomstående försöker generalisera alla måltavlor utifrån en upplevelse som en måltavla beskriver. Målet här är att komma fram till den objektiva sanning om varför GS förekommer och vilka är ansvariga för GS.
Citera
2024-07-19, 12:31
Medlem
Citat:
... Målet här är att komma fram till den objektiva sanning om varför GS förekommer och vilka är ansvariga för GS.

Hur tycker du det går?

Personligen tycker jag ni står och stampar. Du har t.ex skrivit mer eller mindra samma sak i dina senaste hundra inlägg. Ett evigt tjat om psykologisk krigsföring, trossystem och Illuminati - och du har inte kommit ett endaste dugg närmare någon "objektiv sanning". Inte ett endaste bevis har presenterats och ni har ju inte ens lyckats komma fram med något vettig teori på varför GS förekommer.

Du sammanfattar er progress ganska bra:

Citat:
...GS-nätverket en del av "Illuminati" så de kan ha flera ockulta, sociala, politiska och religiösa mål med det.
...

Citationstecken runt Illuminati och "de" kan ha flera olika mål. Ni har onekligen en del att bena ut innan vi får en "objektiv sanning". Väntar med spänning.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-19 kl. 12:55.
Citera
2024-07-19, 12:57
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Hur tycker du det går?

Personligen tycker jag ni står och stampar. Du har t.ex skrivit mer eller mindra samma sak i dina senaste hundra inlägg. Ett evigt tjat om psykologisk krigsföring, trossystem och Illuminati - och du har inte kommit ett endaste dugg närmare någon "objektiv sanning". Inte ett endaste bevis har presenterats och ni har ju inte ens lyckats komma fram med något vettig teori på varför GS förekommer.

Jag har en mycket djupare förståelse om GS idag än den tid jag upptäckte GS-termen och började skriva online om det - 2018. Alla i tråden har bidragit till förståelsen även om vi har olika uppfattningar om GS-nätverket och GS-fenomenet.

Trenden i alla online forum som Facebook, Reddit, Quora och Flashback går mot mer förståelse och kunskap och mindre ignorans och desinformation.

Nyligen har en gigantisk sak inträffat i TI/GS-community. "TI-aktivisten" och "f.d. CIA-anställde" Dr Robert Duncan hittades död i sitt hem. Troligen är dödsdagen 8:e juli. Han har skrivit böcker som "How to tame a Demon" och "Project: Soulcatcher" vilka jag köpt och läst. Duncan var den inofficiella språkrör sedan cirka 2011 för måltavlor som anser att de är utsatta för DEW-vapen och utsatta för Havana Syndrome. Det kan vara vad vi behöver för att komma ifrån att alla måltavlor är utsatta för science fiction-teknologi som desinformationen och propagandan vill - få de som "hör röster" naturligt tro att staten attackerar dem och ödsla tid på att "försvara sig och hitta bevis" mot staten istället för att de ska söka hjälp hos psykologer och terapi eller läkare. Det är på dödligt allvar att de bygger GS-nätverk runt psykologiskt sårbara personer för att psykologisk manipulera och trakassera dem.

Det pågår en fundamental skifte i vår community vilket jag märker av eftersom jag följer diskussionerna och diskursen. Sanningen är kan inte hållas undangömd och media som stora, seriösa Youtube-kanaler beskriver GS och TI i seriösa meningen. Det är snart allmän kunskap och därmed kommer samhället att öppet fråga sig om vad GS är och vilka ansvarar för GS. Tiden är snart här - det är oundvikligt att sanningen kommer ut rent från informationsteori om hur information sprids. Folk kommer kräva svar också och förövare kommer självmant att erkänna online oavsett vad de har blivit manipulerade om vad de deltar i - vare sig psykologisk experiment eller psykologisk krigföring.
Citera
2024-07-19, 13:47
Medlem
Citat:
.... "TI-aktivisten" och "f.d. CIA-anställde" Dr Robert Duncan hittades död i sitt hem. ...

Troligtvis strålad till döds av Illuminati. Lite förvånad att det ännu inte skapats en tråd om hans död.
Citera
2024-07-19, 14:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Troligtvis strålad till döds av Illuminati. Lite förvånad att det ännu inte skapats en tråd om hans död.

Vi får se när hans dödsrapport blir officiell.
Citera
2024-07-19, 15:55
Medlem
Citat:
Jag har en mycket djupare förståelse om GS idag än den tid jag upptäckte GS-termen och började skriva online om det - 2018. Alla i tråden har bidragit till förståelsen även om vi har olika uppfattningar om GS-nätverket och GS-fenomenet.

Trenden i alla online forum som Facebook, Reddit, Quora och Flashback går mot mer förståelse och kunskap och mindre ignorans och desinformation.

Nyligen har en gigantisk sak inträffat i TI/GS-community. "TI-aktivisten" och "f.d. CIA-anställde" Dr Robert Duncan hittades död i sitt hem. Troligen är dödsdagen 8:e juli. Han har skrivit böcker som "How to tame a Demon" och "Project: Soulcatcher" vilka jag köpt och läst. Duncan var den inofficiella språkrör sedan cirka 2011 för måltavlor som anser att de är utsatta för DEW-vapen och utsatta för Havana Syndrome. Det kan vara vad vi behöver för att komma ifrån att alla måltavlor är utsatta för science fiction-teknologi som desinformationen och propagandan vill - få de som "hör röster" naturligt tro att staten attackerar dem och ödsla tid på att "försvara sig och hitta bevis" mot staten istället för att de ska söka hjälp hos psykologer och terapi eller läkare. Det är på dödligt allvar att de bygger GS-nätverk runt psykologiskt sårbara personer för att psykologisk manipulera och trakassera dem.

Det pågår en fundamental skifte i vår community vilket jag märker av eftersom jag följer diskussionerna och diskursen. Sanningen är kan inte hållas undangömd och media som stora, seriösa Youtube-kanaler beskriver GS och TI i seriösa meningen. Det är snart allmän kunskap och därmed kommer samhället att öppet fråga sig om vad GS är och vilka ansvarar för GS. Tiden är snart här - det är oundvikligt att sanningen kommer ut rent från informationsteori om hur information sprids. Folk kommer kräva svar också och förövare kommer självmant att erkänna online oavsett vad de har blivit manipulerade om vad de deltar i - vare sig psykologisk experiment eller psykologisk krigföring.

Jag tror att alla offentliga och kända personer med dokumenterad berättelse eller biografi som dött i mord, självmord och i förtid blev utsatta för den delen av svensk GS som består av ett hemligt myndighetskontor som bestämmer.

Det kontoret tror jag är ett sista led i Västlandets relation med Gud och med avseende på en likadan grupp alla med kärt intresse verkar vilja lära sig så mycket som möjligt om. Det stänger alltså nu med att bevisa människans relation med Gud vara på förhand avslutad p g a att Han går inte med på den.

När det kommer till Robert Duncan så tror jag att GS avdelning i USA utan att involvera någon annan direkt tangent med Sverige kan ha medfört honom ett förtida dödsfall. Jag tror att det markerar ett intresse omkring vad han sagt om dem som avslutade honom, i så fall alltså om mycket av det han säger stämmer.

I så fall måste han ha röjt mycket om GS abstrakta ledning. Jag syftar inte minst på hans stora intervju med Danny Jones på Youtube, där han blir intervjuad tillsammans med ett dokumenterat svårt offer för den strålningen vi har diskuterat som ett led i svenska GS. Jag tror att GS i Sverige har använt samma strålning och teknik som han som är med i intervjun och berättar om, bl a extrem smärta precis som jag har ibland, för att avsluta ett antal kända och mindre kända personer.

Jag har svårt att låta bli att tro att det är samma teknik och ledning/central (de som bestämmer) som ligger bakom Robert Duncans för tidiga död. Vi som har tålamod kan i processen av att uttömma sitt intresse komma fram till slutsatsen att hela jordens folk ändå bara är hittad på. Jag tror det och att den delen av vår GS i Sverige som har bestämt över oss i alla detaljer därför kan ligga bakom både Duncans produktivitet med att bestämma vad han skulle skriva och säga och hans för tidiga död.

Det grundar jag på följande observationer. Om han fick, säg, "dödshjälp" så hade det bevisat ett samband från att man hittar på ett gudsbegrepp som är Kristus till att vi har att göra med en sekt som bestämmer GS som sista led i tron på det gudsbegreppet. Den sekten kan både ha avlat fram Duncan på appiss eller tagit ett tillfälle på flykten att använda någon passande person för att berätta utvalda delar både i antydan på en sekt och med avseende på konkret GS som vi också har i Sverige.

Sedan noterar jag hans brist på insikt i allvaret i att också ha blivit strålade precis som personen som sitter brevid i hans största efterlämnade intervju. I alla fall rent logiskt kan inte han ha skonats, allra minst som han säger sig ha erfarenhet av att jobba nära tekniken (bl a Voice of God). Han säger sig hata personer den används på och har ett komplext förhållande till GS med att litet fnissigt tycka sig kunna skvallra om hemlisar inifrån. Verkar helt obekymrad om sin egna hälsa dock...

Det menar jag gör honom till ett dödsbål med exempel på en attityd som är helt uppmätt mot GS och likaså helt typiskt felaktig. Alla fel. Sedan menar jag att min tro på GS är att jag går en smärtsam och för tidig död till mötes själv om jag inte tar över efter det jag tror mig kunna anklaga någon annan för. Därför tror jag att allt från mord till uppenbart påhittade personligheter beror på GS. Det är en enda empirisk grund för att slippa veta något annat tills det egna bandet är brutet.

Han säger å ena sidan att allt det där finns och stämmer och å andra sidan att han skiter i det. Med vilken rätt? Så blir han ett misstänkt fall av TI precis som Roger Ebert valde att äta ihjäl sig på McDonalds...

Tackar RiktigTI för upplysningen. Intressant dödsfall att begrunda för oss inom GS. Vilka slutsatser drar du själv apropå mina påpekanden?
Citera
2024-07-19, 17:26
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ifall du förstår vad GS är, inser du att människor upplever GS-stimuli på olika sätt och därmed finns många olika teorier och vittnesmål. GS är i grunden psykologisk och perception manipulation - måltavlor har egna upplevelser baserade på egna trossystem, personligheter, socioekonomiska omständigheter etc.

Därmed ska du vara skeptisk när utomstående försöker generalisera alla måltavlor utifrån en upplevelse som en måltavla beskriver. Målet här är att komma fram till den objektiva sanning om varför GS förekommer och vilka är ansvariga för GS.

Tror du på allvar att du någonsin kommer bli trodd med de premisserna?
Citera
2024-07-19, 17:28
Medlem
Citat:

Du påstår ju i alla dina inlägg att strålning inte finns😂 Ditt troll
Citera
2024-07-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Du påstår ju i alla dina inlägg att strålning inte finns😂 Ditt troll

Det har jag självklart aldrig sagt. Jag har sagt att rösterna i ditt huvud inte berör på "strålning"

När vi väl har uteslutit "strålning" så kan vi börja diskutera de verkliga orsakerna till din skröpliga hälsa. Är det "illuminati" som har manipulerat din perception till att tro du är bestrålad och hör röster? Eller är du helt enkelt en paranoid stolle som har hallucinationer?

Jag är övertygad om att det är det sistnämnda. Och jag vidhåller att du bör söka hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Jag är utsatt för V2K just nu.

Nej det är du inte. Rösterna du hör är skapade i din hjärna helt utan yttre påverkan.

Du är inte rätt person för att ställa en diagnos. Överlåt det åt specialister.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-19 kl. 18:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in