2024-07-20, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Japp, det var henne jag tänkte på.

Jag har följt de knäppskallarna också.
De är kreti och pleti ihop med foliehattarna.
Jag vet Henning Witte och spårpolis Connys samröre med foliehatts-konspirations-rörelsen-covid-demostranterna också.

Med förgreningar till analdoktorn som blev galen dog.
Han var nära vän till Witte och ballade ur totalt i detta med att han var skräckslagen över att vara förföljd av staten på grund av dessa inopererade chip (Witte föreläser om denna statens kontroll av människor i dokun på slutet).

SKÄMS säger jag, att en organisation för barnens bästa, inte ser problem med att denna typ av mentalstörda människor som kommer in och stöttar deras "sak".

Detta såg inte BRY som ett problem, sa Bo Göran Bodin i dokun.
Zazzio var med på ett hörn också
Citera
2024-07-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kale75
Har sett klart alla avsnitten nu…

Så, vad hände.. dömdes G till fängelse till slut?
Och den där sista läkaren… vad har hänt med henne…?

Måste läsa här i tråden.
Villkorligt och skadestånd blev det , även barfota- polisen dömdes för medhjälp
Citera
2024-07-20, 18:19
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Har sett klart alla avsnitten nu…

Så, vad hände.. dömdes G till fängelse till slut?
Och den där sista läkaren… vad har hänt med henne…?

Måste läsa här i tråden.

Läkaren Lena Bergqvist härjar obekymrat på facebook.

https://www.facebook.com/lena.l.bergqvist

Hon ser ut att arbeta på Närakut Haga.

Vidrigt. Hon har fan försökt att sätta dit en pappa med påhittad misshandel och ljugit i rätten att besöket hos henne var slumpmässigt.
Bo Göran Bodin avslöjade henne med bevis.
Jag såg hennes facebook-vänskap med Lannes med egna ögon. Jag hittade kommentarerna hos Lannes, som Bo Göran visar i dokun.
Till och med jag kanske har skärmklipp kvar?
Jag tog skärmklipp på hennes förehavande med kretsen kring BRY för att jag tyckte det var hårresande.
Bo Göran Bodin har säkerligen skärmklippen kvar. Om hon inte blir åtalad för mened, så borde hon cancellas totalt.

Och varför i h-ete är så många mainstream folk vän med boven Dahlström Lannes?
Kan någon förklara det för mig?
Senast redigerad av dialektiker 2024-07-20 kl. 19:17.
Citera
2024-07-20, 18:35
Medlem
Är så synd om den här mamman egentligen… men det känns som det aldrig går att ”göra henne frisk” hur mycket man än skulle försöka. Det är väl att det sitter i personligheten på nåt sätt..
stackars pojke.. tänk sen när han blir 18 år och själv kan se och läsa allt som hans kära mor ställt till med 😢
Citera
2024-07-20, 18:46
Medlem
Varför drog de in hennes umgänge helt? Och när skedde det?
Citera
2024-07-20, 18:58
Medlem
Nu hyllar G kravallerna i Leeds ...
Citera
2024-07-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu hyllar G kravallerna i Leeds ...
Men man måste på riktigt vara manisk eller nåt om man sitter på TikTok och lajvar varje dag om samma sak, om och om igen..
Citera
2024-07-20, 19:13
Medlem
Citat:
Men man måste på riktigt vara manisk eller nåt om man sitter på TikTok och lajvar varje dag om samma sak, om och om igen..
Ja , och spelar upp en massa gammalt med sonen där han säger att han älskar mamma gång på gång och bara vill vara med mamma hela tiden, inte vara på förskola mm , Kanske normalt att barn hela tiden säger att de älskar mamma men jag har inte hört det av något barn varken egna eller andras barn
Citera
2024-07-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ja , och spelar upp en massa gammalt med sonen där han säger att han älskar mamma gång på gång och bara vill vara med mamma hela tiden, inte vara på förskola mm , Kanske normalt att barn hela tiden säger att de älskar mamma men jag har inte hört det av något barn varken egna eller andras barn
Man blir ju bara blockad om man skriver nåt på hennes lajv som ifrågasätter… hon kör liksom bara monolog - hade vart intressant om hon kunde svara på det man frågar/säger…
Citera
2024-07-20, 19:25
Medlem
Citat:
Man blir ju bara blockad om man skriver nåt på hennes lajv som ifrågasätter… hon kör liksom bara monolog - hade vart intressant om hon kunde svara på det man frågar/säger…
Hon måste strykas medhårs .
Hon har blivit mer aggressiv sedan sista förhandlingen där vad hon anförde inte gjorde skillnad , hon hade någon gammal psykiatriker som lämnat in inlaga som inte ens bemöttes eller ens nämndes i domen , kan ha varit kostsamt för henne och gav noll resultat
Citera
2024-07-20, 19:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Hon måste strykas medhårs .
Hon har blivit mer aggressiv sedan sista förhandlingen där vad hon anförde inte gjorde skillnad , hon hade någon gammal psykiatriker som lämnat in inlaga som inte ens bemöttes eller ens nämndes i domen , kan ha varit kostsamt för henne och gav noll resultat

Men håller du med mig detta med läkaren?
Du verkar vara insatt, och känna folk?
Du har förstått att det är Lena Bergqvist innan jag sa det?
Citera
2024-07-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men håller du med mig detta med läkaren?
Du verkar vara insatt, och känna folk?
Du har förstått att det är Lena Bergqvist innan jag sa det?
Kommer ihåg att det var prat om att läkaren var aktiv hos BRY , har tom för mig att folk sa att hon själv varit i infekterad vårdnadstvist , hon var rekommenderad av BRY. En av de andra läkarna var Gs egen läkare som samma som sjukskrev henne och förnyade sjukskrivning när hon höll sig gömd

G sökte vård med pojken akut på sen kvällstid när just denna Lena var i tjänst trots att det inte var några akuta problem
Senast redigerad av adina 2024-07-20 kl. 20:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in