2024-07-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Då kan jag tala om att de som följer och peppar på henne är svårt mentalstörda människor, som antingen lider av paranoja att staten förföljer oss, kombinerat med totalt tappade föräldrar som mycket befogat förlorat vårdnaden om sina barn etc. Facebook och Tiktok sprängs av djupt mentalstörda människor som eldar på påhittade historier.
Flödet är så flykigt, att folk inte bryr sig om vad som är sant. Det blir trådsanningar och folk eldar upp sig.
Bo Göran Bodin pekade på detta fenomen, när han nagelfor hur BRY piskade upp stämningen, baserat på noll relevans i källor.
Men det är exakt såhär facebook ser ut, och blir breddfullt av galenpannor och sjuka människor.
Sett första avsnittet nu… shit, han hans c verkar ju inte ha alla hästar i stallet 🙈
Citera
2024-07-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kale75
Sett första avsnittet nu… shit, han hans c verkar ju inte ha alla hästar i stallet 🙈
Honom fick barnet träffa 10 ggr 3 timmar på de helger han hade umgänge med mamma hemma hos henne , barnet ville inte säga så mycket men han läste minsann mellan raderna och skrev i anmälan att barnet utsatts för 365 sexövergrepp och misshandel 100 ggr ...
Citera
2024-07-20, 02:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Han pratar som en fikus. Han är superslemmig. Det är den typen av karlar Gullian lyckas ragga upp.
Säger något om hur störd hon är, för hon var ju ett riktigt bombnedslag då programmet sändes (nu har hon gått ner sig dock).
Hon skulle tagit Hans Cagnell, 80-åriga slemmot (han ser hur pedofil ut som helst förresten) för aldrig att hon får en normal karl på kroken.
Henning Witte kanske skulle kunna vara ett alternativ.
Citera
2024-07-20, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Honom fick barnet träffa 10 ggr 3 timmar på de helger han hade umgänge med mamma hemma hos henne , barnet ville inte säga så mycket men han läste minsann mellan raderna och skrev i anmälan att barnet utsatts för 365 sexövergrepp och misshandel 100 ggr ...

Citat:
Han pratar som en fikus. Han är superslemmig. Det är den typen av karlar Gullian lyckas ragga upp.
Säger något om hur störd hon är, för hon var ju ett riktigt bombnedslag då programmet sändes (nu har hon gått ner sig dock).
Hon skulle tagit Hans Cagnell, 80-åriga slemmot (han ser hur pedofil ut som helst förresten) för aldrig att hon får en normal karl på kroken.
Henning Witte kanske skulle kunna vara ett alternativ.
Han verkar ju nästan kär i henne?

Och hur kommer han in i bilden? Vem är han anlitad av? Soc? Förstår inte 🤔
Citera
2024-07-20, 10:49
Medlem
Citat:

Han jobbade ideellt för en förening för utsatta kvinnor, kan vara BRY eller någon kring bry som förmedlade kontakten .
Det vag G själv som gav honom uppdraget att "utreda" sonen .
Han ville efter ett tag bilda familj med G och ta pappa- roll dock sa G att hon just då bara kunde fokusera på att rädda sitt barn men låta honom ta ett lån tillsammans med henne på 250 000 kr och ge henne pengarna och hjälpa henne med räkningar på 12 000- 15 000 kr gick bra.
Citera
2024-07-20, 11:36
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Han är superkär. Se tredje avsnittet.
Citera
2024-07-20, 11:42
Medlem
Citat:
Han är superkär. Se tredje avsnittet.
Mängder med meddelande från honom visade detta och mamman kunde inte begripa varför hans intyg och anmälningar inte sågs som relevanta
Citera
2024-07-20, 15:11
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Mängder med meddelande från honom visade detta och mamman kunde inte begripa varför hans intyg och anmälningar inte sågs som relevanta

Hon är helt instängd i sin egen värld.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Alltså jag är rasande.
Jag är rasande på att så många följer och verkar vara facebook-vänner med åklagaren Dahlström Lannes (facebook-vänners vänner, folk som jag vet vilka de är, ihop med Corazza Bildt etc)

Är de sjuka i huvudet?
Tar de inte hänsyn vad hon har gjort?
Jag håller nämligen med vad Bo Göran Bodin och ATSUB:s vettiga talesperson att DET FAN ÄR DOM som skadar barnet!!!

De eldar på en mamma som är uppenbart sjuk.
Hon är psykiskt sjuk och verkar fortfsrande tro att barnet lider hos sin pappa.
Hon kommer ALDRIG till insikt när de där läskiga BRY-människorna, konspirationsteoretikerna som slagit sig ihop med denna åklagare och BRY.

Det är förkastligt alltihopa.
Det är Lannes, BRY-människorna, pedofil Cagnell som bör fängslas för de saboterar ett barns uppväxt.
De matar den psykiskt sjuka mamman konstant, bara för att de inte kommer till insikt om hur de själva trasar sönder ett barn.

Fan, vad jag beundrar Nello, som kan ge barnet en hyfsad uppväxt, trots att han har de här riktigt sjuka individerna i hasorma.
Senast redigerad av dialektiker 2024-07-20 kl. 15:13.
Citera
2024-07-20, 15:29
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Alltså jag är rasande.
Jag är rasande på att så många följer och verkar vara facebook-vänner med åklagaren Dahlström Lannes (facebook-vänners vänner, folk som jag vet vilka de är, ihop med Corazza Bildt etc)

Är de sjuka i huvudet?
Tar de inte hänsyn vad hon har gjort?
Jag håller nämligen med vad Bo Göran Bodin och ATSUB:s vettiga talesperson att DET FAN ÄR DOM som skadar barnet!!!

De eldar på en mamma som är uppenbart sjuk.
Hon är psykiskt sjuk och verkar fortfsrande tro att barnet lider hos sin pappa.
Hon kommer ALDRIG till insikt när de där läskiga BRY-människorna, konspirationsteoretikerna som slagit sig ihop med denna åklagare och BRY.

Det är förkastligt alltihopa.
Det är Lannes, BRY-människorna, pedofil Cagnell som bör fängslas för de saboterar ett barns uppväxt.
De matar den psykiskt sjuka mamman konstant, bara för att de inte kommer till insikt om hur de själva trasar sönder ett barn.

Fan, vad jag beundrar Nello, som kan ge barnet en hyfsad uppväxt, trots att han har de här riktigt sjuka individerna i hasorma.

Och läkaren, Lena Bergqvist.
Inga som helst konsekvenser av att hon låtsades vara objektiv i rätten.

Hon stöttar BRY med kommentarer på deras facebook-sida baserade på falska uppgifter.
Hon är vän med dessa sjuka individer.

(Vilken tappad mamma som helst får stöd i BRY
Säger mamman att pappan är dum så stämmer det.
Jag är kvinna och blir upprörd på detta.

Dessutom har jag nagelfarit Gullians följare som fått barnen omhändertagna av soc.

Omg, det är ju uppenbart varför soc tagit deras ungar.
Dessa mammor får stöd av varandra som enkom bygger på att deras barn är omhändertagna.
De har ingen susning om Varför det enskilda barnet hos den de stöttar har blivit omhändertagna.
De kablar ut videos, där "soc tar barnet på sjukhus, hos en gravt schizofren mamma".
Mamman kanske är lugn då hon ligger där i förlossningssängen. Hon kanske inte uppenbarar sin grava sjukdom just i det ögonblicket hon blir filmad.
Och med sådana inslag sprider "Socialtjänsten-tar-barn"-människorna sin upprördhet.)

Läkaren Lena Bergqvist härjar loss nu på facebook, och verkar jobba på Närakut Haga.
Läkaren borde bli cancellad som figurerar så starkt bland dessa sjuka individer.
Oroväckande att hon jobbar pä en Närakut.
Senast redigerad av dialektiker 2024-07-20 kl. 15:39.
Citera
2024-07-20, 16:22
Medlem
Citat:
Och läkaren, Lena Bergqvist.
Inga som helst konsekvenser av att hon låtsades vara objektiv i rätten.

Hon stöttar BRY med kommentarer på deras facebook-sida baserade på falska uppgifter.
Hon är vän med dessa sjuka individer.

(Vilken tappad mamma som helst får stöd i BRY
Säger mamman att pappan är dum så stämmer det.
Jag är kvinna och blir upprörd på detta.

Dessutom har jag nagelfarit Gullians följare som fått barnen omhändertagna av soc.

Omg, det är ju uppenbart varför soc tagit deras ungar.
Dessa mammor får stöd av varandra som enkom bygger på att deras barn är omhändertagna.
De har ingen susning om Varför det enskilda barnet hos den de stöttar har blivit omhändertagna.
De kablar ut videos, där "soc tar barnet på sjukhus, hos en gravt schizofren mamma".
Mamman kanske är lugn då hon ligger där i förlossningssängen. Hon kanske inte uppenbarar sin grava sjukdom just i det ögonblicket hon blir filmad.
Och med sådana inslag sprider "Socialtjänsten-tar-barn"-människorna sin upprördhet.)

Läkaren Lena Bergqvist härjar loss nu på facebook, och verkar jobba på Närakut Haga.
Läkaren borde bli cancellad som figurerar så starkt bland dessa sjuka individer.
Oroväckande att hon jobbar pä en Närakut.
Mamman på sjukhuset är dottern till D*tta av gudalandet hon som nyligen dömdes för hot mot diverse tjänstemän , pappan till det nyfödda barnet var inte närvarande eftersom han var inlagd på psyket .
Citera
2024-07-20, 17:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Mamman på sjukhuset är dottern till D*tta av gudalandet hon som nyligen dömdes för hot mot diverse tjänstemän , pappan till det nyfödda barnet var inte närvarande eftersom han var inlagd på psyket .

Japp, det var henne jag tänkte på.

Jag har följt de knäppskallarna också.
De är kreti och pleti ihop med foliehattarna.
Jag vet Henning Wittes och spårpolis Connys samröre med foliehatts-konspirations-rörelsen-covid-demostranterna också.

Med förgreningar till analdoktorn som blev galen dog.
Han var nära vän till Witte och ballade ur totalt i detta med att han var skräckslagen över att vara förföljd av staten på grund av dessa inopererade chip (Witte föreläser om denna statens kontroll av människor i dokun på slutet).

SKÄMS säger jag, att en organisation för barnens bästa, inte ser problem med att denna typ av mentalstörda människor som kommer in och stöttar deras "sak".

Detta såg inte BRY som ett problem, sa Bo Göran Bodin i dokun.
Senast redigerad av dialektiker 2024-07-20 kl. 18:03.
Citera
2024-07-20, 17:39
Medlem
Citat:

Citat:
Japp, det var henne jag tänkte på.

Jag har följt de knäppskallarna också.
De är kreti och pleti ihop med foliehattarna.
Jag vet Henning Witte och spårpolis Connys samröre med foliehatts-konspirations-rörelsen-covid-demostranterna också.

Med förgreningar till analdoktorn som blev galen dog.
Han var nära vän till Witte och ballade ur totalt i detta med att han var skräckslagen över att vara förföljd av staten på grund av dessa inopererade chip (Witte föreläser om denna statens kontroll av människor i dokun på slutet).

SKÄMS säger jag, att en organisation för barnens bästa, inte ser problem med att denna typ av mentalstörda människor som kommer in och stöttar deras "sak".

Detta såg inte BRY som ett problem, sa Bo Göran Bodin i dokun.
Har sett klart alla avsnitten nu…

Så, vad hände.. dömdes G till fängelse till slut?
Och den där sista läkaren… vad har hänt med henne…?

Måste läsa här i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in