Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Alltså jag är rasande.
Jag är rasande på att så många följer och verkar vara facebook-vänner med åklagaren Dahlström Lannes (facebook-vänners vänner, folk som jag vet vilka de är, ihop med Corazza Bildt etc)
Är de sjuka i huvudet?
Tar de inte hänsyn vad hon har gjort?
Jag håller nämligen med vad Bo Göran Bodin och ATSUB:s vettiga talesperson att DET FAN ÄR DOM som skadar barnet!!!
De eldar på en mamma som är uppenbart sjuk.
Hon är psykiskt sjuk och verkar fortfsrande tro att barnet lider hos sin pappa.
Hon kommer ALDRIG till insikt när de där läskiga BRY-människorna, konspirationsteoretikerna som slagit sig ihop med denna åklagare och BRY.
Det är förkastligt alltihopa.
Det är Lannes, BRY-människorna, pedofil Cagnell som bör fängslas för de saboterar ett barns uppväxt.
De matar den psykiskt sjuka mamman konstant, bara för att de inte kommer till insikt om hur de själva trasar sönder ett barn.
Fan, vad jag beundrar Nello, som kan ge barnet en hyfsad uppväxt, trots att han har de här riktigt sjuka individerna i hasorma.
Och läkaren, Lena Bergqvist.
Inga som helst konsekvenser av att hon låtsades vara objektiv i rätten.
Hon stöttar BRY med kommentarer på deras facebook-sida baserade på falska uppgifter.
Hon är vän med dessa sjuka individer.
(Vilken tappad mamma som helst får stöd i BRY
Säger mamman att pappan är dum så stämmer det.
Jag är kvinna och blir upprörd på detta.
Dessutom har jag nagelfarit Gullians följare som fått barnen omhändertagna av soc.
Omg, det är ju uppenbart varför soc tagit deras ungar.
Dessa mammor får stöd av varandra som enkom bygger på att deras barn är omhändertagna.
De har ingen susning om Varför det enskilda barnet hos den de stöttar har blivit omhändertagna.
De kablar ut videos, där "soc tar barnet på sjukhus, hos en gravt schizofren mamma".
Mamman kanske är lugn då hon ligger där i förlossningssängen. Hon kanske inte uppenbarar sin grava sjukdom just i det ögonblicket hon blir filmad.
Och med sådana inslag sprider "Socialtjänsten-tar-barn"-människorna sin upprördhet.)
Läkaren Lena Bergqvist härjar loss nu på facebook, och verkar jobba på Närakut Haga.
Läkaren borde bli cancellad som figurerar så starkt bland dessa sjuka individer.
Oroväckande att hon jobbar pä en Närakut.