2020-08-02, 21:28
Bannlyst
Ser skitit ut med dessa "tattoos"
(på vissa kan det se bra ut på ..)

Citera
2020-08-03, 14:18
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Tatueringar på kvinnor är ett tecken på dåligt omdöme, och att du bör vara mycket försiktig, och ha både hängslen och livrem innan du går in i ett förhållande.
Citera
2020-08-03, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Tatueringar på kvinnor är ett tecken på dåligt omdöme, och att du bör vara mycket försiktig, och ha både hängslen och livrem innan du går in i ett förhållande.

Instämmer.

Slår aldrig fel.

Alltid psykproblem.

Näsring, ankelkedja, piercing, lila hår är andra varningstecken.
Citera
2020-08-05, 14:06
Medlem
Tycker det är grymt snyggt med tatueringar i gråskala på tjejer som har en välbehållen kropp!
Citera
2020-08-05, 14:13
Medlem
Jag såg ett avsnitt av Say Yes To The Dress (tror jag att det var, finns flera såna program) där det var en tjej som skulle prova brudklänning och hon hade hela ena armen fullständigt täckt av mörka tatueringar vilket hennes pappa nu skulle få se för första gången Pappan visste att dottern var tatuerad, men inte omfattningen av det hela. Man såg på hans blick att han inte var glad, och även när tjejen hade en brudklänning med lång ärm så såg man det svarta genom spetsen. Så himla fult.
Det blir en märklig kontrast mellan tatueringar och brudklänning på något sätt...balklänning eller cocktailklänning är inte heller snyggt med en massa tatueringar.
Citera
2020-08-05, 14:19
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Jag såg ett avsnitt av Say Yes To The Dress (tror jag att det var, finns flera såna program) där det var en tjej som skulle prova brudklänning och hon hade hela ena armen fullständigt täckt av mörka tatueringar vilket hennes pappa nu skulle få se för första gången Pappan visste att dottern var tatuerad, men inte omfattningen av det hela. Man såg på hans blick att han inte var glad, och även när tjejen hade en brudklänning med lång ärm så såg man det svarta genom spetsen. Så himla fult.
Det blir en märklig kontrast mellan tatueringar och brudklänning på något sätt...balklänning eller cocktailklänning är inte heller snyggt med en massa tatueringar.
Nej visst, och tänk sedan när den kvinnan fyller 50...eller 60...eller 70
Citera
2020-08-05, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Nej visst, och tänk sedan när den kvinnan fyller 50...eller 60...eller 70

Ja, tatueringar blir ju inte snyggare med tiden precis. Fast det blir ju inte människan heller så jag tippar på att en del som tatuerar sig tänker att det ändå inte spelar någon roll hur de ser ut senare i livet.
Men personligen förstår jag inte grejen med att täcka stora partier med tatueringar där man ändå bara uppfattar det som mörkgrå hud och inte ser vad det föreställer...fult i alla åldrar och på alla. Men smaken är som baken
Citera
2020-08-29, 12:29
Bannlyst
Var en kvinna som jag först inte visste var tatuerad, trodde hon var en försiktig kvinna i sängen med självrespekten i behåll men när jag såg hennes tatuering så kändes det som jag fick fripass till att behandla henne som en riktig slampa. Min bild av henne som en bra och reserverad kvinna föll direkt. Blää blev en träff.
Citera
2020-08-29, 12:40
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
J

Håller med. När en tatuerad kvinna tar på sig en typ av klänning från den klassiska europeiska traditionen, så känns det som att hon kär ut sig. Försöker låtsas vara något som hon inte är. Skräckexemplet är väl "prinsessan" Sofia H., som fick ett traditionellt bröllop i vitt med extra allt... Trots att det syntes så tydligt på henne vad hon var för något. Och då inte bara på tatueringarna, men särskilt på dem - kommer ihåg den idiotiska svarta solen man såg mot den traditionella, vita brudklänningen..

Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Var en kvinna som jag först inte visste var tatuerad, trodde hon var en försiktig kvinna i sängen med självrespekten i behåll men när jag såg hennes tatuering så kändes det som jag fick fripass till att behandla henne som en riktig slampa. Min bild av henne som en bra och reserverad kvinna föll direkt. Blää blev en träff.

Jo, som tjej måste man akta sig, angående vilka signaler man skickar ut till männen...
Citera
2020-08-29, 12:44
Medlem
Engelitzs avatar
Usch tatueringar skriker ut WT och klippkort på den lokala alkispizzerian..

Dessutom känns det maskulint och avtändande..
Citera
2024-07-20, 10:57
Bannlyst
När tråden startades, år 2004.

Var det då det började bli populärt hos allt och alla att skaffa tatueringar?
Eller började det redan på 90-talet?
Citera
2024-07-20, 11:37
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Eller inte ingå i ett förhållande överhuvudtaget. Tatuerade kvinnor är helt enkelt luder som i bästa fall duger till att knulla en gång och sedan dra vidare. Tatuerade luder har helt enkelt stämplat sig själva som eviga spermahinkar, och är totalt olämpliga som frumaterial.

Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Ja men så är det. Har kvinnor ingen självrespekt för deras egna kroppar, så får de räkna med att de kommer att betraktas som billiga slampor och inget annat.

Citat:
Ursprungligen postat av 1x2x3x4
När tråden startades, år 2004.

Var det då det började bli populärt hos allt och alla att skaffa tatueringar?
Eller började det redan på 90-talet?
Det var någonstans runt mitten av 2000-talet som den degenererade tatueringstrenden började bli mainstream. Problemet är ju det att kvinnor har dålig smak och blir helt våta i fittan av alla söndergaddade rockstjärnor, och efter Crazy Town - Butterfly släpptes 2001, och Guns N' Roses och Mötley Crüe på 80-talet, så började alla killar helt plötsligt att gadda sönder deras kroppar efter att de insåg att kvinnor har dålig smak, och att tatueringar hjälper med punani. Därefter började tjejer med tatueringar de också. Annars är ju "Shifty Shellshock" från Crazy Town ett bra skräckexempel på hur det ofta brukar sluta upp för folk som följer den degenererade livsstilen där allt handlar om att sätta rekord i antal tatueringar, piercingar och tunga droger. Vissa växer helt enkelt aldrig upp.
Senast redigerad av EliasAlucard 2024-07-20 kl. 11:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in