Citat:
Ursprungligen postat av
SugaredThoughts
Tatueringar på kvinnor är ett tecken på dåligt omdöme, och att du bör vara mycket försiktig, och ha både hängslen och livrem innan du går in i ett förhållande.
Eller inte ingå i ett förhållande överhuvudtaget. Tatuerade kvinnor är helt enkelt luder som i bästa fall duger till att knulla en gång och sedan dra vidare. Tatuerade luder har helt enkelt stämplat sig själva som eviga spermahinkar, och är totalt olämpliga som frumaterial.
Citat:
Ursprungligen postat av
gefundenes
Var en kvinna som jag först inte visste var tatuerad, trodde hon var en försiktig kvinna i sängen med självrespekten i behåll men när jag såg hennes tatuering så kändes det som jag fick fripass till att behandla henne som en riktig slampa. Min bild av henne som en bra och reserverad kvinna föll direkt. Blää blev en träff.
Ja men så är det. Har kvinnor ingen självrespekt för deras egna kroppar, så får de räkna med att de kommer att betraktas som billiga slampor och inget annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
1x2x3x4
När tråden startades, år 2004.
Var det då det började bli populärt hos allt och alla att skaffa tatueringar?
Eller började det redan på 90-talet?
Det var någonstans runt mitten av 2000-talet som den degenererade tatueringstrenden började bli mainstream. Problemet är ju det att kvinnor har dålig smak och blir helt våta i fittan av alla söndergaddade rockstjärnor, och efter Crazy Town - Butterfly släpptes 2001, och Guns N' Roses och Mötley Crüe på 80-talet, så började alla killar helt plötsligt att gadda sönder deras kroppar efter att de insåg att kvinnor har dålig smak, och att tatueringar hjälper med punani. Därefter började tjejer med tatueringar de också. Annars är ju "Shifty Shellshock" från Crazy Town ett bra skräckexempel på hur det ofta brukar sluta upp för folk som följer den degenererade livsstilen där allt handlar om att sätta rekord i antal tatueringar, piercingar och tunga droger. Vissa växer helt enkelt aldrig upp.