2008-03-19, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Så däremot en snygg textrad över höften på en tjej jag lägrade för ett tag sen. Detta var jävligt snyggt och passade precis efter tjejens former. Faktsit enda gången jag har något positivt att säga om en tatuering på en tjej.

Haha, fan vad jag kände mig träffad Men trots detta så är det nog inte mig du talat om

http://mirandao.blogg.se/1203973231_...n.html#comment
Citera
2008-03-19, 21:52
Medlem
Resurrecteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Tatueringar är avtändande på alla, speciellt på brudar.

Svårt att förklara varför men det är lite som med brudar som pundar, dvs äckligare än när killar gör det.

Kan inte annat än hålla med. Har ingen riktig motivering bakom det dock annat än att det känns lite WT med tatueringar.
Citera
2008-03-20, 00:29
Medlem
tatueringar på tjejer kan vara sjukt sexigt men även sjukt fult. det beror naturligtvis på hur tatueringarna ser ut. själv tycker jag ju att amy winehouse är ett ypperligt exempel på sexighet och stilsäkerhet när det kommer till tatueringar.
Citera
2008-04-07, 20:41
Medlem
tjejer och tatueringar

ska snart knalla ner till tatueraren och försöka planera fram en snygg tatuerng av en ide jag har. det som dock verkar vara mitt största problem är att komma på vart på kroppen jag ska ha den. vart är det ens snyggt för en tjej att stoppa tatueringen? är inte så tjejtjejig av mig så skulle jag välja helt fritt skulle den förmodligen hamna på överarmen. är dock lite nyfiken på vad andra tycker om placernig av tatueringar. så, berätta!?
Citera
2008-04-07, 20:54
Medlem
kunskapsmalmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melancholic
ska snart knalla ner till tatueraren och försöka planera fram en snygg tatuerng av en ide jag har. det som dock verkar vara mitt största problem är att komma på vart på kroppen jag ska ha den. vart är det ens snyggt för en tjej att stoppa tatueringen? är inte så tjejtjejig av mig så skulle jag välja helt fritt skulle den förmodligen hamna på överarmen. är dock lite nyfiken på vad andra tycker om placernig av tatueringar. så, berätta!?
jag tycker det är fint eftersom det inte e så kvinligt, alla andra sätter sina på skuldran
Citera
2008-04-07, 20:57
Medlem
ja jag tycker personligen att ställen som skuldran, urringningen och svanken mest känns trista eller billiga(vill ju inte avslöja allt om mig själv på en gång). funderade visserligen på ryggen iaf men vart då? finns ju kanske bara mellan skuldrorna och typ mitten på ryggen kvar.err.hm.
Citera
2008-04-07, 21:04
Medlem
neguins avatar
Vad ar det du ska gora? Pa sidan av overkroppen, under armen sa att saga, dar tycker jag det ar snyggt. Lite halvdiskret sadar.
Citera
2008-04-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Vad ar det du ska gora? Pa sidan av overkroppen, under armen sa att saga, dar tycker jag det ar snyggt. Lite halvdiskret sadar.

det har jag också varit inne på. väldigt femenint också på nåt vis.

det jag ska göra är lite svårt att förklara..eller ja jag ska tatuera in min sons namn men själva bilden som ska vara till ska vara ett hjärta med hans fottryck i. fottrycken ska dock itne ha nån färg utan det ska skuggas runt så att det verkligen ser ut som fotspår i hjärtat, om nån förstår hur jag menar.
Citera
2008-04-07, 21:24
Medlem
Planerar själv min första tatuering och har haft ganska stora problem om vart jag ska sätta den, men har nog nu kommit fram till att ja ska sätta den ganska högt upp i nacken, så om man skulle vilja dölja den någon gång då och då lätt skulle kunna göra detta.
Och att den inte är så framhävande utan mera personlig är även viktigt för mig.
Citera
2008-04-07, 21:55
Medlem
ja jag gör inte heller en tatuering för att visa alla, utan mer för mig själv. däremot tycker jag det är snyggt med tatuering på överarmen. men det kanske blir med ett annat motiv då.
Citera
2008-04-07, 22:00
Medlem
H0nkens avatar
Sätt den inte på svanken bara, finns knappt något fulare än svanktatueringar. Överarmen låter som ett bra ställe, alldeles för få tjejer som är tatuerade där.
Annars tycker jag, övre ryggen, samt sidan av magen brukar vara snyggt på tjejer.
Citera
2008-04-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Sätt den inte på svanken bara, finns knappt något fulare än svanktatueringar. Överarmen låter som ett bra ställe, alldeles för få tjejer som är tatuerade där.
Annars tycker jag, övre ryggen, samt sidan av magen brukar vara snyggt på tjejer.

nej ingen risk för det.

får se lite hur det kommer se ut när jag får en tydligare bild av hur tatueringen kommer att se ut. kanske inte passar att ha på överarmen. sånt fall blir det nog ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in