Citat:
Ursprungligen postat av
Ben-Benn
Det kontoret tror jag är ett sista led i Västlandets relation med Gud och med avseende på en likadan grupp alla med kärt intresse verkar vilja lära sig så mycket som möjligt om. Det stänger alltså nu med att bevisa människans relation med Gud vara på förhand avslutad p g a att Han går inte med på den.
Vad menar du med att bevisa människans relation med Gud? Och att det är avslutad för att "Han" (Hesus) inte går med på den? Påstår du att GS har med religion/spiritualitet att göra? Förvisso misstänker jag katoliker/judar, frimurare och jesuiter (a.k.a. "Illuminati") som ansvarar för GS.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ben-Benn
När det kommer till Robert Duncan så tror jag att GS avdelning i USA utan att involvera någon annan direkt tangent med Sverige kan ha medfört honom ett förtida dödsfall. Jag tror att det markerar ett intresse omkring vad han sagt om dem som avslutade honom, i så fall alltså om mycket av det han säger stämmer.
I så fall måste han ha röjt mycket om GS abstrakta ledning. Jag syftar inte minst på hans stora intervju med Danny Jones på Youtube, där han blir intervjuad tillsammans med ett dokumenterat svårt offer för den strålningen vi har diskuterat som ett led i svenska GS. Jag tror att GS i Sverige har använt samma strålning och teknik som han som är med i intervjun och berättar om, bl a extrem smärta precis som jag har ibland, för att avsluta ett antal kända och mindre kända personer.
Tror du att han blev driven till en tidig död? Jag har alltid haft intrycket att Duncan är något full i varje intervju och föreläsning. Exempelvis i den podcast-intervju gav han fel betydelse av myndighetens akronym "DIA" vilket han bör ha haft stenkoll eftersom han påstår sig jobbat med olika sådana myndigheter - inte minst CIA där han ska ha varit anställd både i projekt och som GS-förövare att utföra psykologiska experiment på TI-sällskapet. Möjligen kan han ha dött av alkoholförgiftning i sitt hem och det tog mer än en vecka för någon att upptäcka hans döda kropp eftersom han verkar inte lämna sitt hem ofta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ben-Benn
Jag har svårt att låta bli att tro att det är samma teknik och ledning/central (de som bestämmer) som ligger bakom Robert Duncans för tidiga död. Vi som har tålamod kan i processen av att uttömma sitt intresse komma fram till slutsatsen att hela jordens folk ändå bara är hittad på. Jag tror det och att den delen av vår GS i Sverige som har bestämt över oss i alla detaljer därför kan ligga bakom både Duncans produktivitet med att bestämma vad han skulle skriva och säga och hans för tidiga död.
Det grundar jag på följande observationer. Om han fick, säg, "dödshjälp" så hade det bevisat ett samband från att man hittar på ett gudsbegrepp som är Kristus till att vi har att göra med en sekt som bestämmer GS som sista led i tron på det gudsbegreppet. Den sekten kan både ha avlat fram Duncan på appiss eller tagit ett tillfälle på flykten att använda någon passande person för att berätta utvalda delar både i antydan på en sekt och med avseende på konkret GS som vi också har i Sverige.
Sedan noterar jag hans brist på insikt i allvaret i att också ha blivit strålade precis som personen som sitter brevid i hans största efterlämnade intervju. I alla fall rent logiskt kan inte han ha skonats, allra minst som han säger sig ha erfarenhet av att jobba nära tekniken (bl a Voice of God). Han säger sig hata personer den används på och har ett komplext förhållande till GS med att litet fnissigt tycka sig kunna skvallra om hemlisar inifrån. Verkar helt obekymrad om sin egna hälsa dock...
Du blandar religion med Duncan. Han påstår sig ha delskapad den s.k. V2K-vapen - Voice of God-vapen. Hans böcker "How to tame a Demon" och "Project: Soulcatcher" är fyllda med religiösa texter och toner, som att DOD kallar sitt vapen för S.A.T.A.N. (Silent Assasination Through Adaptive Networks) och ett annat C.H.R.I.S.T vilket används för beteendemodifikation. Han påstår exempelvis att militären och underrättelse gillar att döpa deras Gudalika "vapen" efter Gudar (Demi Gods) -- t.ex. ett allvetande AI. Är det inte uppenbart för dig att GS vill använda kristna koncept i att motivera och manipulera personer, grupper och samhället genom GS?
Förövrigt vill mäktiga personer verka mer mäktiga genom att påstå att de har Gudalika krafter. Åtminstone är det propaganda och psykologisk krigföring av CIA och US Army mot Ryssland och Kina att visa sig mäktigare genom att påstå deras DEW-vapen, V2K-vapen och andra science fiction-vapen. Psykologisk krigföring som all krigföring går ut på bedrägeri och illusioner. Kan inte GS-nätverket vara en del av den psykologiska krigföringen riktad mot Ryssland och Kina? Just i den Danny Jones/Konkrete-podcast med Duncan var huvudgästen en rysk medicinsk doktor Leonid Ber som diagnostiserats med Havana Syndrom - är det ett sammanträffande att en ryss är utsatt? Jag är själv en serb. GS är mycket mer trolig vara orkestrerad av västerländska makter än österländska. Ryssland och Kina föredrar direkt kontroll av population medan USA och company föredrar hemlig och indirekt kontroll (bedrägeri).
Varför hatar han personer som GS används på? Hur vet du det? Det låter dock som att han alltid hatat människor eller "dumma" människor som tror på Gud och de som blir lättlurade/bedragna av den psykologiska manipulation som GS utför. Förövrigt erkände Duncan år 2014 i ett e-mejl att han är anställd av CIA att utföra psykologiska experiment på TI-sällskapet - alltså att han inte är en aktivist men en förövare. Han påstår att han får mer betalt om han kan göra måltavlor ännu mer delusional och leda personer "borta från Gud". Han ser ner på människor som går på den desinformation han erkänt sprids. Vad tror du om det? Dessutom refererade han GS som ett schackspel vilket är typisk frimurarsymbolik eftersom schackrutor med svart-vitt är mycket använt i frimurar-ritualer (googla).
Citat:
Ursprungligen postat av
Ben-Benn
Det menar jag gör honom till ett dödsbål med exempel på en attityd som är helt uppmätt mot GS och likaså helt typiskt felaktig. Alla fel. Sedan menar jag att min tro på GS är att jag går en smärtsam och för tidig död till mötes själv om jag inte tar över efter det jag tror mig kunna anklaga någon annan för. Därför tror jag att allt från mord till uppenbart påhittade personligheter beror på GS. Det är en enda empirisk grund för att slippa veta något annat tills det egna bandet är brutet.
Han säger å ena sidan att allt det där finns och stämmer och å andra sidan att han skiter i det. Med vilken rätt? Så blir han ett misstänkt fall av TI precis som Roger Ebert valde att äta ihjäl sig på McDonalds...
Tackar RiktigTI för upplysningen. Intressant dödsfall att begrunda för oss inom GS. Vilka slutsatser drar du själv apropå mina påpekanden?
Jag har läst Duncans diskussioner med Forwood där han agerar som en total skitstövel och även refererar till sina böcker som "piece of shit". Läs konservationen här:
http://exposinginfragard.blogspot.com/2014/08/an-interesting-conversation-with-robert.html
Utan tvekan var Duncan är dålig person oavsett vilken "aktivism" han pysslade med i TI-sällskapet. Mer troligt var han aktivist för själviska ändamål - ingen av hans böcker hjälpte utsatta men skapade mer paranoia och erbjöd ytlig "forskning" om pseudo-vetenskap som låter trovärdig för den oinsatta. Hans böcker innehåller ingen konkret bevis på de science fiction-teknologier som påstås finnas. Inte ens fysikern Dr Katherine Horton har bevisat eller skrivit i detalj om dessa "vapen".
Det Duncan har bidragit med en är viss insikt i vad den potentiella teknologin kan utvecklas om 50-100-200 år och han vill såklart vara först med att skriva om det som att han är en legitim källa i ämnet.
Alla dessa tekniker, metoder och tekniker har en sak i fokus: att lura måltavlor att tro på något som inte är sant. Som att DEW, V2K och RNM används i GS-operationerna. I realitet är det mer traditionella psykologiska metoder med traditionella teknologier används. Människor blir övertygade på två sätt: 1) de upplever något i första hand och tror således helhjärtat på det, eller 2) personer med auktoritet i ämnet (som "Dr" Duncan) säger att det sker. För att utföra mind control måste de bryta ner ens "ego" (vilja/själ) var psykologisk krigföring utförs och därför kallas det för att stjäla ens själ som Duncans bok är döpt efter (soulcatcher) - för att sedan programmera och psykologisk manipulera en måltavla. Duncan var en desinformationsagent och en förövare. Det är min slutsats.