Citat:
Ursprungligen postat av
Illegal-Advisor
Är det någonstans som skenheligheten(och homoerotiken) är som starkast så är det just i den typen religiös inriktning. Gäller både män och kvinnor- trust me!
Jag vet inget om någon är nygift(med kvinna) eller inte, men det går inte att komma ifrån att 1. De ser ut som ett homosexuellt par 2. Det finns en hel del Abdulraz*k (*=a) i Malmö(varav någon ganska kriminell dessutom). Så, förutom det uppenbara att dådet har kriminell bakgrund så går det inte att utesluta det hedersrelaterade homo-motivet. Sett till vad som framkommit om de båda brottsoffren så tror jag mer på det sistnämnda. Men, det är skumt.
Ja jo, när du lägger fram det sådär så absolut. Jag tyckte själv också dom stod lite väl nära varandra osv. Det jag menar är femtioelva kommentarer som skriver ”HA-HA han ser ut att vara bög o gilla hummus”. ”Han ÄR arab inte colombian” osv, so what? Hur för det diskussionen framåt?
Man får väl ha nån anledning med sin kommentar och vidareutveckla lite. O din tanke köper/förstår jag absolut 👍🏻
Citat:
Ursprungligen postat av
qwerty-66
Kollar man byxorna så är det 100% araber. Sen att de har brittiskt pass är en annan story.
Kan ju ha blivit dödade för att återställa "hedern" hos drabbade familjer.
https://images.app.goo.gl/yE6e3xV34kfk7X4q8
Suck..
Hörru experten, jag kanske har såna byxor - ska jag skicka bild till dig? Blir jag en arab då?
Herregud ring mig när dessa mongolider har tröttnat på tråden tack
Citat:
Ursprungligen postat av
Nitromethane
Dom ser inte kriminella ut, nehej men göra legala affärer i ett industriområde verkar inte heller riktigt normalt, ngt misstänkt dessutom om man har goda avsikter blir man sällan bara skjuten sådär, vakna nu
Det är ju ingen som sagt att dom ska göra affärer
i industriområdet, antagligen inte (om det inte är nåt kriminellt då). Dom kanske skulle röka en holk där bara. Finns mkt utlänningar i Malmö, dom hade mkt resor till mena-länder, kanske något samarbete på nåt sätt? Spekulerar vilt 🤷🏼♂️