Citat:
Ursprungligen postat av
minay
haha kan inget annat än att hålla med dig. Men, då skulle det fortfarande vara skumt varför dessa två britter skulle vara på en ödeplats och OM nu klivarna skulle tro att det är fakhry hur skulle dom ens veta var dom var. Och varför försvann deras tredje vän? Jag Förstår dig blir själv dum i huvudet av alla spekulationer hoppas det löser sig så att vi då kan få ut fup.
Haha nä it makes no sense var bara tvungen att dela med mig😂 tredje killen har iaf av nån anledning åkt med dom, poppat dom i bilen annars hade nån hört skott kl 14 en söndag spec när folk va så snabba på larma branden. Kan ju vara någon annan som skjutit men han är ju definitivt med på det, måste ju va hans spår dom eldar upp, och som du säger annars borde han trätt fram. Kört ut med annan bil/skoter längs grusvägen dom sköts på och ut på vischan, perfekt location. Mer än så ger jag upp att spekulera om. Längtar tills FUP 🙏🏼
Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Tack!
Tänkte om de tvingats att köra dit under (vapen) hot?

Ja vem vet.. Nån gång under deras sista timmar har dom ju fått utstå hot/vapen iaf det är ju det enda som är säkert.. resten får vi väl vänta på 🙏🏼 hemskt bli uppeldad sådär, rått