Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Yes, it is a disturbed liberal HBTQ person. "Slash Republican Throats" låter mest som något från mellanöstern. "kill the infidels", etc. Totalt avskyvärt.
2. Gammel media fortskrider likt idioter att rabbla att personen minsann "var registrerad republikan" och dessutom "köpte ammunition" precis innan mordförsöket.
3. Av något skäl ser alla de där personerna ut att vara genetiskt modifierade på något vis eller som C-utfallet vid genetisk hybridisering. Man får lite "deja vu" av någon form av genetiskt experiment där de där personerna blivit stämplade "non-approved" på grund av sina utseenden och sedan programmerats till HBTQ och eunuck status för att inte vidare påverka experimentet.
4. Sedan har vi vit makt teorin. I Europa är det ganska tydligt att vit makt kategorin stödjer Ukraina även som frivilliga i skyttegravarna bortsett ifrån Tyskland och Frankrike. Så skulle personen vara någon form av malplacerad vit-makt person så är det nog Ukraina som ligger bakom attentatet.
5. Personligen tror jag mer på HBTQ-liberal spåret.
Du tillhör kategorin människor som är mest mottagliga för desinformation och hybridaktioner. Om jag är vit-makt/MAGA/skolskytt, behöver jag bara posta "Slash Republican Throats" från ett konto med namnet "HBTQ-lover", för att du o resten av fårskocken ska börja gorma o reposta. På en demonstration med vänster-tema blandar jag mig in i folkmassan och hissar en "döda alla vita"-flagga, samma där. Det är så man underlåter och göder konflikten som i sin tur driver väljarstöd för den här rörelsen.
När ska ni börja tänka kritiskt och analysera politiken på flera nivåer? Världen är inte så enkel som du tror. Observera att desinformation inte bara sprids av MAGA/vit-makt-rörelsen, utan även från vänster och det vi skulle kalla normal svensk höger/liberalism. Men i störst utsträckning från högerextrema/MAGA-kontexten, där man gjort det till sin paradgren sista åren.
Väx upp och sluta vara så satans naiva, snälla.