2024-07-14, 00:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Du är en tvättäkta dumsvensk. Allt som inte skadar andra ska naturligtvis vara fritt. I t.ex. Tjeckien är det fritt med sexköp och droger för eget bruk. Det krävs licens för att skaffa skjutvapen men är i princip en formalitet jämfört med Sverige och man kan utan vidare få licens för att bära i självförsvar, vilket är helt omöjligt för vanliga människor i Sverige. Som kronan på verket finns det nästan inga svartskallar i Tjeckien. Hade de haft varmt klimat också hade jag försökt att bli medborgare där. Tjeckerna är raka motsatsen till de frihetshatande s.k. landsmännen här i Sverige,

Men det är ju tur för dig att alkohol inte är förbjudet åtminstone
Både sexköp och narkotika skadar andra.
Citera
2024-07-14, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Sexköp skadar bara om man tvingas att sälja sex. Droger i sig skadar bara den som tar dem. Att det begås brott i samband med droger i t.ex. Sverige är ju för att det är förbjudet. Om du menar att missbrukarens familj etc. mår dåligt, så gäller det i ännu högre grad för alkoholister.
Citera
2024-07-14, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Här kommer en liten lista för de som är nyfikna, har börjat med ish-svennenamnen så får vi se om jag pallar fortsätta med övriga sedan. Inga superspännande typer, men ett och annat guldkorn här och där hittade jag. Hur folk kan använda sina företagslurar till sånt här kommer jag aldrig sluta att förvånas över.

Fantastiskt bra grävt! Tack för det arbetet.
Citera
2024-07-14, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
En är kommunalpolitiker.

Vem av dem? Vilken kommun?
Citera
2024-07-14, 03:56
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Kan skada andra. Liksom även alkohol, bilkörning och dumma kommentarer på Flashback kan.
Citera
2024-07-14, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
2. Flera har swishat struntsummor på typ 150 kr, vilket såklart inte är priset man betalar för betalsex. Nu hängs ju flera män ut som sexköpare.
Varför skulle de behöva vara rädda då då?? Det är väl bara att säga "fuck you" till alla
Citera
2024-07-14, 04:25
Medlem
Om man inte betalar kontant så har man agerat så korkat att man förtjänar att hängas ut. Likadant med andra swishlistor gällande kokain.

Man får ta ut 40 000 per månad från bankomater.
Citera
2024-07-14, 07:28
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför skulle de behöva vara rädda då då?? Det är väl bara att säga "fuck you" till alla

Man kanske inte vill att ens namn ska vara förknippad i en tråd om sexköp, har du tänkt på det? Iaf nuförtiden när arbetsgivare etc googlar en osv.
Citera
2024-07-14, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbarefter
Ja det är svårt att använda händerna när man är kåt.. Shmart.

Och fakta får man inte säga på FB. Suck...

Vem har stoppat dig från att prata "fakta"? Jävla lipsill, helt sanslöst vilka syltryggar ni "realister" är.
Citera
2024-07-14, 09:03
Medlem
Kapten.Humors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
FUP är länkad tidigare i tråden. Den innehåller listan tror jag

Ja det är den. ”File is no longer found” dock.
Citera
2024-07-14, 09:50
Medlem
Kan inte ni som köpt en släpvagn av greken för fyra tusen lägga upp en bild på den, det vore kul att se
Citera
2024-07-14, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten.Humor
Ja det är den. ”File is no longer found” dock.

(FB) 229 namn hängs ut i en Swishlista i en kopplerihärva i Göteborg (2024-07-10)

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in