2024-07-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Fup

https://gofile.io/d/Z9h5jO

.

Länken fungerar inte.
Men tack för att du försökte ge oss fup.
😊
Citera
2024-07-13, 19:29
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
10 sidor, fortsätter ikväll
Ditt arbete uppskattas.
Citera
2024-07-13, 19:32
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag gjorde en snabb sökning på omkring 10 etniska svenskar med lite ovanligare namn. 8 av 10 bor själva, med 2 bor med sambo/fru. Men flera av de som har själv har jobb och finns med på linkedin etc. Några är nog ärkelosers med fängelsedomar på sig så just dom lär inte bry sig.
En är kommunalpolitiker.
Citera
2024-07-13, 19:33
Medlem
Att folk har swishat ganska olika summor tyder väl på att mannen ifråga har erbjudit flera olika tjänster. Dels koppleri då men också bara droger.
Citera
2024-07-13, 19:47
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Att folk har swishat ganska olika summor tyder väl på att mannen ifråga har erbjudit flera olika tjänster. Dels koppleri då men också bara droger.

Det är mycket troligt ja.
Citera
2024-07-13, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
Funkar inte, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av byttan
"this folder was not found"

Citat:
Ursprungligen postat av Follower
Länken fungerar inte.
Men tack för att du försökte ge oss fup.
😊

Fup

https://gofile.io/d/bvsOpM

https://easyupload.io/5nwovj

swishlistan

https://gofile.io/d/poCGFL

https://easyupload.io/egirfo

.
Senast redigerad av .kungen77 2024-07-13 kl. 22:08.
Citera
2024-07-13, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl få män som stolt sträcker på sig och skryter om att de köper horor...

En kompis till några korridorsgrannar skrev till och med på ett vykort om sina horinköp under en semesterresa... Men ja, de flesta gör ju inte så.
Citera
2024-07-13, 23:23
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det var tydligen för jobbigt att bara gå igenom den korta listan och räkna antalet svenska namn. Gör man det så slipper man spekulera.

Av totalt 204 unika namn som swishat till Kleo, d.v.s. betalat för en tjänst, är 75 namn svenska. Jag har räknat bort 3 kvinnonamn och 1 med skyddade personuppgifter. Jag har också räknat bort dubbletter av 1 som förekommer tre gånger och 4 som förekommer två gånger men med olika telefonnummer.

Det ger ett utfall på 75/204 = 36,8 % svenska namn.

Nej, du kollar på de poster där Kleo är den som har swishat. Det där är alltså betalningar han har gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Här kommer en liten lista för de som är nyfikna, har börjat med ish-svennenamnen så får vi se om jag pallar fortsätta med övriga sedan. Inga superspännande typer, men ett och annat guldkorn här och där hittade jag. Hur folk kan använda sina företagslurar till sånt här kommer jag aldrig sluta att förvånas över.

Så du gick också på den enkla?
Det är greken som köpt sex på IKEA. Bokhyllan Billy står jämnt.
Citera
2024-07-13, 23:43
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Här kommer en liten lista för de som är nyfikna, har börjat med ish-svennenamnen så får vi se om jag pallar fortsätta med övriga sedan. Inga superspännande typer, men ett och annat guldkorn här och där hittade jag. Hur folk kan använda sina företagslurar till sånt här kommer jag aldrig sluta att förvånas över.

Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
FUP är hemligtsstämplad och rätt svårt att få ut FUP idag så hur Kungen lyckades är för mig en gåta.

Här kommer namnen (*=a och om a saknas i namnet * mellan namnen)

Är detta verkligen nödvändigt?

1. Männen är inte åtalade

2. Flera har swishat struntsummor på typ 150 kr, vilket såklart inte är priset man betalar för betalsex. Nu hängs ju flera män ut som sexköpare.
Senast redigerad av Xfiles 2024-07-13 kl. 23:47.
Citera
2024-07-13, 23:48
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det var tydligen för jobbigt att bara gå igenom den korta listan och räkna antalet svenska namn. Gör man det så slipper man spekulera.

Av totalt 204 unika namn som swishat till Kleo, d.v.s. betalat för en tjänst, är 75 namn svenska. Jag har räknat bort 3 kvinnonamn och 1 med skyddade personuppgifter. Jag har också räknat bort dubbletter av 1 som förekommer tre gånger och 4 som förekommer två gånger men med olika telefonnummer.

Det ger ett utfall på 75/204 = 36,8 % svenska namn.

Nej, du kollar på de poster där Kleo är den som har swishat. Det där är alltså betalningar han har gjort.
Snyggt! Gjorde du samma justering med "icke så svenska" namnen för att verkligen få rätt procent eller avsåg du samtliga när du talade om dubbletter med mera (samma namn med olika nummer kan vara olika personer bw)?
Citera
2024-07-14, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Därför att köparna åker i andra razzior.
Vare sig knark eller sexköp skall vara fritt.

Du är en tvättäkta dumsvensk. Allt som inte skadar andra ska naturligtvis vara fritt. I t.ex. Tjeckien är det fritt med sexköp och droger för eget bruk. Det krävs licens för att skaffa skjutvapen men är i princip en formalitet jämfört med Sverige och man kan utan vidare få licens för att bära i självförsvar, vilket är helt omöjligt för vanliga människor i Sverige. Som kronan på verket finns det nästan inga svartskallar i Tjeckien. Hade de haft varmt klimat också hade jag försökt att bli medborgare där. Tjeckerna är raka motsatsen till de frihetshatande s.k. landsmännen här i Sverige,

Men det är ju tur för dig att alkohol inte är förbjudet åtminstone
Citera
2024-07-14, 00:14
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Är detta verkligen nödvändigt?

1. Männen är inte åtalade

2. Flera har swishat struntsummor på typ 150 kr, vilket såklart inte är priset man betalar för betalsex. Nu hängs ju flera män ut som sexköpare.

Precis. Det är därför detta är lite av en rättsröta och riktigt dåligt gjort av polisen att inte sekretessbelägga personuppgifter.

Om man ska ha en sexköpslag ska man använda den konsekvent. För bara ett halvår sedan satte man dit en massa massagesalongsbesökare, inklusive Niclas Wahlgren, utan annat än swishlistor med dubbelswish som bevismaterial.

Nu sitter man på samma bevismaterial, men väljer istället att inte misstänka någon. Däremot gör man listan tillgänglig för pöbeln, utan att ens reflektera över det. Sådan godtycklighet är inte önskvärd i de samhällsbärande institutionerna.

För en tio år sedan blev Beatrice Ask halstrad över glödande kol, för att hon uttryckte en dröm om att misstänkta sexköpare skulle skickas gräddelina kuvert

Idag kan Polisen i en handvändning hänga ut icke misstänkta personer som sexköpare, och ingen lyfter en ett ögonbryn. Hur har samhällets rättsetos kunnat förfalla så på bara tio år?

Sen tycker jag för egen del, att ska man ändå inte använda sexköpslagen borde vi avskaffa den.
Senast redigerad av Bystskugga 2024-07-14 kl. 00:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in