Citat:
Ursprungligen postat av
StuG
Det är givetvis skillnad att avsiktligt bekämpa ett sjukhus och att det skadas av "collateral damage". Ok för mig om du inte anser det.
"bekämpa ett sjukhus" Du hör inte hur idiotiskt det låter?
Citat:
Ursprungligen postat av
Oh-be-wan
Kriget börjar urarta kraftigt nu, med västerländska vapen har ju Ukrainarna börjat bomba inne i Ryssland. Ryssarna ger nu igen med samma mynt. Detta kan ju eskalera ordentligt.
nej, det är rysslands ondska som är orsaken, inte för att Ukarina nu har bättre vapen. Idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grontarskont
Otroligt korkat av orcherna! Bomba sjukhus är ren idioti!
Nä snart släpper USA begränsningen på var deras vapen får användas!
Allmän rysslaslakt framöver! Allt Putins fel!
Sant. Och vi får hoppas ryssar bekämpas effektivt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Taggad
Vilket åsyftas för att dom ryska barnamördarna ska ha många barn att tillgodo - oklanderligt - "ha ihjäl" - Idiot.

👍
Citat:
Ursprungligen postat av
jonkebonke
Ett barnsjukhus är till för att behandla barn, ett barnsjukhus är inte till för att härbergera Ukro soldater, himars eller höga NATO-generaler. Ska det vara så förbannat svårt för er haverister att fatta att ingen fungerande individ går på ert skitsnack? När tänker du börja hävda att Ukrainska sjukhus egentligen är hangarer för F16 plan?
Ot: Vem är personen du har som avatar förresten? Någon du gillar? Frågar åt en kompis.
Jag tror att folk på riktigt tror på sån här skit, man är lurad av Alex Jones och foliehattar att väst är ondska och öst är dom enda som kan "stå upp" mot Washingtins "hegemoni".
Det är en sann sjukdom.
Nu är jag själv gammal foliehatt, och tog aldrig USA:s sida, men gudskelov vaknade man upp och började fatta att foliehattarna har fel. Rothchilds är inte "världens rikaste" (eller ens i närheten), demokrati och fria val är mycket bättre än t. ex rysk auktoritarianism, och ja, faan minns inte mer, men poängen är att man trodde, och många här tror på nonsens.
Och att man är uppskrämd och väldigt osäker på vem som är the good guy.