Citat:
Ursprungligen postat av
Solipsism
Man kan identifiera dem utifrån manipulerade bilder som inte finns på videon. Se mina andra inlägg i tråden eller se videon själv och jämför med bilderna.
Ok, missilgeniet, vi har nu fattat att du är helt torsk på konspirationsteorier.
Självklart att du tänker att alla bilder, videos, beräkningar och anylyser är manipulerade av den internationella globohomo maktsfären, den globala bankmaffian, Israel, deep state, NATO. Allt är fejk enligt dig och dina putlerkuksugarkompisar här.
Att internationell expertertis inom bildanalys, ballistik och diverse militära dicipliner kommer fram till andra slutsatser än du bekommer dig inte för du tror du vet bättre. Expertisen är köpt av NATO, Zelensky, illuminat och sånt. menar du ju.
Jag själv tror på rimligare scenarion som att ryssarna helt enkelt skickat en jävla missil på sjukhuset precis som ryssfittorna gjort förut. Ryssarna sköt av ca 40 andra missiler samma dag.
Fattar du hur du låter i mina öron? Svar: som en ljugande konspirationsteoretiker som gillar bajsputler. En insnöad kuf som grottar sig i komplicerade bortförklaringar som liknar paranoida vanföreställningar. En förlorare.
Gå nu tillbaka och runka till fler konspirationsteorier.