Citat:
Ursprungligen postat av
Driftstopp
Jag frågade min fru om det är normalt att dejta 3 st under en månad och en månad efter separation. Då sa hon uppmärksamhet och narcissist. Dessutom presentera en okänd efter 1 månad för småbarn.
Tror inte att mamman är helt 100 heller då de båda verkar vara dysfunktionella fast på olika sätt.
Pappan utan vettiga referenser (enligt honom själv pga taskig uppväxt) och mamman som hängde på flyttarna trots småbarn osv.
Det är såklart väldigt olämpligt att involvera mindre barn i de vuxnas affärer om det inte är absolut nödvändigt av någon orsak och där har ju mamman ingen spärr tydligen.
Till viss del kan jag förstå mammans 'tidiga' dejtade (även om jag inte skulle göra så själv) då hon efter alla turer med pappan bara förlorat en massa tid och inget har blivit bättre.
Som någon skrev tidigare så kan det omöjligt ha varit hennes plan i livet att behöva ta hand om 2 små barn och en mansbebis med ett outvecklat känsloliv.
Det är en hel del jag reagerar på kring henne men han verkar ha varit en vandrande katastrof.
Det är inte alls säkert att hon verkligen är narcissist, vi reagerar alla olika på livsstress. En del bryter ihop och blir vrak medans andra säger fuck this shit och blir hårda och kalla.
Jag är rätt övertygad om att hennes öppna inlägg på fb delvis varit menade att såra pappan och som mansbebis var han ett öppet mål.
Hans ältande där han inte tog något eget ansvar för sin egen utveckling och mognad säger precis allt och med facit i hand så..
Hon må vara ett arsel men han var isåfall ett praktarsel själv, ända in i döden.
Lite som att två egoistiska snorungar fast med vuxenrättigheter som leker mamma pappa barn och sabbar livet totalt för sina egna barn.
Om socialtjänsten varit inblandad tidigare utan minsta åtgärd så har även de blod på sina händer.