Citat:
Ursprungligen postat av
Schicklgrubblare
Vad är det för djävla jude som får för sig att hata svenskar när vi har inavlade psykopater från tredje världen som väller in? För att inte tala om er judar som förstör precis allt ni tar i.
Du har en mycket god poäng. Det slog mig inte ens att en sån här tråd direkt attackerar vita.
Men då ska du också tänka på att en introspektiv process inte existerar i skräpkulturer. Denna process där vi samlas för att diskutera förkastliga uttryck och beteenden är grunden för en sund och välmående kultur.
Föreställ dig hur det skulle se ut om romer använde sig av detta.
För att återgå till uttrycken, jag har själv ingen riktig kontakt med vad ni kallar wt, men själv associerar jag alla som wt som läser tidningar som aftonbladet eller expressen och upprepar det som de läst däri utan någon som helst kritisk tanke, likt en strokeskadad papegoja. Nu var det förvisso uttryck det gällde och jag har själv väldigt svårt för när folk kallar någon "tönt". Det är som att kastas tillbaka till andra eller tredje klass igen och något av barnen i klassen har lärt sig ett nytt ord och använder det på alla.
Vad är det för märkliga människor som använder det i ett försök till en riktig förolämpning?