2024-07-06, 23:27
Medlem
Eatlers avatar
Att fenomenet existerar tycker jag är tydligt genom hur många användare som blivit provocerade av trådstarten. Detta forum är vad en bajskorv är för en fluga för dessa untermensch.

Mvh
Eatler
Citera
2024-07-06, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om jag skulle bygga en sån skulle jag kalla det tak till bilen. Carport tar jag inte i min mun.

Normalt folk skulle tro att du pratar om en hardtop, vilket du förmodligen också tycker är ett WT-ord.

WT förresten, har du inget svenskt ord för det?
Citera
2024-07-06, 23:31
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 744glx
Normalt folk skulle tro att du pratar om en hardtop, vilket du förmodligen också tycker är ett WT-ord.

WT förresten, har du inget svenskt ord för det?

Folk får tro vad de vill. Carport använder jag absolut inte.

Vitt skräp är en hyfsat etablerad översättning av white trash. Inget som jag brukar använda dock.
Citera
2024-07-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
"Rör du så dör du"
Ser jag WT skriva om sina barn.

Ja det där är ju lite wt. Jag vet flera wt-farsor (och brosor) som åkt hem till föräldrar till ungar som inte kunnat bete sig eller för att hämta saker tillhörande det egna barnet.

Synd att så många flyttar eller ger rådet till sina barn att bita ihop i åtta år i stället. Vi hade nog haft ett bättre land om flera hade konfronterat och ställt krav.
Citera
2024-07-06, 23:40
Medlem
Herregud. Människor som kan engelska bättre än svenska. Dessa utmärks med att dom ofta börjar meningar med "Så..."

"Så jag var ute med Dennis och Kevin och skateade"
Citera
2024-07-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erretrea
Herregud. Människor som kan engelska bättre än svenska. Dessa utmärks med att dom ofta börjar meningar med "Så..."

"Så jag var ute med Dennis och Kevin och skateade"
Eller att när dom pratar engelska börjar dom varje mening med "Basicly"
Citera
2024-07-06, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?
eller när vänsterblivna brukar komma med en efterbliven retorik följt av. "menar du"
man spelar helt enkelt dum.

(FB) Varför har USA så svårt att hitta nya presidentkandidater?
Citera
2024-07-06, 23:59
Medlem
Att inleda sina inlägg på FB med "Well,". Säger de också så i verkligheten? Visst finns det anglicismer men det signalerar bara en total oförmåga att kunna skilja på språket som används här och det man lärt sig på nördiga nätforum och onlinespel.
Citera
2024-07-07, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Folk får tro vad de vill. Carport använder jag absolut inte.

Vitt skräp är en hyfsat etablerad översättning av white trash. Inget som jag brukar använda dock.

Vi ska låta bygga en "carport" vad ska vi säga istället för att inte låta WT, parkeringsplats med tak? 🤔
Citera
2024-07-07, 00:18
Medlem
Folk som möter en med frasen: här kommer mannen, myten, legenden

Uttrycket "Då gick topplocket alltså"
Citera
2024-07-07, 00:45
Medlem
Soetroevs avatar
Skulle säga att uttrycket snarare används av korkade medelklass-svennar som vill ge ett intryck av att de är "finare" än vad de egentligen är.

Hade ett gäng inavlade djurgårdare i min gymnasieskola som bortsett från "frågor på det?" ofta slängde med uttryck som "AVGÅ!", "upp i nivå!", "man håller på Djurgården i Stockholm, det är sen gammalt" och "klipp dig och skaffa ett jobb!". Samtliga låtsades vara karaktärer ur Wolf of Wall Street, älskade Avicii och gled runt i begagnade Gant-tröjor med tandkrämsfläckar på.

Den fetaste och fulaste av dem åkte på rejält med däng så småningom efter att han kaxat sig mot en två år äldre bajare i skolan. Var riktigt roligt att se och de var inte lika tuffa sen
Citera
2024-07-07, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Vad är det för djävla jude som får för sig att hata svenskar när vi har inavlade psykopater från tredje världen som väller in? För att inte tala om er judar som förstör precis allt ni tar i.

För svenskar är ett riktigt äckligt folk ibland. Skäms över våra "etniska" svenskar ofta, mer ofta än över våra invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in