2024-07-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Det gör inte jag när det gäller privata meddelanden. Det sparar många sekunder och folk som inte är WT kan läsa mellan raderna. Tro det eller ej...
Haha jag märker att människor har svårt att förstå när det blir fel eller tror att jag inte kan stava.
Citera
2024-07-06, 21:12
Medlem
Eeeemiiiils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Carport är ett svenskt ord som även används av svenska myndigheter. Du är en utvecklingsstörd vuxenbebis som inte förstår det.
Ordet har sitt ursprung i engelskan men är vedertaget i svenska språket, viss skillnad
Citera
2024-07-06, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Både "brösta" och -isch är orten-tugg.

Jo jag vet men det har fångats upp och kidnappats av den där typen av akademiker som vill utmärka sig bland övriga akademiker och därmed nu blivit svårt att placera in som markör för en viss socioekonomisk grupp.
Citera
2024-07-06, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?

Löjlig tråd.

Att skriva - frågor på det är tecken på man kan ämnet och är beredd att ta fighten för det han eller hon har skrivit.
Du självv är så klart inte WT utan full lärd akademiker med 70 tusen i månaden och bor i Stooockhåålm.

Du bör lära dig vad WT är istället för starta en fjantig tråd som denna.
Frågor på det?
Citera
2024-07-06, 21:19
Avslutad
”Koka ned till” börjar kännas jävligt slitet. Usch!
Citera
2024-07-06, 21:20
Medlem
cerns avatar
e fan

Exempel:

"Jag e fan riktigt jävla hungrig"

"Jag e fan fett trött"

"Jag e fan helt slut"

"Du e fan helt sjuk"

WT

Använder rätt mkt WT snack själv ibland och det står jag för.
Citera
2024-07-06, 21:21
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeeemiiiil
Ordet har sitt ursprung i engelskan men är vedertaget i svenska språket, viss skillnad
Absolut jag menade inget annat. Slarvigt skrivet av mig. Det är dock inte på något vis WT att säga carport.
Citera
2024-07-06, 21:23
Medlem
Eeeemiiiils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Absolut jag menade inget annat. Slarvigt skrivet av mig. Det är dock inte på något vis WT att säga carport.
Nej det säger väl de flesta fastän det är fel, jag med
Citera
2024-07-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Många uttryck som vi håller på att försöka få ur våra språk som passade för flera decennier sedan vill ett visst klientel ha kvar.

Det är ord som absolut förekommit i mitt vokabulär med andra svordomar och jag vill flags för att de absolut tyder på låg klass och ombildning om ni säger WT som i socialt väck.

Generationsfrågan är nog vad som mest egentligen påverkar. Jag märker att äldre inte vill ändra på felaktiga ord eller acceptera att tiderna förändras. Att man ska upphöra med vissa uttryck. De var nog lite sämre förr och det vill de hålla kvar för att chockera och provocera så många svordomar eller nedlåtande ord bör kvala in i ligan.

Du kan nog vara något på spåret där. Man ser ju bara här i tråden hur många det är som refererar till filmer som hade premiär 1978 och andra företeelser som är mer än 40 år gamla etc.
Citera
2024-07-06, 21:25
Avslutad
Säga fugge eller fögge istället för förgasare.
Citera
2024-07-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Löjlig tråd.

Att skriva - frågor på det är tecken på man kan ämnet och är beredd att ta fighten för det han eller hon har skrivit.
Du självv är så klart inte WT utan full lärd akademiker med 70 tusen i månaden och bor i Stooockhåålm.

Du bör lära dig vad WT är istället för starta en fjantig tråd som denna.
Frågor på det?

Säkerligen fullärd akademiker men snarare 36.000:- i månadslön och postadress Sätra alternativt fortfarande kvar i uppväxtbyn men viktigast av allt, ett tråkigare och mer innehållslöst liv än genomsnittlig WT vilket förklarar bakgrunden till trådstarten.
Citera
2024-07-06, 21:31
Medlem
RebuildSwedens avatar
"WT-språk" kan hyllas, vi borde i stället göra motstånd mot ortensvenskan som vissa ledarskribenter tycker är något fint och bara en ny svensk dialekt som välkomnas. Skit inte på ditt eget folk medan landet islamiseras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in