Citat:
Ursprungligen postat av
tretiotreslak
Hur ska de gå på en oskyldig när personen tror sig bestämma träff med en minderårig för sex? Vart ska misstaget ske menar du?
"Pedofilen är en kines i svart läderjacka." Här kommer en kines i svart läderjacka, nu tar vi den jäveln.
Men vänta kan det finnas fler kineser som har svarta läderjackor? Den riktiga pedofilen som de chattade med kanske är försenad eller inser att det kunde ha varit en fälla och dyker aldrig upp.
Jag satt själv med Dumpen och tyckte mig känna igen en tjejkompis kille. Tänkte, fan vad vidrigt att jag haft den sjuka jäveln hemma hos mig.
Sedan bestämde jag mig för att göra en ordentlig research. Tog fram alla bilder från diverse fester där jag haft den här killen. Kollade på Dumpens konfrontationsklipp minst 20 gånger.
Vad hade jag reagerat på?
Jo, båda var Puerto-Rico från Västindien, båda bodde i Malmö och båda hade ett födelsemärke på kinden. Min research visade senare att den riktiga pedofilen hade sitt födelsemärke på den andra kinden och att han var något smalare än tjejkompisens kille. Alltså kunde jag utesluta tjejkompisens kille.
Hur många av de här figurerna går verkligen igenom en sådan research noggrant? De vill snarare ha en anledning till att slåss och få utlopp för sina aggressioner.
Många gånger har Dumpen stått på en parkeringsplats och väntat på "en vit Volvo". Ja för det finns ju bara en vit Volvo i Sverige eller hur?
Dumpen har massor av felkonfrontationer som de av naturliga skäl inte lägger ut på nätet.