2024-07-04, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Jag följer dom och jag såg hur dom fick ner en pedofil på marken, och en kille drog fotbollsspelarespark efter fotbollsspelarespark i ansiktet på han, om och om igen. Jag log som en idiot medan jag såg det och tänkte att näsan och tänderna lär vara helt väck. Enligt senaste undersökningen så stödjer över 98% av svenska befolkningen denna grupp.

Vill du länka undersökningen? Är nyfiken på vem som genomfört den.

Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det fanns en liten grupp pedofiljägare i Australien som ingen tog på så stort allvar tills det upptäcktes att dom hade ett förråd med plasttunnor där liken efter mördade pedofiler låg upplösta i syra.

Jag har för mig att det visade sig att den pådrivande ledaren för gänget snare var en seriemördande pedofil så han gick igång på mördandet.

Oj! Sjukt! Hittat dock inget om det vid en snabb googling; kan du länka?
Citera
2024-07-04, 08:41
Medlem
Bara två av dem som är häktade.
Citera
2024-07-04, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iggez
Vill du länka undersökningen? Är nyfiken på vem som genomfört den.

Tror personen menar Snowtown murders.

"The victims were chosen at random by Bunting for imagined infractions; some victims were murdered as Bunting suspected them of being a pedophile, based on flimsy evidence or rumour. Others were killed due to his dislike of obese people, drug users, or because they were homosexual"

https://en.wikipedia.org/wiki/Snowtown_murders
Citera
2024-07-04, 09:27
Medlem
Problemet är ju att det är helt kontraproduktivt att ge sig på enskilda pedofiler.

Direkt efter misshandeln så raderar de alla bloggar, chattar och liknande de lagrat.

Man hittar en. Som ändå skulle fått stryk i finkan. Resten missar man.
Citera
2024-07-04, 09:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Ratt fyllon, seriöst vad har du mot dom?? Om dom inte skadat nånn
https://via.tt.se/pressmeddelande/33...sherId=2584519
Citat:
Än en gång har det allra värsta hänt. En 11-årig pojke omkom när han blev påkörd av en drograttfyllerist i Märsta den 7 juni. MHF och MADD kräver att våra beslutsfattare sätter in insatser mot rattfylleriet – så att inte fler familjer behöver förlora ett barn.

Hade pojken mött en pedofil istället så hade han fortfarande varit vid liv nu.
Citera
2024-07-04, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Det här rör sig om svenskhatande blattar som letar svaga, svenska offer att kanalisera sitt hat mot.

Ja det hör man på deras sätt att snacka.
Citera
2024-07-04, 09:52
Medlem
Alla (män)niskor som är 20+ o stöter på eller ligger med omyndiga personer förtjänar absolut ett par smällar.

Pedofiler är patetiska och veka jävlar, det räcker med några lavetter i månaden/om året och folk som åker förbi ibland o visar att man har koll på dem.
Pedofiler som våldför sig på barn bör låsas in på livstid eller avrättas. De som "bara" tittar på bilder ska ju leva resten av livet under strikt kontroll och extremt begränsad åtkomst till allt som har med barn att göra eller där barn kan råka befinna sig irl eller via skärm.

"Personer" (djur, avarter...) som har så stort våldskapital att de är kapabla att sparka nån i huvudet ska avlivas på plats direkt. Såna avarter är direkt samhällsfarliga och om ni nu värnar om barnen så mycket så kan jag garantera att flera barn direkt eller indirekt kommer utsättas av detta våld om det får fortsätta.
De avskum som sparkar ner/stampar på folk brukar väl dessutom vara samma individer som senare slår ihjäl sina fruar (gärna framför barnen) och "har sex" med 15-16 åringar eller drogade 17-20åringar när de är 30+ .
De saknar spärrar, empati, moral, självinsikt och iq.
Vi civiliserade människor vill varken ha såna samhällsfarliga individer eller pedofiler lösa i samhället.
Citera
2024-07-04, 09:53
Medlem
Tradens avatar
Fan ska man göra då? Låta hårsniffarna få härja fritt?

Bra initiativ, den svenska polisen ber ju hela tiden om allmänhetens hjälp så varsågoda! Klaga inte nu!🤭
Citera
2024-07-04, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Fan ska man göra då? Låta hårsniffarna få härja fritt?

Bra initiativ, den svenska polisen ber ju hela tiden om allmänhetens hjälp så varsågoda! Klaga inte nu!🤭
Enig med dig. Allt ska polisen lösa. De orkar inte med allt skit. Jag har inga synpunkter. Men jag ser också att det är ett slutande plan. Om samhällets hårda kärna slutar fungera så tar medborgargarden över. Det är inte optimalt
Citera
2024-07-04, 10:21
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Hur ska de gå på en oskyldig när personen tror sig bestämma träff med en minderårig för sex? Vart ska misstaget ske menar du?

"Pedofilen är en kines i svart läderjacka." Här kommer en kines i svart läderjacka, nu tar vi den jäveln.
Men vänta kan det finnas fler kineser som har svarta läderjackor? Den riktiga pedofilen som de chattade med kanske är försenad eller inser att det kunde ha varit en fälla och dyker aldrig upp.

Jag satt själv med Dumpen och tyckte mig känna igen en tjejkompis kille. Tänkte, fan vad vidrigt att jag haft den sjuka jäveln hemma hos mig.
Sedan bestämde jag mig för att göra en ordentlig research. Tog fram alla bilder från diverse fester där jag haft den här killen. Kollade på Dumpens konfrontationsklipp minst 20 gånger.
Vad hade jag reagerat på?
Jo, båda var Puerto-Rico från Västindien, båda bodde i Malmö och båda hade ett födelsemärke på kinden. Min research visade senare att den riktiga pedofilen hade sitt födelsemärke på den andra kinden och att han var något smalare än tjejkompisens kille. Alltså kunde jag utesluta tjejkompisens kille.

Hur många av de här figurerna går verkligen igenom en sådan research noggrant? De vill snarare ha en anledning till att slåss och få utlopp för sina aggressioner.

Många gånger har Dumpen stått på en parkeringsplats och väntat på "en vit Volvo". Ja för det finns ju bara en vit Volvo i Sverige eller hur?
Dumpen har massor av felkonfrontationer som de av naturliga skäl inte lägger ut på nätet.
Citera
2024-07-04, 11:21
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iggez

Varsågod
https://en.wikipedia.org/wiki/Snowtown_murders
Citera
2024-07-04, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
"Pedofilen är en kines i svart läderjacka." Här kommer en kines i svart läderjacka, nu tar vi den jäveln.
Men vänta kan det finnas fler kineser som har svarta läderjackor? Den riktiga pedofilen som de chattade med kanske är försenad eller inser att det kunde ha varit en fälla och dyker aldrig upp.

Jag satt själv med Dumpen och tyckte mig känna igen en tjejkompis kille. Tänkte, fan vad vidrigt att jag haft den sjuka jäveln hemma hos mig.
Sedan bestämde jag mig för att göra en ordentlig research. Tog fram alla bilder från diverse fester där jag haft den här killen. Kollade på Dumpens konfrontationsklipp minst 20 gånger.
Vad hade jag reagerat på?
Jo, båda var Puerto-Rico från Västindien, båda bodde i Malmö och båda hade ett födelsemärke på kinden. Min research visade senare att den riktiga pedofilen hade sitt födelsemärke på den andra kinden och att han var något smalare än tjejkompisens kille. Alltså kunde jag utesluta tjejkompisens kille.

Hur många av de här figurerna går verkligen igenom en sådan research noggrant? De vill snarare ha en anledning till att slåss och få utlopp för sina aggressioner.

Många gånger har Dumpen stått på en parkeringsplats och väntat på "en vit Volvo". Ja för det finns ju bara en vit Volvo i Sverige eller hur?
Dumpen har massor av felkonfrontationer som de av naturliga skäl inte lägger ut på nätet.

Klokt inlägg. Dessutom: vad är risken för att någon blir misstagen för den som har hängts ut? Dvs samma misstag som du nästan gjorde med din tjejkompis kille.

Och utöver det: vilket socialt stigma landar på de anhöriga till pedofilen? Blir barn mobbade i skolan för att deras pappa stämt träff med en 14-åring? Vilket pris får de betala?

Tittar man på klippen så verkar det i mångt och mycket handla om personer som verkar finna njutning i att i grupp misshandla och hänga ut individer. Även det är brottsligt och klandervärt. Och lite sjukligt.

Jag tycker precis som alla andra att det är bra om pedofiler upptäcks via brottsprovokation, utan att det finns offer. Men jag tycker inte att rätt straff för dem är uthängning eller gruppmisshandel i en skog, de behöver plockas bort från samhället och erbjudas kemisk kastrering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in