Citat:
Ursprungligen postat av
hippili
Märkte det också, tydligen vill ts att man ska ladda ner en app.
Jag laddar inte ner någon att som man måste registrera sig på och bli bombad med reklam meddelande 3 gånger i timmen så nej tack jag kan inte uttrycka mej om det ts frågar om.
Det heter förresten pedofil jagare för oss som bor i Sverige för att veta vad det handlar om
Vi som bor i Sverige särskriver inte.
Tråden handlar om några som kallar sig Pedo Hunting Sweden och deras kanal på Telegram.
Telegram är en app för anonyma meddelanden och kanaler. Tror knappast du kan få reklam för att du använder den.
On Topic tycker jag att medborgargarden och privata ”rättsskipare” är helt förkastligt. Ligisterna är inte på något sätt bättre än de som de ger sig på. Att de dessutom rånar sina offer visar att de är kriminellt drägg som försöker rättfärdiga sin egen kriminalitet. Helt klart vet de inte ens vad de håller på med. Dr flesta som våldtar barn är inte pedofiler (som är en psykiatrisk diagnos, inget man gör) och de flesta pedofiler våldtar inte barn, så redan där blir det fel. Att sedan som TS sitta och runka till filmerna på hur de sparkar och hoppar på sina offer är inte ett dugg bättre än de som tittar på filmer på övergrepp på barn. Samma skit!