2024-07-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Fel väg att gå. Tillslut råkar de ge sig på någon oskyldig.
och varför rånar de personen på hans guldkedja? Vad har det med saken att göra?

Känns mest som de försöker ge sig själva en anledning att få ut och spöa och råna folk. Skenheliga som få.

Så länge dom gör ett grund jobb genom att få ut en bild från personen från nätet så är det nog rätt lugnt. Dom ses alltid på avskild plats ute i en skog. Men visst skulle det kunna dyka upp andra människor

Ja, jag är lite osäker på om jag är okej med rånet för det får då en annan fokus men sen samtidigt så tänkte denna man våldta en ung tjej så bli av med en guldkedja är nog ganska billigt straff.
Citera
2024-07-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Nej, länka annars ryker tråden.

Är du retard, jag har ju precis postat en inbjudan så att du kan se.
Citera
2024-07-15, 18:27
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Är du retard, jag har ju precis postat en inbjudan så att du kan se.

Ingen länk som gör att jag kommer till telegram, utan måste söka i appen.
Citera
2024-07-15, 18:29
Medlem
peergs avatar
Jag tror det där kommer att sluta med en riktig jävla tragedi. Lättpåverkade människor kommer bli inspirerade och vi vet ju alla hur lätt ett rykte blir en sanning. Ensamma farbrorn på hörnet som ser lite udda ut och som alla på byn 'vet' är pedofil går ut med hunden en kväll och blir helt oprovocerat ihjälsparkad.
Citera
2024-07-15, 18:33
Medlem
Citat:
Ingen länk som gör att jag kommer till telegram, utan måste söka i appen.

Föddes du igår du kommer ju direkt dit med länken men för att se filmerna så måste du ladda ned appen.
Citera
2024-07-15, 18:42
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerg
Jag tror det där kommer att sluta med en riktig jävla tragedi. Lättpåverkade människor kommer bli inspirerade och vi vet ju alla hur lätt ett rykte blir en sanning. Ensamma farbrorn på hörnet som ser lite udda ut och som alla på byn 'vet' är pedofil går ut med hunden en kväll och blir helt oprovocerat ihjälsparkad.
Exakt så.
Citera
2024-07-15, 18:45
Medlem
Trolltestets avatar
En vacker dag kommer de att möta någon som har en pistol, och då är leken slut.
Citera
2024-07-15, 18:46
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerg

Exakt. En synnerligen dålig idé.
Citera
2024-07-15, 18:47
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Går inte att klicka på din länk mongo.
Märkte det också, tydligen vill ts att man ska ladda ner en app.

Jag laddar inte ner någon att som man måste registrera sig på och bli bombad med reklam meddelande 3 gånger i timmen så nej tack jag kan inte uttrycka mej om det ts frågar om.

Det heter förresten pedofil jagare för oss som bor i Sverige för att veta vad det handlar om
Citera
2024-07-15, 19:12
Medlem
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Tillslut råkar de ge sig på någon oskyldig.
och varför rånar de personen på hans guldkedja?

Givetvis har de redan misshandlat oskyldiga och givetvis är det här mest frågan om idioter som letar ursäkter för att misshandla andra.
Citera
2024-07-15, 19:15
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Märkte det också, tydligen vill ts att man ska ladda ner en app.

Jag laddar inte ner någon att som man måste registrera sig på och bli bombad med reklam meddelande 3 gånger i timmen så nej tack jag kan inte uttrycka mej om det ts frågar om.

Det heter förresten pedofil jagare för oss som bor i Sverige för att veta vad det handlar om
Vi som bor i Sverige särskriver inte.
Tråden handlar om några som kallar sig Pedo Hunting Sweden och deras kanal på Telegram.
Telegram är en app för anonyma meddelanden och kanaler. Tror knappast du kan få reklam för att du använder den.

On Topic tycker jag att medborgargarden och privata ”rättsskipare” är helt förkastligt. Ligisterna är inte på något sätt bättre än de som de ger sig på. Att de dessutom rånar sina offer visar att de är kriminellt drägg som försöker rättfärdiga sin egen kriminalitet. Helt klart vet de inte ens vad de håller på med. Dr flesta som våldtar barn är inte pedofiler (som är en psykiatrisk diagnos, inget man gör) och de flesta pedofiler våldtar inte barn, så redan där blir det fel. Att sedan som TS sitta och runka till filmerna på hur de sparkar och hoppar på sina offer är inte ett dugg bättre än de som tittar på filmer på övergrepp på barn. Samma skit!
Citera
2024-07-15, 19:17
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
Givetvis har de redan misshandlat oskyldiga och givetvis är det här mest frågan om idioter som letar ursäkter för att misshandla andra.
Ja... skulle vara intressant att veta om de är riktiga white knights också, jag har det lite på känn. Ni vet de här som absolut aldrig skulle slå en kvinna, men mer än gärna spöar upp en man bara de får chansen. Riktiga idioter med andra ord.

Jag skulle vilja se hur de agerar den gången de stöter på en kvinnlig pedofil...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in