Citat:
Ursprungligen postat av
sunless
Du ger dig på någon som är mindre och svagare än dig, när ingen annan ser, och du känner dig inte ledsen över det?
Det är så du får människor att applådera för PHS.
Du kanske lär dig nåt idag!
Du är nog den sämsta debattören här på FB utan tvekan. Feg är du också, precis som de som tar till våld.
Du duckar alla frågor, sedan när jag presenterar olika hypotetiska scenarion som testar ditt sätt att resonera på (din logiska förmåga) så tolkar du det som att det är något slags avslöjande om mig själv

.
Jag skrev tydligt:
''Om'', det är alltså ett hypotetiskt scenario.
Du står inte för någonting. Jag framar din logik om och om igen men du svarar aldrig på det jag säger. I det här fallet så replikerar du genom att säga att jag ger mig på någon, tidigare skrev du att alla inte har en bra relation med sina föräldrar. Du kastar in nya variabler och vrider och vänder på scenariot för du har inget bra svar på mina frågor.
Du skrev även att ingen är ledsen här. Jaha, och?
Du skriver en massa saker i tråden men sedan när någon verkligen testar dig för att se om du tror på ditt eget skit då imploderar du.
Men det här bekräftar bara mina fördomar - att vissa av er som tänker så primitivt inte ens har förmåga nog att tänka igenom era egna ord. Det är en helt egen nivå av dumhet.
Om du står för dina ord så ska du klara av att svara på mina frågor. Det gör du inte, alltså står du inte för ditt trams. Du är en känslosam pajas. Höj dig.