2024-07-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Ingen vuxen som kåtchattar med tonåringar är oskyldig. Faktum är att vuxna inte borde ha kontakt med andras barn alls online.
Nä, men jag ställer mig dock lite tveksam till om de verkligen har 100% bevis innan de tar till våldsamheter. Lynchmobbar kan lätt gå överstyr och gå på hörsägen om vad den och den har gjort osv.
Citera
2024-07-03, 21:56
Medlem
Rättegången klar, killarna bli kvar i häktet tills domen presenteras.

Genom att de fick sitta kvar i häktet så blir de nog alla dömda för grov misshandel
Citera
2024-07-03, 22:02
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Nä, men jag ställer mig dock lite tveksam till om de verkligen har 100% bevis innan de tar till våldsamheter. Lynchmobbar kan lätt gå överstyr och gå på hörsägen om vad den och den har gjort osv.
Precis. Det är ju det som blir problemet. Har man inte sett peddot göra det, så blir det lurigt. Vet man att peddot gjort det kan det ju vara en annan sak...
Citera
2024-07-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Du ger dig på någon som är mindre och svagare än dig, när ingen annan ser, och du känner dig inte ledsen över det?

Det är så du får människor att applådera för PHS.
Du kanske lär dig nåt idag!

Du är nog den sämsta debattören här på FB utan tvekan. Feg är du också, precis som de som tar till våld.

Du duckar alla frågor, sedan när jag presenterar olika hypotetiska scenarion som testar ditt sätt att resonera på (din logiska förmåga) så tolkar du det som att det är något slags avslöjande om mig själv .

Jag skrev tydligt: ''Om'', det är alltså ett hypotetiskt scenario.

Du står inte för någonting. Jag framar din logik om och om igen men du svarar aldrig på det jag säger. I det här fallet så replikerar du genom att säga att jag ger mig på någon, tidigare skrev du att alla inte har en bra relation med sina föräldrar. Du kastar in nya variabler och vrider och vänder på scenariot för du har inget bra svar på mina frågor.

Du skrev även att ingen är ledsen här. Jaha, och?

Du skriver en massa saker i tråden men sedan när någon verkligen testar dig för att se om du tror på ditt eget skit då imploderar du.

Men det här bekräftar bara mina fördomar - att vissa av er som tänker så primitivt inte ens har förmåga nog att tänka igenom era egna ord. Det är en helt egen nivå av dumhet.

Om du står för dina ord så ska du klara av att svara på mina frågor. Det gör du inte, alltså står du inte för ditt trams. Du är en känslosam pajas. Höj dig.
Senast redigerad av Trollkarlspelle 2024-07-03 kl. 22:06.
Citera
2024-07-03, 22:08
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
De visar chattloggar och bilder. Men jag tror däremot att det inte krävs särskilt mycket för att det ska gå överstyr.
Om de nu är så organiserade så borde de ha bevis som grundlag, vilket vi kan hoppas.
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Du är nog den sämsta debattören här på FB utan tvekan. Feg är du också, precis som de som tar till våld.

Du duckar alla frågor, sedan när jag presenterar olika hypotetiska scenarion som testar ditt sätt att resonera på (din logiska förmåga) så tolkar du det som att det är något slags avslöjande om mig själv .

Jag skrev tydligt: ''Om'', det är alltså ett hypotetiskt scenario.

Du står inte för någonting. Jag framar din logik om och om igen men du svarar aldrig på det jag säger. I det här fallet så replikerar du genom att säga att jag ger mig på någon, tidigare skrev du att alla inte har en bra relation med sina föräldrar. Du kastar in nya variabler och vrider och vänder på scenariot för du har inget bra svar på mina frågor.

Du skrev även att ingen är ledsen här. Jaha, och? Ska man handla utifrån om någon är ledsen eller inte?

Det finns psykopater som har ihjäl folk som inte är ledsna när de dödar folk, innebär detta att det är rätt vad de gör? Nej...

Du skriver en massa saker i tråden men sedan när någon verkligen testar dig för att se om du tror på ditt eget skit då imploderar du.

Men det här bekräftar bara mina fördomar - att vissa av er som tänker så primitivt inte ens har förmåga nog att tänka igenom era egna ord. Det är en helt egen nivå av dumhet.

Om du står för dina ord så ska du klara av att svara på mina frågor. Det gör du inte, alltså står du inte för ditt trams. Du är en känslosam pajas. Höj dig.
Du behöver sömn.
Citera
2024-07-03, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
De visar chattloggar och bilder. Men jag tror däremot att det inte krävs särskilt mycket för att det ska gå överstyr.

Om de nu är så organiserade så borde de ha bevis som grundlag, vilket vi kan hoppas. Vi får se om en medlem vill tala ut här.
Du behöver sömn.

Vad gör du ens på forumet om du inte vill svara på frågor kopplat till vad du själv säger i tråden?

Om du säger något får du vara redo att försvara det du säger på något sätt. Du kan inte bara ignorera folks frågor.
Citera
2024-07-03, 22:26
Medlem
HLundborgs avatar
Ett trevligt initiativ, istället för att ungdomarna sitter hemma och spelar datorspel eller slåss på fotbollsmatcher.
Citera
2024-07-03, 22:54
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Har inget emot att någon som är pedofil faktiskt får stryk, men jag köper inte ditt resonemang med 0% risk att oskyldiga drabbas.
Vad har de för handlingsplan om de råkat ge sig på en oskyldig? Jag gissar ingen alls.

Hur ska de gå på en oskyldig när personen tror sig bestämma träff med en minderårig för sex? Vart ska misstaget ske menar du?
Citera
2024-07-03, 22:56
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Och om de träffar på nån biffig typ som vill knulla nån fjortis? Tror du att de ingriper då? De här är bara fega WT diagnossnubbar. Samma med Sjöberg och company. Det är ju halvt efterblivna de ger sig på. Jag skulle vilja se dem ge sig på nån som är utgör ett hot mot dem. Lär inte ske. Ser de att det är nån fysiskt överlägsen typ som kommer tillfoga dem svåra skador så låter de bli. Det är därför vi bara får se benrangel och efterblivna i sådana här videos. Lätt och vara tuff mot nån 50 kilos mupp när man är ett par stycken

Säger han utan att veta, medans han själv inte ens vågar ta sig an "nån 50 kilos mupp"... Men det är väl lätt att sitta på flashback och skriva ellerhur
Citera
2024-07-03, 22:57
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Vad gör du ens på forumet om du inte vill svara på frågor kopplat till vad du själv säger i tråden?

Om du säger något får du vara redo att försvara det du säger på något sätt. Du kan inte bara ignorera folks frågor.
Du ställer jättekonstiga frågor som inte hör till ämnet. Du gillar inte det du ser och du vill att andra ska dela din uppfattning. Välkommen till min värld.
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Ett trevligt initiativ, istället för att ungdomarna sitter hemma och spelar datorspel
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Och om de träffar på nån biffig typ som vill knulla nån fjortis? Tror du att de ingriper då? De här är bara fega WT diagnossnubbar. Samma med Sjöberg och company. Det är ju halvt efterblivna de ger sig på. Jag skulle vilja se dem ge sig på nån som är utgör ett hot mot dem. Lär inte ske. Ser de att det är nån fysiskt överlägsen typ som kommer tillfoga dem svåra skador så låter de bli. Det är därför vi bara får se benrangel och efterblivna i sådana här videos. Lätt och vara tuff mot nån 50 kilos mupp när man är ett par stycken
Om du ska hacka på folk med diagnoser så ska du inte ha en själv. De är ganska många och ser hur klappmongot ser ut på bild. Retard.
Senast redigerad av sunless 2024-07-03 kl. 22:59.
Citera
2024-07-03, 22:58
Medlem
Jag vet inte om jag gillar människor som njuter av att misshandla så värst mycket mera
än pedofilen. Ofta kan det väl också vara människor som har samma förbjudna tankar
och kanske själva är pedofil som håller på så där
Citera
2024-07-03, 23:00
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Våld hjälper inte mot pedofiler. Deras drift är alldeles för stark för att kunna bromsas med spöstraff.

En vacker dag kommer de att stöta på en socialarbetare som jobbar med uppsökande verksamhet, och därefter är det roliga slut för dem eftersom de då misshandlat en statlig tjänsteman som faktiskt hjälper utsatta barn.

Vad tycker folket om rattfyllerister som dig då?
Sådana som du mördar ju barn på löpande band..

Det finns ganska gott om unga som raggar äldre på nätet. Skulle inte förvåna mig om PHS egna barn gör det eftersom de uppenbarligen saknar en god fadersfigur i hemmet varpå de istället måste söka en online..

Själv vet jag inte riktigt hur jag skall ställa mig till detta fenomen annat än att misshandeln dels skapar en onödig belastning på sjukvårdssystemet samt att "pedofilen" ges tid och möjlighet att städa undan bevis..

Behövs inte slösas pengar, eller att risk för "städning" sker om predatorn råkar avlida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in