2024-06-28, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrixxx
Alltså tren sopar ju mattan med alla andra prepp, helt sjukt. Kör tren ace från alpha pharma. Undrar dock om nån kan ge mig tips då jag fått trenhostan 3 ggr i rad nu, trots att jag aspirerar. Extremt irriterande men ofarligt eller?
Mvh
Tycker du tren är mycket bättre än deca/npp och isåfall på vilka sätt?
Citera
2024-06-28, 18:43
Medlem
matrixxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Tycker du tren är mycket bättre än deca/npp och isåfall på vilka sätt?
Med tanke på att tren är nästan 5 ggr mer anabolt talar för sig självt.
Citera
2024-06-28, 20:10
Medlem
Citat:
Med tanke på att tren är nästan 5 ggr mer anabolt talar för sig självt.

Den där anabolic/androgenic ratingen ska du nog ta med en nypa salt faktiskt.

Vart är det du injicerar när du får trenhostan? Rumpa/axlar går fint för mig personligen, vara råkat ut för hostan när jag injicerat i låren.
Citera
2024-06-28, 20:58
Medlem
matrixxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reefers
Den där anabolic/androgenic ratingen ska du nog ta med en nypa salt faktiskt.

Vart är det du injicerar när du får trenhostan? Rumpa/axlar går fint för mig personligen, vara råkat ut för hostan när jag injicerat i låren.
Det kan man göra men faktumet kvarstår att tren är ganska mycket mer potent än deca.
Kör oftast i skinkorna aldrig varit problem med nån annan olja men trennet är ju speciellt känsligt. Dock idag när ja sköt gick det bra utan nån hosta, försökte verkligen hålla sprutan stilla.
Sen provade jag även att först suga upp trennet i pumpen sen npp. Hoppas det fortsätter som idag🥲
Citera
2024-06-29, 14:12
Medlem
CuckoosNests avatar
Detta med trenhosta, vilka doser tar ni som upplever det?
Jag har förvisso bara tagit tren ca 5 veckor nu, men aldrig upplevt något hosta på det, jag tar 50mg e3d, kan det påverka vilken typ man tar med? Själv använder jag Hexa.

Mvh
Citera
2024-06-29, 14:19
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Sömnproblemen löser du med lite cbd olja😁👌 funkar fin fint på mig.
Sover 8h + trotts nattsvettningarna 😁

Något tips på var jag kan skaffa bra cbd olja?
Har tidigare använt cannabis men har nu lagt det på hyllan, så en bra cbd olja hade varit guld, men misstänker att det finns mycket fake/skräp oljor på marknaden.

Mvh
Citera
2024-06-29, 14:31
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Något tips på var jag kan skaffa bra cbd olja?
Har tidigare använt cannabis men har nu lagt det på hyllan, så en bra cbd olja hade varit guld, men misstänker att det finns mycket fake/skräp oljor på marknaden.

Mvh

Lustgasdirekten och Nordic hemp är legit 😁👌
Citera
2024-06-29, 16:46
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Lustgasdirekten och Nordic hemp är legit 😁👌

Tack för tipset, ska kolla in det
Citera
2024-06-30, 09:52
Medlem
matrixxxs avatar
Citat:
Jag har förvisso bara tagit tren ca 5 veckor nu, men aldrig upplevt något hosta på det, jag tar 50mg e3d, kan det påverka vilken typ man tar med? Själv använder jag Hexa.

Mvh
Ligger själv på 50 eod bara o fått hostan första gångerna. Har läst något om att man inte upplever hostan på hex lika mkt som på tex ace men om det är sant eller ej vet jag inte. Har du bra tren då ,vilket märke kör du?
Har du fått nattsvettningar? Ökningarna i gymmet?
Mvh
Citera
2024-06-30, 11:30
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ligger själv på 50 eod bara o fått hostan första gångerna. Har läst något om att man inte upplever hostan på hex lika mkt som på tex ace men om det är sant eller ej vet jag inte. Har du bra tren då ,vilket märke kör du?
Har du fått nattsvettningar? Ökningarna i gymmet?
Mvh

Lite nattsvettningar men inte så farligt mycket, ökningarna har varit riktigt bra 🙂
Märket är Benelux pharma
Mvh
Citera
2024-06-30, 11:36
Medlem
tram123s avatar
Citat:

Mvh

Jag fick det nästan hela tiden min första kur och det var en ace kur, har för mig att jag även fick det under min hex kur men hexen kunde lika gärna varit ace vilket är rätt vanligt.
I vilket fall så slutade jag få det helt efter 2-3 tren kurer.

50 mg är rätt liten dos kan vara därför du inte får det.
Citera
2024-06-30, 16:55
Medlem
Trenhosta är historiskt en grej för att man brukade utvinna tren ur pellets vilka va gjorda för att skjutas in under huden på nötkreatur och där sakta släppa ut trenbolonet. Men för mänskligt bruk så smälte man ner pelletsen och blandade ner i olja. När man inte lyckades filtrera bort allt material från själva pelletsen så orsakade det hosta när man injicerade oljan, eftersom oljan va kontaminerad med små pellets-partiklar.

Idag tillverkas inte tren såhär, och man bör inte få mer hosta av tren än någon annan olja. Vanligtvis får man hosta idag av att olja som injicerats letar sig in i blodomloppet för att nålen råkat gå igenom en ven/ådra på vägen in så att olja reser till lungorna och där orsakar hostan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in