Citat:

Ursprungligen postat av 
ChiLLon

Du missar helt varför 2021-2024 exkluderades. Sen vad pratar du om att META inte funnits så länge? Du vet väl att META är facebook?
Inte för att det spelar roll, för det var inte procenten som var poängen, men jag tog 2012-01-01 till 2021-01-01. Men som sagt, du missade hela poängen.
Precis det jag pratat om. Äg stora bolag när det är turbulent på marknaden. Jag hade sagt grattis du börjar fatta, men inser att det var ett sammanträffande och att ditt mål var att vara ett troll.
Men men, jag gjorde ett tappert försök. Jag borde sannolikt ha gett upp för länge sedan. Köp Technology A. Bästa fonden någonsin. Fullt ös medvetslös.

Nej missade inte poängen, du driver en agenda och försöker visa att Teknik A är bättre än Technology A.
Du gör det genom påpeka att under visa tillfällen som stabil världsekonomi, så går Teknik A PYTTELITE bättre än Technology A.
Dock detta säger inte HUR OFTA det är stabil världsekonomi, HUR LÄNGE stabil världsekonomi är heller och det ANTAR att Technology inte kan gå like bra eller bättre än Teknik A bara för det blivit stabil världsekonomi.
Sen säger du inte ens vad som räknas som stabil världsekonomi heller, så då kan folk tyda det på sina subjektiva sätt...

Först säger du "Till exempel 2012-2021." vilket logiskt får en tänka ifrån början av 2012 till slutet av 2021.
Men sen säger du helt plötsligt till början av 2021 istället, antagligen för få bort lite % ifrån Technology A.
Utöver det så vet jag inte hur det går in i din världsbild att vi hade en "stabil världsekonomi" under år 2020 då Corona härjade runt världen och typ hela jorden hade panik...

Dessutom att Technology A har gått upp mycket senaste åren kan också ha med AI och göra, om det hade kommit tidigare (under 2012-2021) så hade Technology A kanske växt samma mycket om inte till och med MER eftersom enligt dig var det mer stabil världsekonomi. 

Grabben du beter dig som du står vid ett buffé bord och du kan plocka hur du vill, när du vill och hur mycket du vill, men grabben tyvärr så är detta riktiga livet och det är inte så det funkar. 

Du är ett skämt bara, försöker slingra dig som en sliskig försäljare så finns inget mer att diskutera här.