Citat:
Detta gjorde mig så motiverad, wow. Vad fint 
Tack för att du tar dig tid att svara och hjälpa till, det betyder mycket. Känns mindre ensamt då, speciellt om man gått och går igenom samma sak.
Och grattis till att du lyckades bli drogfri, grymt gjort!!
En viss motivation till att sluta finns men jag måste på något sätt öka den. Jag är envis som fan, har alltid varit, så jag måste kanske helt enkelt bara bestämma mig och sen kriga som aldrig förr, vägra ge upp.
Varför sitta och vänta och dra ut på det? Vad vinner jag på det? Det får mig ändå bara att må sämre.
Jag kommer uppdatera om hur det går i framtiden, om någon vill och är intresserad
Jag vill inte leva detta liv jag lever just nu. Jag vill bli mig själv och jag vill vara fri.
Tusen tack igen för motivationen!!

Tack för att du tar dig tid att svara och hjälpa till, det betyder mycket. Känns mindre ensamt då, speciellt om man gått och går igenom samma sak.
Och grattis till att du lyckades bli drogfri, grymt gjort!!
En viss motivation till att sluta finns men jag måste på något sätt öka den. Jag är envis som fan, har alltid varit, så jag måste kanske helt enkelt bara bestämma mig och sen kriga som aldrig förr, vägra ge upp.
Varför sitta och vänta och dra ut på det? Vad vinner jag på det? Det får mig ändå bara att må sämre.
Jag kommer uppdatera om hur det går i framtiden, om någon vill och är intresserad

Jag vill inte leva detta liv jag lever just nu. Jag vill bli mig själv och jag vill vara fri.
Tusen tack igen för motivationen!!
Tack. Jag vet att du är envis som FAN. Det är en egenskap alla rejäla missbrukare utvecklar något enormt och denna strävan där man kliver över lik i flera år för att i stort sett överleva är en strävan man kan använda för att komma hur jävla långt som helst i livet när man inte är fast i missbruket.
Den häftigaste, mest fascinerande och egna människor jag mött är FD. rejäla jävla missbrukare som vänt. HELT.
Det jag säger. Vad väntar du på? Jag kommer ihåg stunden jag bestämde mig. Vart jag var. Vart jag satt. Vad jag tänkte.
Sen var det bara köra. Remiss. Avgiftning. Behandlingshem långt åt helvete. Fjorton månader hemifrån. Sen flyttade jag hem igen och började bygga upp mig själv, och jag har inte stannat ännu.
Du kommer till en punkt där du är klar. Du har INGET mer att ge det livet. Då finns bara en väg och du vet exakt vilken. När du väl börjat komma över kullen där du börjar må bättre finns inget stopp.
Jag hade ALDRIG i mitt liv kunnat ana att jag skulle vara här för 18 månader sen.