Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Jag vet. Jag vet EXAKT hur du känner. Har varit där, men du MÅSTE på ett eller annat sätt våga och börja tro på att du KAN och du är VÄRD att ta dig ur detta.
Du VET också att NÄR du gjort det (inte om) så kommer det långsamt men säkert gå från att leva som i ett svartvitt liv till ett liv där DU gjort något som inte gemene fotbolls-lag gått igenom på ett decennium,
Idag är jag SÅ glad att jag gick igenom elden. Jag hade ALDRIG varit den jag är idag utan helvetet i fan ett jävla decennium. Exakt dit kan du och kommer komma, det är bara du som bestämmer när.
Detta gjorde mig så motiverad, wow. Vad fint

Tack för att du tar dig tid att svara och hjälpa till, det betyder mycket. Känns mindre ensamt då, speciellt om man gått och går igenom samma sak.
Och grattis till att du lyckades bli drogfri, grymt gjort!!
En viss motivation till att sluta finns men jag måste på något sätt öka den. Jag är envis som fan, har alltid varit, så jag måste kanske helt enkelt bara bestämma mig och sen kriga som aldrig förr, vägra ge upp.
Varför sitta och vänta och dra ut på det? Vad vinner jag på det? Det får mig ändå bara att må sämre.
Jag kommer uppdatera om hur det går i framtiden, om någon vill och är intresserad

Jag vill inte leva detta liv jag lever just nu. Jag vill bli mig själv och jag vill vara fri.
Tusen tack igen för motivationen!!