Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
Man behöver inte kopiera dåligt formulerade teorier från motståndarsidan, eller vill du agera som en omvänd spegelbild av typ frankfurtskolan?
Att ställa grupp mot grupp ligger just i deras intresse, jag har ju ingen anledning att dela på svenska kvinnor och män så att vi ser varandra som fiender. Det kommer ju inte att vara till någons fördel att detta sker.
Slutligen så fungerar det inte att kritisera i grupp kvinnor medan man ger svenska män frikort. Det är för många män som varit delaktiga i besluten om invandring, det har varit för många män som röstat för partier som aktivt har förstört Sverige. Det är inte som om 60% av svenska män röstade på SD och 10% av svenska kvinnor, det är snarare 80% av svenska män som aktivt röstat för invandringsvänliga partier. Det skulle alltså vara saksamma ifall svenska kvinnor ens hade rösträtt eller inte, Reinfeldt och Löfven skulle fortfarande ha makten att bedriva samma skitpolitik.
Man behöver inte kopiera dåliga teorier från motståndarsidan. Men om dåliga teorier från motståndarsidan ska gälla för vissa grupper, kan man förstås vända på det mot dem och anklaga dem för något de inte är skyldiga till. För att nå samförstånd måste någon sträcka ut handen. Men ingen på motståndarsidan gör det. De är indoktrinerade i det här. Det handlar bara att anklaga den andra gruppen och sprida hat mot den, utifrån vad de är födda som. Det är väl bara att läsa en viss idiotfeminist här. Mycket av det hon säger lärs ut på skolor och ses som sanningar i samhället.
Då är det väl dags att anfalla dem och skambelägga dem för vilka de är. Då är de skyldiga som grupp och individer. För om du försökt förklara saker för dem som du nu försökte med någon annan, kommer du se att det är nästan omöjligt. Även om jag lyckades med en nyligen, efter ett tiotal inlägg, visa att alla i väst idag kan inte vara skyldiga till den transatlantiska slavhandeln. Eller så slutade han bara svar mig av brist på motargument.
Så jag menar då är de väl dags att anklaga dem som grupp för vad andra inom gruppen gjort. Skambelägga dem på samma sätt som de gör med andra. Alla kvinnor är skyldiga till invandringen och allt våld mot kvinnor som den lett till. Spotta efter dem på gatorna och förminska och marginalisera dem. Driva hat mot dem bara utifrån deras kön. Det är väl så de själva agerar. De har krossat familjer och barn och orsakat en våg av psykiska diagnoser i samhället. För de har de i praktiken gjort. De är indoktrinerade till att hata pojkar och män. Det är bara det hatet som driver dem. De ska kuvas och krossas.
Själv är jag för samförstånd, men hur menar man att man ska göra det, genom att om att försöka förklara det för de som reagerar mot det på samma sätt, om du inte kan få de som driver det att göra det. Är det bara den från början utsatta sidan som ska böja sig, Då har väl hatarna och lögnarna vunnit?