2024-06-18, 23:04
Medlem
Hon får återigen skylla sig själv att hon ser onödigt gammal ut med de rutinerna och den kosten, och nej Bumbi du kommer ALDRIG att få många likes. Det är ju knappt någon som kollar på dig längre. De som kollade stack när du slutade spela poker dygnet runt för 99,9% tycker inte att det är roligt och har inte tid att kolla på någons tak och lyssna på andras content genom din stream.
Sluta med sociala medier och gör något du är bra på istället, vad det nu kan vara.
2024-06-18, 23:24
Medlem
Vad ska man säga.. Tänk att denna människan innan hon lämnande sitt råttbo stod framför spegeln och tänkte ”Fan vad snygg jag är! ”Klädstilen” & horsminkning blev så jäkla snyggt!”

https://ibb.co/c61QG34

Tror hon på fullaste allvar att byta kön kommer locka fler partners??

Kommer ta ett tag innan min kuk vågar titta fram igen..
2024-06-19, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djtswe1
Vad ska man säga.. Tänk att denna människan innan hon lämnande sitt råttbo stod framför spegeln och tänkte ”Fan vad snygg jag är! ”Klädstilen” & horsminkning blev så jäkla snyggt!”

https://ibb.co/c61QG34

Tror hon på fullaste allvar att byta kön kommer locka fler partners??

Kommer ta ett tag innan min kuk vågar titta fram igen..

Jag vill inte vara bödeln som kastrerar Djtswe1 junior men det där är ju bara mellanmjölk.
Här ska du få något att tampas med resten av sommaren.

https://imgur.com/a/e3BkKgQ

Och bumbi var det hela vägen ifrån dig det stank ut på Storgatan idag när jag gick förbi dig? Luktade ovårdat kön så är 99% ifrån dig.
Har inte Bent lärt dig vikten av personlig hygien?

Även om ingen besöker din köttros så är det av stor vikt att tvätta den.
(Även händerna regelbundet som du har så svårt för.)

Hade säkert gått mycket bättre när du tvångshånglade den där bruden och hennes syrra med.
Hade du borstat tänderna lite oftare (och för att använda dina egna ord.) inte varit ruttna stumpar, så hade det kanske bara hade varit 1 sexuellt övergrepp istället för 2. Vad vet jag.

Hur som helst FYYYYYYY DIG!
2024-06-19, 00:24
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crystalicee
Blir fan mardrömmar inatt! 🤣
Nej inte på internet nej, men i verkligheten kan hon inte ha filter. Däremot försöker hon sminka sig, något som ser förjävligt ut det med, det får till och med henne att se ännu äldre ut, för hon har ingen kunskap om hur man ska sminka sig. 🤣
Kräks i min mun varje gång jag ser skabbet

Försök att ta lite paparazzibilder nästa gång, alldeles för lite smygbilder på donnan tycker jag!
2024-06-19, 06:12
Medlem
"Jag bryr mig inte om likes, jag vill inte ha några" och "jag har snart TUSEN följare, in och följ mig här" ringer inte riktigt i samma klockor. Men hon är ju kändis och inte jag så what do i know.
2024-06-19, 07:56
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
"Jag bryr mig inte om likes, jag vill inte ha några" och "jag har snart TUSEN följare, in och följ mig här" ringer inte riktigt i samma klockor. Men hon är ju kändis och inte jag så what do i know.

Hon sitter och gillar sin egen live på TikTok för ingen annan gör det. Wow.
2024-06-19, 08:48
Avslutad
Hej Bumbi. Tack för svar, jag känner mig hedrad! 😍 Ja gör det, ge oss ett inlägg där du får 66000 likes och 14000 kommentarer så får vi alla se här inne att vi har fel om dina tittarsiffror 😍 Du är ju ökänd så det klarar du säkert! 👏
2024-06-19, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Hej Bumbi. Tack för svar, jag känner mig hedrad! 😍 Ja gör det, ge oss ett inlägg där du får 66000 likes och 14000 kommentarer så får vi alla se här inne att vi har fel om dina tittarsiffror 😍 Du är ju ökänd så det klarar du säkert! 👏
Jag kan tänka mig ett inlägg där hon skulle få 66000 likes och 14000 kommentarer på men det är taskigt att säga det här 🤣🤣🤣
2024-06-19, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Jag kan tänka mig ett inlägg där hon skulle få 66000 likes och 14000 kommentarer på men det är taskigt att säga det här 🤣🤣🤣
Hint ⚰️
2024-06-19, 10:31
Medlem
Knulldockans avatar
Nu är Miss Bumbi tillbaks på Spotify vad sa ni nu då haters? 😂😂😂

Nu blir det Run på repeat hela dagen! 💃🎵
2024-06-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knulldockan

Hittar henne inte?
2024-06-19, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knulldockan

Av alla låtar och sno så snor hen en av de mest ikoniska låtarna som finns..

https://youtu.be/cNOP2t9FObw?si=qByOB2pa2Ebmdwj7
Senast redigerad av Djtswe1 2024-06-19 kl. 10:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in