2024-06-18, 07:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av poskuv
En ny låt har hon skrivit. Oj hjälp

Wow mina öron ramla nog av på riktigt denna gång! 😢

Såg att det var hennes födelsedag igår och ingen bryr sig ens. Knappt några likes under hennes bilder. Visningarna på youtube är löjligt låga. Jag är en nobody och får flera hundra likes mer än Bumbi trots det på allt jag lägger ut.

Jag gjorde en ny orosanmälan på henne häromdagen efter hon varit kär i nån påhittad person, är inte gay längre, dansar med hårfön där hon jagar ”myror” och sen grät över sin födelsedag på insta. Hon erkände hur ensam och övergiven hon verkligen är. Hon känns så sjuk och bör få in nån slags assistans. Men som vanligt kommer Ängelholms kommun inte bry sig ett skit 💔
Senast redigerad av FruKackerlacka 2024-06-18 kl. 07:10.
2024-06-18, 10:11
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knulldockan
När du lägger fram det på det viset så kan jag hålla med om att hon har en bit uppförsbacke att gå.

Men man ska aldrig ge upp på människor jag tror att allt kommer bli bra för Emelie i slutändan. 🌸

(Sen finns det ju en sak som heter det är tanken som räknas, hon har ju tydligt sagt att hon vill betala tillbaka alla.)
☺️🌸

Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Haha! Ok, jag fattar, du driver bara

"Det är tanken som räknas", den var bra! "Jag VILL betala tillbaka mina skulder, men kommer aldrig att göra det. Men kom ihåg att det är tanken som räknas. Förresten, kan du låna mig 3000? Jag lovar att jag kommer vilja betala tillbaka!"
Måste erkänna att den meningen ändå var bra.."tanken som räknas"

Ska börja använda den oftare..
När någon undrar varför jag aldrig ringer, "jag tänkte ringa men visst är det tanken som räknas?"
Kan det fungera på räkningar med tro? "jag VILL och TÄNKTE betala men visst är det tanken som räknas?"

Dumbi OM hon någonsin skulle vinna stort:
"Kom ihåg att jag VILL betala tillbaka till er, men jag hörde på FB att det är tanken som räknas"

Snälla snälla snälla säg att "jagtrorjaghardetcoolastenicket" är ett troll, annars nominerade hen sig precis till en "Darwin award*"

*"Darwinpriset är en årlig humoristisk utmärkelse, som tilldelas den eller dem som förmodligen förbättrar mänsklighetens genpool genom att oavsiktligt ta livet av sig eller steriliserar sig på ett utomordentligt klantigt eller idiotiskt sätt. Utmärkelsen är namngiven efter evolutionsteoretikern Charles Darwin."
2024-06-18, 12:30
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Måste erkänna att den meningen ändå var bra.."tanken som räknas"

Ska börja använda den oftare..
När någon undrar varför jag aldrig ringer, "jag tänkte ringa men visst är det tanken som räknas?"
Kan det fungera på räkningar med tro? "jag VILL och TÄNKTE betala men visst är det tanken som räknas?"

Dumbi OM hon någonsin skulle vinna stort:
"Kom ihåg att jag VILL betala tillbaka till er, men jag hörde på FB att det är tanken som räknas"

Snälla snälla snälla säg att "jagtrorjaghardetcoolastenicket" är ett troll, annars nominerade hen sig precis till en "Darwin award*"

*"Darwinpriset är en årlig humoristisk utmärkelse, som tilldelas den eller dem som förmodligen förbättrar mänsklighetens genpool genom att oavsiktligt ta livet av sig eller steriliserar sig på ett utomordentligt klantigt eller idiotiskt sätt. Utmärkelsen är namngiven efter evolutionsteoretikern Charles Darwin."
Jag brukar säga till min sambo att jag tänkte vi skulle träffas i sängen!! Svarar alltid att det är tanken som räknas!! Min sambo är inte lika övertygad 🤣🤣🤣🤣
2024-06-18, 13:52
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Jag brukar säga till min sambo att jag tänkte vi skulle träffas i sängen!! Svarar alltid att det är tanken som räknas!! Min sambo är inte lika övertygad 🤣🤣🤣🤣

Ska bli mitt mantra "det är tanken som räknas"
2024-06-18, 21:27
Medlem
Anledningen till att du inte visar dig.i "cam" Bumbi är att du utan filter ser helt rynkig ut. Skrattar varje gång filtret hoppar ur. Vill du se en klassiker Bumbi? Kolla här.

https://ibb.co/RpHZGMv 😂😂😂😂
2024-06-18, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Anledningen till att du inte visar dig.i "cam" Bumbi är att du utan filter ser helt rynkig ut. Skrattar varje gång filtret hoppar ur. Vill du se en klassiker Bumbi? Kolla här.

HAHAHAHA, detta var fan dagens bästa 🤣
Man blir fan rädd när man ser henne och hur hon ser ut. Det blir dessutom bara värre för varje dag som går. Såg henne senast igår på stan, påväg till Ica.
2024-06-18, 21:37
Medlem
Hellmos avatar
Börjar tänka på Idol-Patrik varje gång jag hör/läser om Emelie...
2024-06-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crystalicee
HAHAHAHA, detta var fan dagens bästa 🤣
Man blir fan rädd när man ser henne och hur hon ser ut. Det blir dessutom bara värre för varje dag som går. Såg henne senast igår på stan, påväg till Ica.

Visst är hon grann, fröken Bumbi Vi länkar den gång till så ingen missar! 😎 38år och se ut som 50 är inte dåligt! Hon ser nog ännu mer sliten ut nu. Men hon vågar ju inte visa sig utan filter, den lilla fegisen.

2024-06-18, 21:48
Medlem
Citat:
Visst är hon grann, fröken Bumbi Vi länkar den gång till så ingen missar! 😎 38år och se ut som 50 är inte dåligt! Hon ser nog ännu mer sliten ut nu. Men hon vågar ju inte visa sig utan filter, den lilla fegisen.

Blir fan mardrömmar inatt! 🤣
Nej inte på internet nej, men i verkligheten kan hon inte ha filter. Däremot försöker hon sminka sig, något som ser förjävligt ut det med, det får till och med henne att se ännu äldre ut, för hon har ingen kunskap om hur man ska sminka sig. 🤣
Kräks i min mun varje gång jag ser skabbet
2024-06-18, 22:33
Avslutad
Kan ens hennes ivrigaste fans gå på att hon medvetet gjort så hon inte ska få likes genom att inte ha content och inte visa sig, att hon inte ö h t vill ha likes?
2024-06-18, 22:43
Medlem
Citat:

Skrynklo. Du förstår väl att hon tänker så mycket att rynkorna har kommit utav sig självt? 😂
2024-06-18, 23:02
Medlem
”Kan få hur mycket likes jag vill, men jag vill inte det just nu”

Nej du kommer aldrig få massa likes, folket som tittar på dig gillar dig inte ens, utan tittar bara för att se dig göra bort dig.

Du är inte känd, folk vet vem du är för att du beter det som ett svin.

Du kan inte göra låtar bara för din mamma kanske sa det när du var liten, släpp det och gå vidare nu.

Och snälla sluta använda filter , blir lika rädd varje gång filtret hoppar iväg & man får se ditt rätta ja.
Lika bra att visa det hela tiden, då vänjer man sig iaf efter ett tag, att det är så du ser ut. 👋🏻

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in