2024-06-17, 23:35
Medlem
Nu skriver hon dikter på Threads. Säger att det är svårt att dejta. Det är det nog för många naturligtvis och även för henne.

Som någon annan sade, kanske bra att hon fokuserar på sånt, skriver dikter, bygger upp sitt liv etc.

” Att inse sitt ickevärde
Position kvinna.
Inte ett subjekt med egen historia utan bifigur i mannens berättelse”
Citera
2024-06-18, 07:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Nu skriver hon dikter på Threads. Säger att det är svårt att dejta. Det är det nog för många naturligtvis och även för henne.

Som någon annan sade, kanske bra att hon fokuserar på sånt, skriver dikter, bygger upp sitt liv etc.

Position kvinna.

Hon är liksom alla i den sfären mentalt och mognadsmässigt efterbliven.

Nu fattas det bara att hon blir ihop med en ensamkommande eller dataspelande neger som är hälften så gammal så är berättelsen om henne komplett.

Hon får lycka till i livet.

Kommunistavskum.
Citera
2024-06-18, 15:09
Medlem
Citat:

Position kvinna.

Det är klart det blir svårt att dejta om man ser sig själv som offer för männen hela tiden. Att dejta det man hatar, hur lätt är det? Omöjligt att ha roligt med någon man hatar, dessutom kommer män som blir hatade inte ha roligt med henne.

Lustigt det där, hennes offerkofta blev väldigt stor när hon gick isär med mannen. Hon hade alla förutsättningar till att skapa sig en trygg ekonomisk framtid under tiden de var tillsammans, det är inte för att hon är kvinna som det inte gick utan antagligen för att hon bara antog att mannen skulle ta hand om henne resten av livet. Jag tror hon skulle må bättre om hon tog av sig offerkoftan, inte skriva dikter om hur förtryckt hon är som kvinna..
Att vara extremvänster är ju själadödande på alla sätt, det ser vi ett bra exempel på i LD.
Citera
2024-06-18, 16:00
Medlem
moralhoras avatar
Det är inte svårt att få en dejt som en kvinna, oavsett ålder.

Däremot så är det nog svårt för Natasja att få en man som bräcker sitt ex - en miljonär, i hennes ålder, som dessutom värnar om kärnfamiljen, är redo att ta hand om henne ekonomiskt och ja, vara en total toffel. Phew, hon kommer nog vara singel till sina sista dagar såvida hon inte nöjer sig med Bengt, 60 bast, som arbetar på Volvo och gillar att hata lite på Flashback på fritiden.

Eller så kan hon göra ett halvhjärtat försök att bli lesbisk och skaffa sig en yngre konkubin, men då behövs pengar, så...
Citera
2024-06-18, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Däremot så är det nog svårt för Natasja att få en man som bräcker sitt ex - en miljonär, i hennes ålder, som dessutom värnar om kärnfamiljen, är redo att ta hand om henne ekonomiskt och ja, vara en total toffel. Phew, hon kommer nog vara singel till sina sista dagar såvida hon inte nöjer sig med Bengt, 60 bast, som arbetar på Volvo och gillar att hata lite på Flashback på fritiden.

Eller så kan hon göra ett halvhjärtat försök att bli lesbisk och skaffa sig en yngre konkubin, men då behövs pengar, så...

Hon kan alltid göra en Linda Skugge, alla vill knulla Linda i hennes knullkoja, det står i tidningen.

Kan man göra menskonst kan man suga bajsdildos.

Vänsterns kvinnor är horor, det är mer regel än undantag.

Man ska inte ha med den typen av kvinnor att göra.

De blir liberaler som säljer sig för en öl vid 50.
Citera
2024-06-18, 16:52
Medlem
Citat:

Hon säger på Threads att hon tyvärr gillar kuksr alldeles för mycket. Så lär inte bli någon dam.

Tror också att det kanske långsamt börja gå upp för henne vad hon kastat bort.
Citera
2024-06-18, 17:17
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Hon säger på Threads att hon tyvärr gillar kuksr alldeles för mycket. Så lär inte bli någon dam.

Tror också att det kanske långsamt börja gå upp för henne vad hon kastat bort.

Vad hette dom där finnarna som reste ned till Afrika och skaffade sig yngre män?

Kanske är det ett alternativ, men samtidigt så bräcker hon knappast sitt ex med en sådan man...
Citera
2024-06-18, 18:16
Medlem
Citat:
Vad hette dom där finnarna som reste ned till Afrika och skaffade sig yngre män?

Kanske är det ett alternativ, men samtidigt så bräcker hon knappast sitt ex med en sådan man...

Du menar såna där kärringar som är sexturister i Gambia? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wEKLmM/har-gifter-hon-sig-med-jaya-24

Eller batikhäxor som blir tillsammans med ensamkommande Ali, visserligen inte 18, men 26 år mot Birgittas modiga 67 år…

Jag är verkligen inte känd för att försvara Lady Dahmer men det tror jag inte på. A) tror inte hon ligger runt B) tror inte hon utnyttjar män på det sättet och båda två är exempel på antingen köpesex eller ganska obehagligt utnyttjande.

Tror mer på målningar och bitterhet i ett par år för att till slut hitta något halvtaskigt i ett särboförhållande.
Citera
2024-06-18, 18:31
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Du menar såna där kärringar som är sexturister i Gambia? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wEKLmM/har-gifter-hon-sig-med-jaya-24

Eller batikhäxor som blir tillsammans med ensamkommande Ali, visserligen inte 18, men 26 år mot Birgittas modiga 67 år…

Jag är verkligen inte känd för att försvara Lady Dahmer men det tror jag inte på. A) tror inte hon ligger runt B) tror inte hon utnyttjar män på det sättet och båda två är exempel på antingen köpesex eller ganska obehagligt utnyttjande.

Tror mer på målningar och bitterhet i ett par år för att till slut hitta något halvtaskigt i ett särboförhållande.

Åh, jag håller med. Jag tror inte på det heller.

Jag tror hon kommer att bli gammal, ensam och kanske skaffa en karl som hon inte riktigt gillar, men som försörjer henne.
Citera
2024-06-19, 13:36
Medlem
Citat:
Åh, jag håller med. Jag tror inte på det heller.

Jag tror hon kommer att bli gammal, ensam och kanske skaffa en karl som hon inte riktigt gillar, men som försörjer henne.

Exakt.

En sak som jag hoppas på, men kanske inte riktigt tror på, är att om alla barnen blir typ moderater eller något. Kanske blir kär i en jude som tycker att Israel ska få finnas? En kristdemokrat? Går på Handels och postar om artiklar från Timbro.

Jag skulle skratta mig vettlös.
Citera
2024-06-19, 15:39
Medlem
[quote=Hoppsasteg|88609346]Ja. Det har jag. Jag vet att du gillar att försvara henne och men du får acceptera att alla inte älskar henne såsom du gör. Det här är ett sätt för henne att kasta shade på sin man. Visst, du kanske tror att hon börjar prata om kukar för att hon upptäckt dildon - men den är inte en kuk! Hon pratar om hur man och män använder kuken. Kuken. Sen säger hon att man kan öva med en dildo. Men det är kuken hon snackar om.

Hon är taskig mot Oskar och struntar väl i om hon avslöjar att hon är kass i sängen och otrogen också.

Om jag varit en man...så inte ens en pistol mot min tinning hade kunnat få mig att stoppa dicken i ett svålhål. Denna enorma kropp va, huvva🤢 Svettig och dallrig samt i övrigt en oerhört vidrig och narcissistisk personlighet. Tänker jag mig som kvinna och en manlig motsvarighet: ALDRIG I LIVET! Oskar borde fått medalj för tappert i strid🎖
Citera
2024-06-19, 16:15
Medlem
moralhoras avatar
Det tar två att dansa tango och har man haft dåligt sex i 20 år (som det antyds) så är man bannemed själv ansvarig.

I slutändan så finns det en person här som har en partner som verkar le, skratta och leva livet. Och det är inte Lady Dahmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in