2024-06-17, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Nej, AnnaChiara har rätt, man sitter aldrig med förövare och offer och ”löser konflikter”, varken när det gäller våld i nära relationer eller sexuella övergrepp. Så om det hypotetiskt sett hade hänt hade det varit oetiskt att Kalle gjorde det. OM.
Då är det ett tecken på att det troligast inte finns någon otvivelaktig förövare utan någon som känner så bara
Citera
2024-06-17, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Då är det ett tecken på att det troligast inte finns någon förövare

Eventuellt eller så är SVT oetiskt vilket vi redan vet. Deras ansvar är iaf att gå ut och försvara Jim nu.
Citera
2024-06-17, 20:11
Medlem
Crapmagics avatar
Jimmys morsas rynkor imponerar!

Ser ni vad tunna armar Dolf har

Vad nedlåtande nästa föraktande Linnea uttrycker sig "Jag vill bara gift men jag vill bara inte vara gift med Jim"

Hon har kommit fram till att han är svag bara?

Jaha, och vem betalade för tjejtaxin? (limousinen) till tjejträffen
Varför könsseparatistiska återträffar?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-17 kl. 20:24.
Citera
2024-06-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jaha, och vem betalade för tjejtaxin? (limousinen) till tjejträffen

Påminner om upplägget i Love Is Blind USA där männen får "prata känslor" på ett konstmuseum på sin Svensexa och kvinnorna får runka av en afrikansk hingst på Strippklubb på sin möhippa.
Citera
2024-06-17, 20:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mats_atari
Påminner om upplägget i Love Is Blind USA där männen får "prata känslor" på ett konstmuseum på sin Svensexa och kvinnorna får runka av en afrikansk hingst på Strippklubb på sin möhippa.
Det var i sanning en afrikansk valack
https://sv.wikipedia.org/wiki/Afrikansk_vild%C3%A5sna
som avmjölkades! i ett privat höbås, men tjejerna kände ingen skillnad.
Kan du lyckas länka till det segmentet i Kärlek är blind vore vi alla tacksamma

Det känns som att svt budgeten tangerar feministisk vad är en limousin till slottet
jämfört med att männen fick producera matkonst i nån surdegspizza, det är ju sånt män bondar runt!

Om dom ändå skulle köra separatism varför då avråda Jimmy från att medverka?,
han kunde väl ha ställt upp på att basta med gubbarna och åka hem först när könen ska försöka mötas på relaxavdelningen/laxeravdelningen, ha lite egna idéer för fan!

Jag väntar fortfarande på att vi ska få träffa Torstens kalaspingla som bör se ut som Mona Zeilitz minst! för att han ska komma ur detta med hedern i behåll, ingen nörd!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-17 kl. 21:02.
Citera
2024-06-17, 20:47
Medlem
Kan någon sammanfatta vad Edvin sa i sin pod om vad som hängde mellan Jimmy och Linnea.!
Citera
2024-06-17, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Tycker synd om Jimmy, sjukt hur svt framfört detta så att dessa spekulationer spårar ur. Sjukt också hur folk ens kan tro detta om honom, ni har sett för mycket på Hollywood filmer. Tror ni på allvar att svt skulle ha tystat ner detta eller ens haft med dessa två om något skulle ha hänt.

Det är SVT som har skulden i hatstormen Jim fått. Man har tagit upp att Jim gått över en gräns men utan att berätta på vilket sätt, således har man låtit spekulationerna flöda fritt. Ska man säga A får man säga B, annars ska man inte säga A från första början. SVT har varit ansvarslöst otydliga mot tittaren och fått Jim att se ut som Hagamannen.
Senast redigerad av kuvertett 2024-06-17 kl. 21:07.
Citera
2024-06-17, 21:10
Medlem
Crapmagics avatar
Vad gullig Rosanna är när hon gråter & skulle krama om den kortvuxnare Emmy, hånglet uteblev vilket kändes helt rätt! affektiv empati, detta märkliga fenomen

Därför tjejerna fick åka limousine, som kompensation för att killarna har utvecklats erkänner ryskan som jag tappat namnet påm vare det verkligen alla 4 männen som genomgått försenad pubertet, eller åker några tjejer snålskjuts på andras olycka
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-17 kl. 21:18.
Citera
2024-06-17, 21:18
Avslutad
Jimmi är vän med Linneas mamma på facebook i alla fall.
Citera
2024-06-17, 21:31
Medlem
Cameltotems avatar
Fy fan dig Mattias.

Kära lilla vackra Emmy. Naiva lilla tjejen som knappt utforskat världen utanför lilla Kalmar. Kommer in i programmet och verkligen ger allt, underbart utseende och ännu bättre personlighet. Hon hade kunnat tagit en kula för dig.

Du pratar om de har varit tufft med hennes nya jobb? För helvete MAN. Bit ihop, låt henne få landa i sin nya stad med nya jobbet, du tror inte den situationen kommer vara förevigt?

Din lilla pojke som inte kan se skogen för alla träd.

Du kommer ångra dig något djupt, hoppas du läser det här och inser om några år vilken jävla jubelidiot du är.
Citera
2024-06-17, 21:34
Medlem
Sista programmet, återträffen, har setts.

Trist att se M krossa E:s hjärta. Han är dock ingen bra man så egentligen kanske E borde vara glad att hon slapp denna osäkra och omogna fjant som inte vet hur han vill ha det. Jag väntar fortfarande på en man som tar henne med storm och respekterar henne samtidigt. Jag verkar kunna se in i framtiden och jag tror M kanske lägger sig på operationsbordet snart eller nåt för att bli kvinna. E gifter naturligtvis om sig.

R och mannen kommer köra hela kittet med volvo, villa, vovve och tre barn och de själva kommer bara bli fetare och fetare och dessutom tjafsa ganska mycket(hur kan man ens tjafsa från åtta till två på natten, vad bråkade de om egentligen?) Sedan har R:s man(som är så intetsägande att jag glömt han namn) fel när det gäller vad medierna och flashback får skriva om. Är han på allvar denna man? Han har själv gått med på att gifta sig i tv, fläker ut hela sitt liv men blir kränkt när media vill ha svar på tittarnas nyfikna frågor. Om du läser detta vill jag säga: Du gjorde ett val när du tackade ja till GVFÖ, hade du inte en tanke på att kändiskaoet liksom skulle följa med? Du kommer att vara känd for resten av livet, mer eller mindre haha! Medierna kommer jaga dig för resten av livet, det hör liksom till och ingen tycker synd om dig för du tackade ja självmant.

L och J, ja det där gick ju inget bra. Ser ganska hopplöst för båda att hitta en ny partner. Men J har ju iallafall sin mamma. Han överlever. Värre blir det för L som kommer jojobanta och gå igenom varje dejtsida och hela tiden ha små korta romanser med hopplösa män och varje gång är det inte hennes fel såklart. Hon slutar bitter och ogift.

A och T, här har vi värsta tävlan om vem som är lyckligast och vem som hittade partner först. Jag gissar att T inte har ansträngt sig utan en kompis raggade på honom med orden: Vilka långa smala ben du har! De båda är singlar(och bittra om några år)
Citera
2024-06-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostinthespejs
Jag är nära vän med en som deltog i programmet. Väntat med att skriva förrän nu. Det J gjorde mot L var precis det som Edvin beskrev. L och SVT valde att inte göra en polisanmälan, men faktum är att J är skyldig till det Edvin berättar.

Finns ingenting som tyder på det, i synnerhet när Linnea själv inte anmälde incidenten. Att hävda att någon är en våldtäktsman utan några som bevis är vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in