2023-06-01, 11:16
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Till skillnad från idioterna härinne har ingen av experterna kritiserat Arvid. Slutsatsen man kan dra av detta är att det istället är fel på personerna som sitter och näthatar härinne.

Vad som skrivs här är inget att bry sig om. Folk vräker ur sig elakheter eftersom man kan vara anonym.
Citera
2023-06-01, 11:21
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Ditt fanboyande av honom börjar bli riktigt patetiskt nu. Om han nu är alla kvinnors största dröm, varför behöver han ställa upp i detta program? Glöm gärna inte att hans mormor, som han bor hos lol, var tvungen att skicka honom på sexualkunskapsläger

Det är ju inte så att det är loosers som söker till programmet. Utan modiga människor. De har inget att skämmas för. Ingen är felfri, men dessa personer är ju tuffare än flertalet!
Citera
2023-06-01, 11:22
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Till skillnad från idioterna härinne har ingen av experterna kritiserat Arvid. Slutsatsen man kan dra av detta är att det istället är fel på personerna som sitter och näthatar härinne.

Söta du, bry dig inte. Flashback är flashback, här kan man i bästa fall skratta åt elakheterna.
Citera
2023-06-01, 11:23
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det lär ju vara Arvid själv eller nån kompis till honom. Ingen går ju in och försvarar en vilt främmande människa som dessutom beter sig som ett arsle i tv om man inte har någon anknytning.

Jo jag gör det. Ogillar mobbning. Sen är jag själv inte oskyldig, hackade ju t ex på Sigrid i Din mamma min pappa.
Citera
2023-06-01, 11:26
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jo jag gör det. Ogillar mobbning. Sen är jag själv inte oskyldig, hackade ju t ex på Sigrid i Din mamma min pappa.
Jag syftar på källare Kalle eller vad han kallar sig. Han tar allt man skriver här 100% personligt. Det blir lite för uppenbart.
Citera
2023-06-01, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Helt.
Ja precis. Det där är min egen fördomsfulla generaliserande uppfattning om folk som väljer att bli militär (undantaget din man då). Men jag har fortf inte påstått att hans EQ är kopplat till att han är militär. Min tolkning av programmet är att Ida är en mkt mer insiktsfull och inkännande person än Arvid, därav mitt påstående att hon har högre EQ än honom. Därför är det också lite förvånande att hon inte ser igenom honom.
Citera
2023-06-01, 12:36
Medlem
mendokses avatar
Citat:

Experterna är "normbrytande", finns inget rätt och fel för dem så länge båda verkar vara med på det. Nu lyckades Ida gömma sitt missnöje(om det fanns där) så då finns det inte heller ett problem.
Citera
2023-06-01, 12:40
Medlem
Citat:
Vad som skrivs här är inget att bry sig om. Folk vräker ur sig elakheter eftersom man kan vara anonym.

Många här hade knappt vågat möta Arvids blick, men tuffa leker de härinne.
Citera
2023-06-01, 13:16
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Många här hade knappt vågat möta Arvids blick, men tuffa leker de härinne.
Haha är du 12 år eller?
Stina och Fredrik, jag hoppas på er relation.
Citera
2023-06-01, 14:05
Avslutad
Citat:

Så varför skriver du ens här om det inte är något att bry sig om? Är du här av samma anledning som Incel-Kristoffer-i-källaren?
Du har väldigt svårt att förstå skillnaden mellan nättroll som älskar att vara grymma på internet och att diskutera det här programmet och lacka på deltagarna pga empati med dom som utsätts för deras beteenden.
Citera
2023-06-01, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Känner du honom eller varför rider du hans kuk så hårt?

Citat:
Det är ju inte så att det är loosers som söker till programmet. Utan modiga människor. De har inget att skämmas för. Ingen är felfri, men dessa personer är ju tuffare än flertalet!

Alltså jag håller faktiskt inte med om det. Varför är det modigare att vilja vara med i tv och få en ”expertutvald” maka serverad utan egen ansträngning, jämfört med att själv våga ta kontakt med den söta killen på jobbet tex och helt ensam våga ta initiativ med stor risk för att bli sårad? Många som vill vara med i tv är exhibitionistiska också och då är det något dom trivs med. Dumdristigt skulle jag däremot säga att det är nu om man söker till tionde säsongen eller vad det blir. Dom kan matcha dig med någon som är psykiskt sjuk, har helt annan inställning till att skaffa barn, alkoholkonsumtion trots att du är ett vuxet barn till alkoholister osv, osv, osv.
Citera
2023-06-01, 14:24
Medlem
Citat:

Det finns inte många vettiga personer härinne men du är en av dem, du och Arvid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in