Finns tråd om detta Mord på en sjuårig flicka i Köpenhamn 1995 ?
Citat:
I Danmark har ett barnamord på 90-talet nu klarats upp av Köpenhamnspolisen.
Det handlar om ett mord på en sjuårig flicka i Köpenhamn 1995. Förbättrade analysmöjligheter har nu lett fram till en DNA-träff, men den förmodade gärningsmannen avled 2012.
Sedan går det ju att sålla bort några då det handlar om en man som nu är i 30-årsåldern och det hände för 14 år sedan vilket ger att han då var typ i övre tonåren.
Sedan går det ju att sålla bort några då det handlar om en man som nu är i 30-årsåldern och det hände för 14 år sedan vilket ger att han då var typ i övre tonåren.
Senast redigerad av Eren-Jaeger 2024-06-11 kl. 17:23.
En spansk läkare avtjänar just nu ett fängelsestraff för sexualbrott mot 45 barn. Brotten begicks i Sverige. Men innan han dömdes hann han avtala med en spansk surrogatagentur för att få ett eget barn. Det avslöjar SVT:s Dokument inifrån.
En spansk läkare som har jobbat på många olika vårdinstanser i Sverige dömdes mot sitt nekande för sexualbrott mot barn i början av 2020. Många av brotten begicks mot patienter. Mannen fick fängelse och utvisning på livstid.
Jag misstänker att vi redan har en tråd om det fallet, som jag inte lyckas hitta. Någon som vet?
Jag söker om den där kvinnan i Göteborg som raggade hem killar och sen bet i penisen.
För mig hon var av utländskt härkomst.
Jag har för mig jag läst en tråd om det här på flashback men kan inte hitta. Nån som vet?
Jag söker om den där kvinnan i Göteborg som raggade hem killar och sen bet i penisen.
För mig hon var av utländskt härkomst.
Jag har för mig jag läst en tråd om det här på flashback men kan inte hitta. Nån som vet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!