• 1
  • 2
2013-02-05, 15:26
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
En tjej ringde precis till Christer i P3 och berättade att hon brukade ragga upp killar på populära krogar på Avenyn i Göteborg för att kunna få med sig killen hem och bita sitt offer i kuken när ho ho går ner på honom i någonslags politisk auktion.

Nån här som råkar ut för vampyrhoran
eller kan ha en susning om vem det är?
2013-02-05, 15:30
Medlem
Paijters avatar
Känns som en tidsfråga innan hon biter fel herre, men förmodligen trollade hon bara.
2013-02-05, 15:31
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enKamel
Alltså..vad fan i helvete?

Hon ska tydligen vara heta Sara Rosanna Rönndahl.
2013-02-05, 15:32
Medlem
ringways avatar
Lås in henne på livstid. Överlyckliga snubbar som har dragit hem en brud blir bitna i kuken.
2013-02-05, 15:36
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-i-starkol
En tjej ringde precis till Christer i P3 och berättade att hon brukade ragga upp killar på populära krogar på Avenyn i Göteborg för att kunna få med sig killen hem och bita sitt offer i kuken när ho ho går ner på honom i någonslags politisk auktion.

Nån här som råkar ut för vampyrhoran
eller kan ha en susning om vem det är?
Kan kallas politisk auktion eller konstverk.(om man är kvinna och gör detta mot män såklart!) Bra att veta om man drar hem en kvinna från krogen. Då kan man spöa upp henne och bita henne i fittan eller pattarna och bara hävda politisk auktion.Kan häxan i Göteborg så kan jag.
2013-02-05, 15:36
Medlem
Skitonds avatar
Känns mer som ett själviskt hatbrott än som ett slag för systerkampen
2013-02-05, 15:44
Medlem
enKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-i-starkol
Hon ska tydligen vara heta Sara Rosanna Rönndahl.
Du har ingen bild?

Har lite svårt att se att hon inte skulle bli åtminstone lite lätt misshandlad efter ett redigt bett i någons kuk? Hade nån bitit mig i fittan hade jag nog åtminstone försökt klippa till fanskapet.
2013-02-05, 15:46
Medlem
Någon som läst eller hört något om hur våldsamma betten är?

Att rättfärdiga detta beteende med att kalla det för politisk aktion är ren och skär galenskap. När jag läser sånt här så förespråkar jag manschauvinismen i dagar efteråt bara för att balansera upp det.
2013-02-05, 15:51
Medlem
epost72s avatar
Faller väl lite på att det inte verkar vara några direkta rapporter från "offer"?
Nu framgår det inte riktigt när hon höll på men nog borde man hört talas om något fall iaf.
2013-02-05, 15:52
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epstein
Någon som läst eller hört något om hur våldsamma betten är?

Att rättfärdiga detta beteende med att kalla det för politisk aktion är ren och skär galenskap. När jag läser sånt här så förespråkar jag manschauvinismen i dagar efteråt bara för att balansera upp det.

Inte mer än att hon fann den stora njutningen i att se stora starka män springa skrikandes ur lägenheten.
2013-02-05, 15:54
Medlem
Rosanna Rönndahl verkar hon heta. Högst upp när man Googlesöker kommer denna länk...

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...at-och-medicin

Stabilt!
2013-02-05, 16:00
Medlem
Skägg-Krales avatar
Vilken tjej! Står upp för kvinnor, genom att ge dem dålig PR.

Men nej, jag känner ingen som skulle råkat ut för det här. Det borde kommit fram om någon skulle hört nåt, stan är inte så stor.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in