2024-06-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kassanovamu
Är bekant med familjens vänner (till saga) och vad jag fått höra misstänker familjen systern och inte pojkvännen? Eller i alla fall tror att systern har varit inblandad betydligt mer än vad som kommit fram

Systern till Am*n? Hon är typ ett par år gammal. Tror inte riktigt familjen tror det..
Citera
2024-06-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltedCaramel
Vad menar du här? Har jag missat början på en annan konversation eller menar du att Sagas familj tror att hennes syster är mördaren och inte Amin?
Hmm, kanske missförstod vad dom menade men det var i alla fall någon tjej som var inblandad enligt S familj
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theob
Systern till Am*n? Hon är typ ett par år gammal. Tror inte riktigt familjen tror det..
Okej då var det nog inte en syster utan någon annan tjej men hörde från min vän som känner dom nära att det var någon tjej som va misstänkt enligt S familj
Citera
Medlem
DARYLs avatar
Måste vara rätt hög andel med Somalier på fängelserna vid det här laget, många stora uppmärksammade brott med just Somalier som gärningsmän.
Citera
2024-06-13, 17:06
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DARYL
Måste vara rätt hög andel med Somalier på fängelserna vid det här laget, många stora uppmärksammade brott med just Somalier som gärningsmän.
Somalierna är ju ett av jordens mest korkade folkslag vilket märks rätt tydligt i förhören med Amin.

Han är helt enkelt för korkad för att ljuga ihop en historia som inte motsäger sig själv hela tiden.....

De enda som tror på såna osannolika lögner är blåsta vänsterbrudar som vill ha negerk#k och så förstås ett visst gräsklipparmongo här på FB
Citera
2024-06-13, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kassanovamu
Hmm, kanske missförstod vad dom menade men det var i alla fall någon tjej som var inblandad enligt S familj

Var detta nu? Ny info?
När jag läste förhören med familjen så tog det lång tid innan de kunde tro att det var Amin. Inte för att de kände honom o j tyckte det var en fin kille, utan troligtvis för Saga litade på honom och de inte kunde tro att en blivande pappa kan göra så mot sitt barn.
Citera
2024-06-13, 17:15
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu vet inte vi om Am*n lämnade sin mobil i polarens bil, det är väl inte bevisat?

Den mest sannolika förklaringen är att Am*n befann sig där hans mobil befann sig, inte sant?
Står klart och tydligt i FUP om du bevärdigat dig att läsa igenom den att telefonen befann sig i bilen och flera upplåsningsförsök gjordes med kod under den tiden som Saga beräknas ha bragts om livet .
Eftersom Amin så gott som alltid använder ansiktsigenkänning för att öppna telefonen är detta ännu ett indicium till åklagarens fördel.
Den mest logiska förklaringen till att flera försök med kod görs utan att man provar ansiktsigenkänning är ju att någon annan än telefonens ägare knappar på den , inte sant ???
Citera
2024-06-13, 17:43
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Står klart och tydligt i FUP om du bevärdigat dig att läsa igenom den att telefonen befann sig i bilen och flera upplåsningsförsök gjordes med kod under den tiden som S*ga beräknas ha bragts om livet?

Intressant, den exakta tidpunkten för gärningen har alltså inte gått att fastställa?

Detta kan väl i teorin öppna upp för en friande dom i hovrätten?

Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Eftersom Am*n så gott som alltid använder ansiktsigenkänning för att öppna telefonen är detta ännu ett indicium till åklagarens fördel.
Den mest logiska förklaringen till att flera försök med kod görs utan att man provar ansiktsigenkänning är ju att någon annan än telefonens ägare knappar på den , inte sant ???

Fel!

Den mest logiska förklaringen är att ägaren till mobilen befinner sig där mobilen är!
Citera
2024-06-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltedCaramel
Var detta nu? Ny info?
När jag läste förhören med familjen så tog det lång tid innan de kunde tro att det var Amin. Inte för att de kände honom o j tyckte det var en fin kille, utan troligtvis för Saga litade på honom och de inte kunde tro att en blivande pappa kan göra så mot sitt barn.
Nja vi pratade om det för kanske en vecka sedan (jag och min vän) men vet inte tidpunkt när dom sa den infon till henne
Citera
2024-06-13, 19:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Intressant, den exakta tidpunkten för gärningen har alltså inte gått att fastställa?

Detta kan väl i teorin öppna upp för en friande dom i hovrätten?

Fel!

Den mest logiska förklaringen är att ägaren till mobilen befinner sig där mobilen är!
Varför då?
Det är ju många som inte bär med sig mobilen varenda sekund och överallt.
Vill man dessutom skapa ett falskt alibi är det ju smart att inte ha med sig mobilen.
Citera
2024-06-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hur mår pundaren och slampan ”Diana” idag? Horan har ju noll backup från varken familj eller orten (vad jag har hört gällande orten iaf)
Var det värt att suga Amins kuk nu i efterhand?
En gång slampa alltid slampa.

Jag funderar på hur du definierar slampa?!
För att hon eventuellt dragits in i svartsjuka och har vittnat absolut inte trovärdigt är ju inte samma sak som slampa.

Är Amin också slampa, eller hur definierar du hans sexuella framfart?
Citera
2024-06-13, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scubahero
I ett av förhören med Amin från TS tas heder upp, och bla ett begrepp som jag tyvärr inte minns just nu, vilket innebär att man kan utföra en handling/handlingar som gör att hedern återupprättas. Detta hade Amin googlat på men påstod sig i TS inte riktigt veta vad det var. Satan vad han ljuger och nästlar in sig hela tiden. Ingen kan på fullt allvar tro att han är oskyldig.

Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag VET att han är skyldig och hans mamma och lillasyster ska för alltid be om ursäkt till gud för att Amin dödade Saga och deras gemensamma son.
Jag vet också att han kommer sitta inne så himla länge. Vad ska hans äckliga fula mamma göra under den tiden? Hon har ju inte erkänt något alls till polisen. Så slampan till mamma kommer inte få något beskydd oooooooh så sorgligt.

Mamman har styrt med hjärnhand inte tu tal om det!
Men definiera slampa, är du hygglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in