Citat:
Ursprungligen postat av
DARYL
Klart det kommer bli så, det har ju du och alla andra som röstat på sjuklövern sett till.
Varför är du rädd för vad du själv har röstat fram?
SD har försökt att stoppa det men 80% av svenskarna har bara skrikit rasist åt dem.
Jag har röstat på SD de tre senaste valen ,så vad vill du säga med ditt påstående mot mig ? Hmm.
Off-top topic ,men ville du skulle veta .
Jag är trött på dem som använder hedersmord och gängkriminella som försvar för att utöva våld.
Jag står upp för att Saga med sin lille son hade all rätt att leva trots att den andre parten inte var nöjd över hennes beslut .
Ligger du med någon i Sverige så kan det bli barn om du " skjuter skott i råttan" utan skydd ; och då har kvinnan rätt att välja om hon vill fullfölja graviditeten .
Detta vet vi alla svenskar . Mörk som ljus .
Hela svenska samhället står bakom den uppfattningen ,den är lagstadgad och bestämd utifrån demokratiskt tankesätt.
= Fri vilja att få bestämma över sin egen kropp.
Fri vilja att välja sin religion eller att avstå religion överhuvudtaget .
Fri vilja att tänka själv utan påverkan utav vare sig familj eller vänner .
Finns fri möjlighet att slippa göra en kvinna med barn genom antingen använda kondom eller köra med avbrutet samlag .
Det bästa man kan göra är att ligga med någon som man vill göra med barn ,då slipper man blir arg och sur om det skulle hända att kvinnan blir gravid .
Även att skita i sex helt, är också bra om man inte vill råka göra någon gravid.
Så det finns många olika val att välja på som kille/ man.
Istället för att skylla på kvinnan.
-SAGA hade all laglig rätt att få behålla sitt liv och sitt barns liv !!!❤️👶
Barnets far hade endast rätten att besluta om han ville vara en del utav henne och deras barns liv ,eller inte alls.
Att döda henne + hennes pojke betyder Livstid i Sverige .
Han hade rätten att avstå barnet och henne, genom att hålla sig undan, men INTE genom att döda de två ....
Då blir det fängelse direkt .
I Sverige får man inte döda någon .
Sådan är Sveriges Rikes Lag.
Och det är ingen svensk som vill ändra den lagen ,för vi gillar inte folk som dödar människor.
Det är därför Sverige har varit så snyggt ,rikt på pengar och inget är trasigt .
För vi vill laga samhället när det går sönder och bota människor när de blir skjutna . Allt för att Sverige skall vara fint och människovänligt för individerna som bor i landet .
Därför undrar jag varför Saga mördades ?
Hon var en snäll lycklig blivande mamma .
Hon hade inte gjort något .
Att hon blev gravid berodde på att GM inte kunde sköta det han stod för .
Satsen lades utav mannen ,så enkelt är det.
I det här landet måste du ta eget ansvar för vad du gör ,och gör du fel enligt Sveriges Rikes Lag så kan du hamna i fängelse .
Här kan du inte gömma dej bakom din familjs uppfattning eller vad som anses hedersamt eller ej . Du kan inte heller döda någon för att bli av med problemet .
Du måste vara seriös i varje val du gör i livet, eftersom det annars blir du som får ta ett straff, för det illa du gjort mot någon människa.
I det här landet kommer INGEN undan som gör onda saker som att DÖDA någon.