Citat:
Åtminstone två skribenter här i tråden har påstått att det räknas som ett möte att en björn känner lukten av en människa, hur absurt det än så låta.Vem har sagt att någon kvinna definierad ett möte som att björnen känner lukten av henne?
Vi kan inte säga ifall det handlar om en björn 5 meter bort eller 50 meter bort, men ingen definierar ett möte som att någon känner någon lukt.
Varför har ni Per Ström jämställdister så svårt att acceptera att män är potentiellt otroligt farliga väsen?
När ni en gång får barn så kommer ni behöva förhålla er till att ett möte med fel typ av man är det värsta som kan hända barnet.
Vi kan inte säga ifall det handlar om en björn 5 meter bort eller 50 meter bort, men ingen definierar ett möte som att någon känner någon lukt.
Varför har ni Per Ström jämställdister så svårt att acceptera att män är potentiellt otroligt farliga väsen?
När ni en gång får barn så kommer ni behöva förhålla er till att ett möte med fel typ av man är det värsta som kan hända barnet.
Jag vet inte vem Peter Ström är, men jag har inget problem med att acceptera att män kan vara farliga. Jag har ett flertal gånger i tråden påpekat att män begår majoriteten av våldsbrott mot både andra män och kvinnor, så lämna gärna mig utanför den frågan.

Ang. barn: fel typ av man, ja. Genomsnittlig man kontra genomsnittlig björn: mannen, tack.
Ja, Micro är ju tyvärr inte den skarpaste kniven i lådan, om man säger så. Hon är tyvärr en socialt inkompetent, levande Dunning-Kruger manifestation. Jag får intrycket av att hon vill bara populär och smart, men frustrationen över att inte klara av att uppnå endera leder till ett grinigt beteende och tvärsäkra uttalanden om sådant hon inte förstår sig på. Vilket inte direkt hjälper hennes situation, om man säger så.