Citat:
Ursprungligen postat av
Skurrish
Som att hon tydligen går in i ”survival mode” så fort kebabbis måste jobba. Jag vill inte förminska hennes upplevelse av det hela men återkom gärna med hur det känns när Lars börjar ta sig runt för egen maskin och sliter i allt, eller varför inte blir runt tre år och blir kränkt för minsta vindpust, eller kanske fyller 6 och går in i minitonåren och går igenom hela känsloregistret på en kvart för att sen göra det igen. Och igen. Det går inte att spänna fast loppisen i en barnvagn och kolla Disney många månader till…
Hahaha jaa..jag älskar treåringar, de är så otroligt lätta att ha och göra med. De tänker så sunt och skulle absolut aldrig trotsa på något sätt 😂
Min har ju tex vägrat äta riktig mat sen ett par månader sen, han förstår verkligen inte varför man inte kan livnära sig på godis,chips eller "fikakakor".
Varje ledig dag man vaknar upp så vet man iaf att det kommer komma två rejäla diskussioner om matens beskaffenhet som man aldrig kan vinna hur mycket man än vrider och vänder sig. För att inte tala om det här med att sova/inte sova middag VS vara ett övertrött svin från 15:30-läggdags.
En åttamånaders skulle vara en dröm 😮💨