Citat:
Jo det finns mycket som påminner om det som vi targeted individuals upplever när vi utsätts för det här typ som du nämnde cointelpro.
Men en sak som jag har funderat över är de där mystiska telefon samtalen som gang stalkare får påminner väldigt mycket om bolsjevism och hur dom fungerade under ryska revolutionen.
Bolsjevisterna hade ett liknande system att dom gjorde aldrig något självmant utan dom fick order när till exempel fångar skulle avrättas.
Och hur bolsjevister isolerade den Ryska Tsaren tills dom förflyttade honom och hans familj till det hus där dom blev avrättade i källaren så påminner väldigt mycket hur gang stalkare håller oss targeted individuals isolerade.
Minns ett tillfälle när en kille som jag misstänker är medlem i gang stalking nätverket fick ett telefonsamtal, han var knäpp tyst under hela samtalet sa inte ett enda ord. Precis så funkade ochså bolsjevism dom fick telefonsamtal med order vad exakt dom skulle göra men talar inte ett ord med den som ringer.
Har märkt ochså släkt som jag misstänker är medlem i GS nätverket använder whatsapp på konstiga tidpunkter typ klockan 03 på natten. Jag menar vem ringer någon så sent på natten och detta hände väldigt ofta🤔
Gang stalking nätverket har en bolsjevist liknande maktstruktur och arbetar väldigt lika.
Men en sak som jag har funderat över är de där mystiska telefon samtalen som gang stalkare får påminner väldigt mycket om bolsjevism och hur dom fungerade under ryska revolutionen.
Bolsjevisterna hade ett liknande system att dom gjorde aldrig något självmant utan dom fick order när till exempel fångar skulle avrättas.
Och hur bolsjevister isolerade den Ryska Tsaren tills dom förflyttade honom och hans familj till det hus där dom blev avrättade i källaren så påminner väldigt mycket hur gang stalkare håller oss targeted individuals isolerade.
Minns ett tillfälle när en kille som jag misstänker är medlem i gang stalking nätverket fick ett telefonsamtal, han var knäpp tyst under hela samtalet sa inte ett enda ord. Precis så funkade ochså bolsjevism dom fick telefonsamtal med order vad exakt dom skulle göra men talar inte ett ord med den som ringer.
Har märkt ochså släkt som jag misstänker är medlem i GS nätverket använder whatsapp på konstiga tidpunkter typ klockan 03 på natten. Jag menar vem ringer någon så sent på natten och detta hände väldigt ofta🤔
Gang stalking nätverket har en bolsjevist liknande maktstruktur och arbetar väldigt lika.
Det är troligen lite av allt vi har tagit upp. Framförallt är det troligen grundat i trossystemet judendomen/kristendomen, psykologisk krigföring och människors vilja att delta i något "gudomligt" som häxkraft, demoner, satanister, Illuminati etc.
Troligen är det en väldigt mäktig kult/sekt inom katolska kyrkan och mer specifikt deras "demonavdelning" (Demonology) som orkestrerar det här mot personer som är spirituella och övertalar/manipulerar alla typer av människor i att delta i en operation för att manifestera t.ex. "demoner" i andra. Jag är bara väldigt praktisk och jordnära eftersom det är uppenbart VAD de vill att jag ska TRO om det som sker mot mig eftersom jag är väldigt medveten om hur de försöker PÅVERKA min psykologi.
Troligen har "de" alla möjliga nätverk, kontakter och sympatisörer inom myndigheter och underrättelsetjänster som är del av att driva operationen - om inte de har en egen dock hemlig privat underrättelsetjänst. Det är däremot uppenbart att de samarbetar med myndigheter att få igenom deras agenda.
Deras hela avsikt är att skapa en viss verklighet om oss, för oss och mot oss. De kallas "psykopater" av mina vänner och bekanta, men psykopater är ett annat ord för "demon" exempelvis enligt extrema kristna (narcissister också). Därför ber de folk att adoptera psykopatiska och narcissistiska drag mot oss som de då kallar "Gang Stalkers" - många extrema kristna på Youtube liknar ofta GS:are till demoner och "satans agenter" samt förespråkar att "Gud/Jesus" är räddaren.
Vad stödjer denna teori? Den ökända "Targeted Individual-aktivitisten" Dr Robert Duncans påstående, erkännanden och böcker. Hans mest ökända böcker vilka jag läst: "How to tame a Demon" och "Project: Soul Catcher" där han vill demonisera teknologi som används mot TI och hävdar att dessa dödliga vapen t.ex. kallas S.A.T.A.N. och beteendevapen C.H.R.I.S.T. - det är mer än uppenbart att det pågår en massiv desinformationskampanj i TI/GS-sällskapet online där endast vi får lära oss om GS. År 2014 erkände Duncan att han var anställd av CIA att utföra psykologiska experiment mot TI-sällskapet dock men det gjorde han nog för att vinna trovärdighet i TI-sällskapet.
Om något kan vi dra deduktiva slutsatser att den här gruppen utför massiva psykologiska operationer och social engineering-operationer mot individer, grupper och samhället. Är det ett sammanträffande att T.I. också står för Tavistock Institut vilket populärt kallas för "The World's Brainwashing Center"? De använder associationer, tecken och symboler för att skapa ofantligt många synkronicitet genom psykologiska operationer via media och sociala nätverk exempelvis. I huvudsak är det PsyOps och InfoOps.
Det hela är per definition satanistiskt eftersom det bygger på illusioner, bedrägeri, lögner, manipulation och förstörelse av ens psyke (själ) genom psykologisk (spirituell) krigföring. Därför anser de ha lyckats när de övertygar oss att vi är "mentalt sjuka" eftersom då har de brutit ned vårt psyke eller själen. Psykiatri är ett annat ord för var "själen" (psyket) ska "fixas" - eller är det kyrkan? Därför anses demoner göra människor "mentalt sjuka" i alla fall av katolikerna. Katoliker finns överallt i höga positioner inom underrättelse, militär och myndigheter speciellt i t.ex. USA där det här drivs från.
De som inte klargör att det här är olagligt, oetiskt, trakasserier, skadligt, dödligt, mordförsök etc. är med på deras "sida" eftersom de möjliggör operationens existens. Här deras riktiga operativa mål vilka är relativt öppna för de flesta som deltar under längre tid (lägg märke hur vi konstant attackeras av 2-4 olika personer här på FB som bara irrationellt "hatar oss likt demoner" där en har "evil" i sitt namn):
Psykologiska Operationer (PsyOps)
Isolering och Alienation:
--Försök att isolera måltavlan från deras sociala nätverk genom att sprida rykten och falska anklagelser.
--Manipulera relationer för att skapa misstänksamhet och osämja mellan måltavlan och deras nära och kära.
Intimidation och Hot:
--Skicka anonyma hotbrev eller meddelanden.
--Visa upp närvaro nära måltavlans bostad eller arbetsplats på ett skrämmande sätt.
Subtila Trakasserier:
--Små men ständiga störningar, som att flytta på personliga ägodelar, för att skapa en känsla av att vara förföljd.
--Använda ljudstörningar (t.ex. knackningar, fotsteg) för att störa måltavlans lugn och sömn.
Deception och Distraktion:
--Sprida falsk information för att vilseleda och förvirra måltavlan.
--Skapa distraktioner som hindrar måltavlan från att fokusera på viktiga uppgifter.
Gaslighting:
--Förvränga verkligheten för måltavlan genom att konsekvent förneka deras upplevelser och observationer, vilket leder till att de ifrågasätter sin egen mentala hälsa.
Desinformation:
--Plantera felaktig eller vilseledande information i måltavlans miljö för att förvirra och desorientera dem.
Informationsoperationer (InfoOps)
Kontroll av Narrativet:
--Sprida specifika narrativ som skadar måltavlans rykte och trovärdighet.
--Använda sociala medier och andra kommunikationskanaler för att forma allmänhetens uppfattning om måltavlan.
Data Manipulation:
--Samla in och manipulera personlig information om måltavlan för att skapa komprometterande eller pinsamma situationer.
--Hacka och ändra måltavlans digitala identitet för att skada deras professionella och personliga liv.
Surveillance och Overvakning:
--Kontinuerlig övervakning av måltavlans aktiviteter för att samla in information som kan användas för att manipulera eller skada dem.
--Användning av teknologi (kameror, spårningsenheter, sociala medier) för att kartlägga måltavlans rörelser och kontakter.
Propaganda och Påverkanskampanjer:
--Använda propaganda för att sprida falsk information och påverka allmänhetens uppfattning om måltavlan.
--Skapa och sprida påverkanskampanjer som underminerar måltavlans förtroende och stöd.
Infiltration och Sabotage:
--Infiltrera måltavlans sociala eller professionella nätverk för att samla information och skapa splittring.
--Sabotera måltavlans arbete eller personliga projekt för att hindra deras framsteg och orsaka frustration.
"Gang Stalkers" är ändå manipulerade clowner som tror att de är utför Illuminatis agenda och känner sig "viktiga" i att attackera andra.
Patetiska "handlers" också som totalt misslyckats med deras PsyOp och InfoOps
Inkompetenta fån - snart är ni avslöjade och alla era mord kommer till ytan 
Däremot är de som sponsrar det här dödligt seriösa med allt de gör och de utför faktiska social engineering av samhället på massiv skala. Vi är bara ett testamente och en insyn i vad de gör mot befolkningen vilket är uppenbart. Deras avsikt är förändring och påverkan - inte förtryck och försvar men attack och utveckling av deras agenda. De vill att vi ska fokusera på cirkuset som de anordnar med sina clownerna "Gang Stalkers"
istället för att ifrågasätta vilka de riktiga sponsor och huvudmännen är som orkestrera det här. Som sagt handlar det om att påverka vår uppfattning och vilja i linje med deras agenda - framförallt se vad vi gör mot deras operation.En av deras huvudmetoder är att informera alla i vår omgivning om vad vi "tror" på och på det sätt reagerar folk i vår omgivning på den informationen. Troligen påstår de en massa falskt och att vi tror på "demoner" och att vi är "speciella" typ "Guds utvalda" så folk blir avundsjuka ifall våra "handlers" är övertygande om de nu hävdar sig vara från en kult/sekt med koppling till någon myndighet/stat eller även kyrka. Det är intressant att ingen ännu avslöjas deras jävla identitet även om de kallas för "psykopater" vilket kan vara en del av deras PsyOps att övertyga oss att de faktiskt är psykopater (demoner). Men som sagt: deras social engineering har riktigt effekt på våra liv och vår sociala nätverk samt även samhället - de formar inte bara oss men även grupper/samhällen efter deras agenda.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-06-07 kl. 22:30.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-06-07 kl. 22:30.