Citat:
Ja, så kan det vara. Har du någon aning om vad de försöker åstadkomma i mitt fall? Jag upplever inte att de försöker göra mig troende utan de snarare försöker få mig att tro det är mina grannar som gör så mot mig och det verkar som att de faktiskt befinner sig i någon av mina grannars lägenhet. Man måste ju det för att kunna tortera oss som de gör.
Första gången de utsatte mig för en kvävande gas eller vad det nu var (koncentrationen var så pass hög att jag fick extrem bröstsmärta, huvudvärk, yrsel, förvirrning) så avled min 70 åriga granne som bodde precis under mig på min tidigare adress. Slump? Det var i slutet av augusti år 2019. Hon var frisk och pigg och brukade hellre ta trappa än hissen. Sen dess har gangstalkarna varit försiktiga och utsatt mig för något lägre koncentration, ibland lika hög fast kortare tid i syftet att skrämma mig. Eller i hopp att tillslut framkalla hjärtattack eller hjärtstillestånd. Vem vet vad de vill med det här.
Jag vet att min familj inte är deltagande eftersom de brukar göra saker för mig som går emot mina gangstalkares vilja så jag är ofta tvungen att tacka nej för att slippa tortyr.
Första gången de utsatte mig för en kvävande gas eller vad det nu var (koncentrationen var så pass hög att jag fick extrem bröstsmärta, huvudvärk, yrsel, förvirrning) så avled min 70 åriga granne som bodde precis under mig på min tidigare adress. Slump? Det var i slutet av augusti år 2019. Hon var frisk och pigg och brukade hellre ta trappa än hissen. Sen dess har gangstalkarna varit försiktiga och utsatt mig för något lägre koncentration, ibland lika hög fast kortare tid i syftet att skrämma mig. Eller i hopp att tillslut framkalla hjärtattack eller hjärtstillestånd. Vem vet vad de vill med det här.
Jag vet att min familj inte är deltagande eftersom de brukar göra saker för mig som går emot mina gangstalkares vilja så jag är ofta tvungen att tacka nej för att slippa tortyr.
Det tog länge att acceptera att en del släktingar deltog i detta och att dom hjälper en bara för att få mitt förtroende 😒
Men jag började förstå detta när jag faktiskt blev friskare när det var lång tid sedan jag träffat dessa släktingar senast 🤔
Och dom bär på sig biovapen som sitter i länge inte ovanligt med biovapen som sitter i typ ett halvår eller längre 🙄
Jag hade precis som du bröstsmärtor och huvudvärk men när jag börjar tänka efter så började detta alltid strax efter jag träffat dessa släktingar.
Inkubationstiden är oftast 3 dagar men ibland tar det längre typ en vecka efter du träffat dessa 😒