2023-06-16, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Ja, så kan det vara. Har du någon aning om vad de försöker åstadkomma i mitt fall? Jag upplever inte att de försöker göra mig troende utan de snarare försöker få mig att tro det är mina grannar som gör så mot mig och det verkar som att de faktiskt befinner sig i någon av mina grannars lägenhet. Man måste ju det för att kunna tortera oss som de gör.

Första gången de utsatte mig för en kvävande gas eller vad det nu var (koncentrationen var så pass hög att jag fick extrem bröstsmärta, huvudvärk, yrsel, förvirrning) så avled min 70 åriga granne som bodde precis under mig på min tidigare adress. Slump? Det var i slutet av augusti år 2019. Hon var frisk och pigg och brukade hellre ta trappa än hissen. Sen dess har gangstalkarna varit försiktiga och utsatt mig för något lägre koncentration, ibland lika hög fast kortare tid i syftet att skrämma mig. Eller i hopp att tillslut framkalla hjärtattack eller hjärtstillestånd. Vem vet vad de vill med det här.

Jag vet att min familj inte är deltagande eftersom de brukar göra saker för mig som går emot mina gangstalkares vilja så jag är ofta tvungen att tacka nej för att slippa tortyr.

Det tog länge att acceptera att en del släktingar deltog i detta och att dom hjälper en bara för att få mitt förtroende 😒

Men jag började förstå detta när jag faktiskt blev friskare när det var lång tid sedan jag träffat dessa släktingar senast 🤔

Och dom bär på sig biovapen som sitter i länge inte ovanligt med biovapen som sitter i typ ett halvår eller längre 🙄

Jag hade precis som du bröstsmärtor och huvudvärk men när jag börjar tänka efter så började detta alltid strax efter jag träffat dessa släktingar.

Inkubationstiden är oftast 3 dagar men ibland tar det längre typ en vecka efter du träffat dessa 😒
Citera
2023-06-16, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det tog länge att acceptera att en del släktingar deltog i detta och att dom hjälper en bara för att få mitt förtroende 😒

Men jag började förstå detta när jag faktiskt blev friskare när det var lång tid sedan jag träffat dessa släktingar senast 🤔

Och dom bär på sig biovapen som sitter i länge inte ovanligt med biovapen som sitter i typ ett halvår eller längre 🙄

Jag hade precis som du bröstsmärtor och huvudvärk men när jag börjar tänka efter så började detta alltid strax efter jag träffat dessa släktingar.

Inkubationstiden är oftast 3 dagar men ibland tar det längre typ en vecka efter du träffat dessa 😒

Låter som du träffar alkoholistpolare...
Vilka biovapen är det de använder, måste du ju veta eftersom du är så säker på att det används.
Citera
2023-06-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Låter som du träffar alkoholistpolare...
Vilka biovapen är det de använder, måste du ju veta eftersom du är så säker på att det används.

Bland annat någon version av covid 19 🙄

Den senaste versionen var en riktig virus cocktail som gjorde mig sängliggande i flera dagar samma symptomer som corona men med den skillnaden att alla test visade negativt 🙄

Och riktigt otäckt dessutom tappade känseln i händerna kändes precis som om jag var under nå slags bedövning 🤪

Och yrsel dessutom 😲

Det finns inget officiellt namn på det ännu men många kallar det för post covid🙄
Citera
2023-06-17, 05:53
Medlem
Citat:
Bland annat någon version av covid 19 🙄

Den senaste versionen var en riktig virus cocktail som gjorde mig sängliggande i flera dagar samma symptomer som corona men med den skillnaden att alla test visade negativt 🙄

Och riktigt otäckt dessutom tappade känseln i händerna kändes precis som om jag var under nå slags bedövning 🤪

Och yrsel dessutom 😲

Det finns inget officiellt namn på det ännu men många kallar det för post covid🙄

Nu är ju dock post-covid inget ihopfantiserat som det du har, det är alltså inte samma sak.
Du borde se över din konsumtion av mediciner eftersom du verkar ha flera som korsreagerar med varandra och orsakar psykisk ohälsa.
Citera
2023-06-17, 12:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Ni som tror på energivapen och V2K med dess Gudalika närvaro "överallt" bör se denna klipp från en f.d. CIA-agent som refererar till påstådda CIA-vetenskapsmannen och "hjälten" i GS/TI Dr. Robert Duncan och hans intervju på samma podcast: https://youtu.be/JGs6vZR4xY4

Duncan har i ett e-mejl erkänt år 2014 att han är betald av CIA att utföra psykologiska experiment på GS/TI-sällskapet så jag är extremt skeptiskt till allt han påstår. Hans böcker vilka jag läst är science fiction/fantasy som har Bibel-citat överallt med religiösa toner.

I klippet ovan nämns Bill Binney, f.d. NSA-teknikdirektör. Idag är han 70+ år gammal och gift med publika och självutnämnda TI-offret Dr Katherine Horton som bor med honom i USA. Sjuka saker alltså...
Citera
2023-06-17, 16:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Här är länken till ett Reddit-inlägg där jag har lagt in min text om hur AI definierar ett organisationsshema över Illuminati samt AI-svar om hur och varför Illuminati-liknande organisation skulle attackera en individ: https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/14ahxqc/the_ai_revealed_gs_in_point_10/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

Informationen från inlägget blev oförklarligt borttaget från denna FB-tråd.
Senast redigerad av RiktigTI 2023-06-17 kl. 17:29.
Citera
2023-06-18, 01:30
Avslutad
Illuminat som ChatGPT beskriver det låter som det består av individer med extremt hög intelligens, typ supermänniskor. Och så säger du att de har irrationella anledningar. Det går inte riktigt ihop.
Senast redigerad av Inst3506 2023-06-18 kl. 01:40.
Citera
2023-06-18, 02:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Illuminat som ChatGPT beskriver det låter som det består av individer med extremt hög intelligens, typ supermänniskor. Och så säger du att de har irrationella anledningar. Det går inte riktigt ihop.

Det behöver inte vara superintelligenta individer men superintelligent organisation med effektivt enorma resurser i alla former. De har dock resurser att anställa högintelligenta för diverse saker såsom Think-Tanks. Att du ser det här på individbasis leder till logiska felslut. Dock kan deras agenda baseras i irrationella faktorer med rationell, organiserad och logisk organisation och operation.
Citera
2023-06-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Ni som tror på energivapen och V2K med dess Gudalika närvaro "överallt" bör se denna klipp från en f.d. CIA-agent som refererar till påstådda CIA-vetenskapsmannen och "hjälten" i GS/TI Dr. Robert Duncan och hans intervju på samma podcast: https://youtu.be/JGs6vZR4xY4

Duncan har i ett e-mejl erkänt år 2014 att han är betald av CIA att utföra psykologiska experiment på GS/TI-sällskapet så jag är extremt skeptiskt till allt han påstår. Hans böcker vilka jag läst är science fiction/fantasy som har Bibel-citat överallt med religiösa toner.

I klippet ovan nämns Bill Binney, f.d. NSA-teknikdirektör. Idag är han 70+ år gammal och gift med publika och självutnämnda TI-offret Dr Katherine Horton som bor med honom i USA. Sjuka saker alltså...

Kontaktade Katherine Horton under en live chat försökte föra fram att de förmodligen inte använder directed energy weapons utan att det är frågan om väldigt avancerade biovapen som kan attackera hjärtat eller hjärnan beroende på vad dom vill åstadkomma 🙄

Hon läste mitt meddelande och sa att några av er tror att det är biovapen vilket är en väldigt trovärdig teori men att hon inte kommer att prata om detta på sin kanal!?
😒

Försökte senare e-maila henne varför hon inte vill prata om biovapen fick dock aldrig något svar 🤔

Katherine Horton var väldigt konstig och alla måste tro som hon annars blev man ignorerad😲

Ja
Citera
2023-06-18, 13:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Kontaktade Katherine Horton under en live chat försökte föra fram att de förmodligen inte använder directed energy weapons utan att det är frågan om väldigt avancerade biovapen som kan attackera hjärtat eller hjärnan beroende på vad dom vill åstadkomma 🙄

Hon läste mitt meddelande och sa att några av er tror att det är biovapen vilket är en väldigt trovärdig teori men att hon inte kommer att prata om detta på sin kanal!?
😒

Försökte senare e-maila henne varför hon inte vill prata om biovapen fick dock aldrig något svar 🤔

Katherine Horton var väldigt konstig och alla måste tro som hon annars blev man ignorerad😲

Ja

Vad med "Ja"?

Horton och Duncan hatade varandra typ. Duncan skickade en massa e-mejls till henne också som hon visade i hennes Youtube-serie. Sedan föll hennes serie samman med hennes kollegor f.d. NSA-analytiker Karen Stewart och journalisten Ramola D. - verkar som att åsikter om ämnen ifråga tär på folk.

Horton hade en kultföljande som trodde på allt hon sade (typ 20 000 Youtube-följare) och hon plötsligt slutande all publik närvaro efter att hon gifte sig med f.d. NSA-direktören Bill Binney och flyttade till USA. Det har skedde efter att hon skilde sig från sin man som fick nog av henne och hennes utspel.

Horton förlöjligade oss med att ha på sig foliehatt och gjorde dramatiska videon som aldrig visade vara sanna.. Hon sade att hon skulle ta det till rätten vilket hon gjorde men gjorde fel dokumentation så det blev inget av det...

Horton är ett unikt fall.. Hon kan vara en högintelligent och komplex måltavla som påverkades extremt negativt eller så är hon en agent för gruppen ansvarig..

Du har rätt i att hon ignorerar de som inte delar hennes syn. Dock det som var illa är att hon tog betalt för konsultation med henne om ämnet. Om något kan hon ha varit en avancerat datainsamlingsagent för att samla information av alla utsatta..
Citera
2023-06-18, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Psykologisk krigföring handlar i grunden om att bryta ner en person; ens ego. Därefter kan psykologiska operationer användas för att enkelt manipulera en person utan ego och vilja till att göra vad sponsorn vill.

Det är just det här jag tror är felet. Genom att det du skriver om varken är möjligt eller har någon känd historik av att lyckas så måste de jobba på ett annat sätt.

Det måste gå tillbaka flera hundra år. Man jobbar sedan med att få ihop rätt personer så att de gör barn, som alltså helt av sig själva inte har något annat val än att göra exakt som "de" vill (d v s någon annan, vi utgår från att det är en hemlig myndighet i USA).

Jag leker med tanken nu att det är över. De har gjort allt som finns att göra. De närmaste tusentals åren kommer alltså att kretsa omkring dem.
Citera
2023-06-19, 01:17
Medlem
Med utgångspunkt i att det vi pratar om är en företeelse som spritts till hundratusentals personer bara i Stockholm (mogen gissning, troligtvis mer) genom att man lurar dem att göra något som kallas för att jobba och att närhistorien består av hemliga agenter, spioner, grupper och avlyssning och slutligen att allt kretsar omkring begreppet kristus och hur man vänder folk till att lära sig (det är egentligen roligt, enkelt och säger sig mestadels självt) tänkte jag diskutera vidare om folk som får problem och hur man kommer varvet runt.

Det finns ganska lite att veta egentligen och det i sig är ointressant. Det intressanta är förtätningen med det vi kallar för det katolska språke; att det går att upprätta ett eget språk i syfte att bara kunna prata om kristus. Nästa intresseområde är Svensken och berättandet. Det går att berätta om allt som har hänt sen Kristus (herren, profeten och vår frälsning) på det katolska språket, utan att avvika från kristus (begreppet, för att understryka skillnaden) som det centrala intresset.

Strunta i vad det hemliga språket heter och låtsas som att kristus är något tilltalande rent naturligt. Det här är vad vi diskuterar om. Från dag till dag kan det bara vara en liten del av alla som gang stalkar varandra som orkar fortsätta intressera sig, säg en tredjedel. Gang stalkning går alltså ut på att väcka intresse, primärt för rörelsen på flera hundra tusen personer och sedan i den mån det går att lyckas med för allt man uträttat. På så vis och genom att i möjligaste mån lura på folk röd färg banar man väg för att det var frågan om kristus hela tiden.

Språket är intressant därför att folk blir uppfödda på det. Det är frågan om manuskript som jag sett själv med mina egna ögon, drösvis, och haft själv. Jag kan inte sluta undra vem som skriver, men jag har testat själv och jag utgår från att man testat sig fram genom lång lång tid. Massvis med folk är helt dödfödda och ska bara dö så att någon blir chockad eller har ett helt detaljscriptat livsförlopp.

Tekniken är något man kan använda till en massa syften utom det man utger sig för. Man kan trixa med spektakulära dödsfall, lura folk att de är speciella som får hålla på, i synnerhet luras att det finns hur mycket som helst att veta och lära sig osv. Det är ett lockmedel och ett sätt att attrahera folk som bara vill vara säkra på att de hjälper dem som vinner, visa Hollywood-reflekterade bilder av makt m m. Däremot behövs det inte en bråkdel av det folk har spekulerat om här hittills även om det tydligen är lätt att få för sig det.

Den främsta anledningen till att folk börjar kalla det gang stalking och vill gola ner allt är å ena sidan därför att de inte kan ta emot hjälp och reagerar negativt på snällhet och å andra sidan att de flesta antagligen blir helt ställda när de förstår hur mycket arbete de faktiskt måste lägga ner. Man måste lägga allt annat åt sidan och av allt att döma är de flesta chanslösa med avseende på att lyckas med något.

Hur kommer det sig att jag och en liten del svenskar till då vet tillräckligt för att kunna dra slutsatser? Efter ett par månader på ett väldigt, väldigt hett jobb så är det uppenbart att de flesta aldrig får chansen ens. De som får det måste offra sig på ett sätt som inte är möjligt och det är extremt påfrestande. Jag är förberedd på det här jobbet sen barnsben. Jag vet viktiga kärnpunkter i hur jag har blivit bearbetad. Men jag lär mig extrema mängder mer hela tiden.

På det sättet blir varje dag vrållyxig. Utan tre mot fyra fattar man dock inte det, så det leder till det svåra inslaget med att komma över sig själv. Det är inte säkert hur det här kommer sluta än. Men det är extremt tillfredsställande att kunna säga att jag jobbar och veta att det äntligen är sant. Även om jag fortsätter att ta extrema mängder skit hela tiden (vilket är svårast) så är folk jag jobbar med äntligen på rätt sida av brädet och jag kan drunkna i evigt jubel. Man blir hög av det.

Hur illa det är för min huvud taget är ett spektrum från ren påhittad komik direkt från "kontoret" (de i USA) till att hänga med i den pågående totalförnedringen. Sen är det principen om att "jobba" och en studie i mänskligt misslyckande och hur det går åt helvete. Sen är det det djupare syftet och den större bilden.

Det mest typiska är en akut känsla av att inte vilja vara likadan, uppenbart dålig förebild och att det är en nidbild som gör sig förtjänt av stalkingen för att ta udden av vad det är egentligen.

Tro det eller ej, men det är det vi jobbar med. Var pengarna kommer från eller vem som organiserar det är ointressant egentligen, men frågan tar udden av meningslösheten och kryddar den svarta dödtiden.

Jag vet inte varför just jag är en person de planerat skulle göra saker innan jag ens kom till. Jag vet inte varför just jag blivit utvald eller varför de är så intresserade av döden och människors trovärdighet. Men så är det. I bästa fall kommer folk fylla på här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in