2024-06-05, 10:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det stämmer att personerna måste motiveras på olika sätt men sånt är lättare och billigare i en småstad och det var där den där incidenten i video affären inträffade. Det var två tjejer som gjorde detta och det kan vara så enkelt att dom fått en ny dator för att ställa upp på det.

När jag bodde i småstad X så märkte jag att dom kunde få gang stalkare att gå betydligt längre och det räcker ibland med ny PlayStation för att få dem att delta billiga idioter med andra ord 🙄

Men i en lite större stad vill alla Gang Stalkare ha betalt för varje minut som dom deltar och det märks i allt ifrån vad dom får dem att göra till hur länge dom deltar 🤔

Varje targeted individual har en budget uppgjort för sig vilket dom helst inte får överskrida till exempel 500 000 kronor på ett år det ska räcka till evenemang och övervakning så om dom dagligen måste samla in en massa information vad man gör så räcker det inte till så dyra evenemang. Detta är annorlunda i en småstad för där behövs inte så mycket övervakning så därför mer pengar att lägga på helt nonsense saker men som nog kan vara väldigt irriterande.

På tal om banken så räcker det med att det finns en anställd inom banken för att få uppgifter om måltavlans banktransaktioner så det behöver inte vara så många och att det är olagligt bryr dom sig inte om eftersom ingen kommer ändå att anmäla dom.

Allt du skriver ovan är saker du räknat ut själv va?
Citera
2024-06-05, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Tror du att de använder mental hälsa för att motivera det hela oavsett deras övergripande agenda? T.ex. kan deras agenda vara baserad i religion som att "Satan ansvarar för Gang Stalkers och Gud tillåter Satan att attackera för att måltavlor är 'Guds utvalda' och därmed måste de attackeras eftersom det står så i Bibeln" och att Jesus var mörkhyad/svart. Kan det vara en högt uppsatt kult/sekt i kristendomen som är extremister och agerar på det - på så sätt övertygar de allihopa att vi 'förtjänar' trakasserier för att de är en 'auktoritet' på Bibeln/Gud och därmed har gjort oss måltavlor för gudomliga attacker (som de då orkestrera med uppsåt att se demoniskt/satanistiskt). Det är uppenbart att operationen i sig är satanistisk då de bygger på illusioner, lögner och manipulation av oss och troligen vår sociala krets. Det är nog enkelt om en moralisk "auktoritet" ger människor ett godkännande och uppmanar till stöld, lögner, trakasserier, manipulation etc. även om de hävdar sig vara "kristna" - likt satanister som låtsas vara "goda kristna" eller extremist kristna som tror att 'Guds utvalda' förtjänar att bli trakasserade på det här viset.

Personligen tror jag att "de" (västerländska underrättelsetjänster) har en enorm budget (X miljarder kronor) i respektive land till sitt förfogande att utföra deras psykologiska operationer i samhället och mot grupper/individer. Jag tror att de kan definitivt "köpa" någons lojalitet med pengar dock är det nog sista metoden eftersom pengar komplicerar anonymiteten. De söker i första hand efter personer som redan vill ha med måltavlan att göra och rekrytera denna över tid. I mitt egna fall undviker jag falska människor med ytliga personligheter som ofta kan köpas med pengar, beröm och makt.

Att dom följer ett religiöst ockult skript för gang stalking är tydligt, till exempel för några år sedan hittade jag en massa döda djur runt min lägenhet typ fåglar och harar, eller att grannarna ordnar fester på satanistiska högtidsdagar. Grejen är den att man inte vet att dessa dagar är satanistiska högtider om man inte googlar.

Motiveringen till varför dom gör det här vet jag inte men kan hända att det är för att skrämmas och ännu ett sätt att försöka få måltavlor in på psykvården 🙄

Vet att vissa är väldigt känsliga för sådana här ockulta saker mins en kille som slutade på min praktikplats när två tjejer där avslöjade att dom är satanister en av dem är dessutom ganska djupt involverad i detta.

Så det kan vara en av orsakerna att det används så mycket inom gang stalking.

En annan förklaring är kanske inte den populäraste förklaringen och det är att alla inom gang stalking är satanister.

Men det ska man ha på klart att satanister gör oftast ingenting om dom inte får betalt bara kolla hur dyr medlems avgiften för att bli medlem i Church Of Satan typ 200 dollar.

Jo finns vissa saker som tyder på att detta kanske skulle kunna vara någon typ av underrättelseverksamhet till exempel att dom använder färgkombinationer när dom vill markera sin närvaro till exempel röd vit vit röd bil 🤔 Någon här som lyckats lista ut vad detta kan betyda ? Kanske någon typ av morsealfabet?

Har sett detta i ganska många videor som targeted individuals har lagt ut på Youtube så jag tror inte att detta är bara av en slump
Senast redigerad av Anders43J 2024-06-05 kl. 11:28.
Citera
2024-06-05, 11:19
Medlem
Citat:
Att dom följer ett religiöst ockult skript för gang stalking är tydligt, till exempel för några år sedan hittade jag en massa döda djur runt min lägenhet typ fåglar och harar, eller att grannarna ordnar fester på satanistiska högtidsdagar. Grejen är den att man inte vet att dessa dagar är satanistiska högtider om man inte googlar.

Mmmm... att grannarna har fest är ett solklart bevis för att man är utsatt för gang stalking. Och kombinerar man det med alla vita bilar du ser så är ju saken självklar.
Citera
2024-06-05, 13:57
Medlem
Citat:
Jag har alltid undrat varför majoriteten av profiler i GS/TI-sällskapet online är svarta och varför majoriteten av dessa förespråkar Gud/Satan-teorin där Jesus är svart. I grunden tror jag att de svarta i USA är hypermedvetna om hur de blev trakasserade av amerikanska myndigheter under stora delar av 1900-talet och inte minst genom FBI's topphemliga COINTELPRO vilket är en GS-liknande operation som bl.a. uppmanade Dr. Martin L. King att begå självmord i ett anonymt brev.

I mitt egna fall är jag en serb (NATO/USA hatar serber och vi hatar USA/NATO) som troligen blir trakasserad av någon västerländsk myndighet med liknande COINTELPRO-taktiker som jag redogjort.

Varför tror du om att be till en svart Kristus botar GS? Jag inser att mycket det du beskriver har med färger att göra och nu även hudfärger. Är Jehovah den sanna Guden? "Yahweh" (alt. YHWH, Elohim) som dessa svarta Youtubers om GS/TI alltid använder som Hans "sanna namn".

Vidare betyder det att Kristus är svart och sinnet är svart därmed är GS psykopatiskt? Om Kristus är vit och sinnet är vit därmed är GS empatiskt? Om Kristus är Lucifer som det står i Bibeln, alltså ljuset så betyder det att den sanna Kristus är svart och saknar ljus? Dessa extremister och radikaler finns på politiska högerskalan. Vi kan även logiskt anta att västerländska underrättelsetjänster och myndigheter är infiltrerade av dessa "kristna" och använder dess resurser mot oss.

Kristus kan bara vara brunt eller rött vem du än frågar i dag, men det mest hjälpsamma hade varit att lära ut tre mot två/tre mot fyra (II/III) först. Man kan nämligen inte använda brunt/rött utan II/III.

När du börjar använda brunt följer rött bara med som en referens tills du lär dig att jobba med vitt. Det som följer är att allt arbete börjar med att någon sätter sig ner och använder II till brunt, som är ljuset och detta är rött inne och vitt ute. Den yttersta frukten av det arbetet är att III är svart, alltså är ljuset svart och alltså är kristus svart.

Den logiska slutsatsen tog mig ca ett år total tid att komma fram till. Därav allt jag förklarat om tidigare i tråden, om vad GS är till för. De är användbara för folk som håller på med kristus. Vilket är det viktigaste för dig att förstå just nu...

Kristus är två saker. I det ena fallet är Kristus med stor bokstav ett namn som är ett påhittat namn, ungefär som Saint i t ex Saint John Perse eller när man undertecknar med en titel i parentes t ex (Vice President of the Company) - på en påhittad person. Den andra saken kristus är, är ett begrepp. Och märk väl, det är alltså inte frågan om gudsbegreppet - ett påhittat namn på en påhittad person.

När det gäller begreppet kristus är det allmänt vedertaget att det är brunt/rött. Men det var inte så från början och att det blivit så bevisar den ende sanna guden maktlös över sin sk skapelse (skiten). Alla människor behöver kristus egentligen. Och alla som använder brunt/rött måste ha II/III för att kunna smörja sig. Annars är man konstig.

Om du blir utsatt för GS kan du använda vit kristus till att avsluta brunt/rött med hänvisning på det faktiska ljuset (svart/rött/vitt som är himlens/dagens/solens) eftersom du vet tack vare II/III att du ändå inte kommer lyckas lära dig hur man använder färg.

När jag säger att du kan be Gud om svart kristus så är det den sista färgen och bevis på att färgerna är de enda som finns. Dessutom så har svart all önskvärd effekt du önskar av kristus, även som i mitt fall om det du önskar är ingenting.

Främst var min syftning att du återställer sinnets svarta färg som GS förbrukar när du blir tvingad till att se en massa rörlig bild.
Citera
2024-06-05, 14:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Jadu, RiktigTI… Vad ska du svara BenBen ovan? Du försöker ju ändå föra resonemang med verklighetsförankring.

Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn

När du börjar använda brunt följer rött bara med som en referens tills du lär dig att jobba med vitt.

Det är väl uppenbart även för dig att vissa i tråden är ganska långt inne i ett sjukdomsmörker?

Citat:
Främst var min syftning att du återställer sinnets svarta färg som GS förbrukar när du blir tvingad till att se en massa rörlig bild.

Vad ska man svara här egentligen? Lågaffektivt bemötande?
Senast redigerad av Clay Allison 2024-06-05 kl. 14:34.
Citera
2024-06-05, 19:47
Medlem
Citat:
Jag har alltid undrat varför majoriteten av profiler i GS/TI-sällskapet online är svarta och varför majoriteten av dessa förespråkar Gud/Satan-teorin där Jesus är svart. I grunden tror jag att de svarta i USA är hypermedvetna om hur de blev trakasserade av amerikanska myndigheter under stora delar av 1900-talet och inte minst genom FBI's topphemliga COINTELPRO vilket är en GS-liknande operation som bl.a. uppmanade Dr. Martin L. King att begå självmord i ett anonymt brev.

I mitt egna fall är jag en serb (NATO/USA hatar serber och vi hatar USA/NATO) som troligen blir trakasserad av någon västerländsk myndighet med liknande COINTELPRO-taktiker som jag redogjort.

Varför tror du om att be till en svart Kristus botar GS? Jag inser att mycket det du beskriver har med färger att göra och nu även hudfärger. Är Jehovah den sanna Guden? "Yahweh" (alt. YHWH, Elohim) som dessa svarta Youtubers om GS/TI alltid använder som Hans "sanna namn".

Vidare betyder det att Kristus är svart och sinnet är svart därmed är GS psykopatiskt? Om Kristus är vit och sinnet är vit därmed är GS empatiskt? Om Kristus är Lucifer som det står i Bibeln, alltså ljuset så betyder det att den sanna Kristus är svart och saknar ljus? Dessa extremister och radikaler finns på politiska högerskalan. Vi kan även logiskt anta att västerländska underrättelsetjänster och myndigheter är infiltrerade av dessa "kristna" och använder dess resurser mot oss.

Jo det finns mycket som påminner om det som vi targeted individuals upplever när vi utsätts för det här typ som du nämnde cointelpro.

Men en sak som jag har funderat över är de där mystiska telefon samtalen som gang stalkare får påminner väldigt mycket om bolsjevism och hur dom fungerade under ryska revolutionen.

Bolsjevisterna hade ett liknande system att dom gjorde aldrig något självmant utan dom fick order när till exempel fångar skulle avrättas.

Och hur bolsjevister isolerade den Ryska Tsaren tills dom förflyttade honom och hans familj till det hus där dom blev avrättade i källaren så påminner väldigt mycket hur gang stalkare håller oss targeted individuals isolerade.

Minns ett tillfälle när en kille som jag misstänker är medlem i gang stalking nätverket fick ett telefonsamtal, han var knäpp tyst under hela samtalet sa inte ett enda ord. Precis så funkade ochså bolsjevism dom fick telefonsamtal med order vad exakt dom skulle göra men talar inte ett ord med den som ringer.

Har märkt ochså släkt som jag misstänker är medlem i GS nätverket använder whatsapp på konstiga tidpunkter typ klockan 03 på natten. Jag menar vem ringer någon så sent på natten och detta hände väldigt ofta🤔

Gang stalking nätverket har en bolsjevist liknande maktstruktur och arbetar väldigt lika.
Citera
2024-06-05, 20:05
Medlem
Citat:
Gang stalking nätverket har en bolsjevist liknande maktstruktur och arbetar väldigt lika.

Så du är jagad av bolsjevik satanister med vita bilar och som har astralresor som främsta arbetssätt?
Citera
2024-06-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så du är jagad av bolsjevik satanister med vita bilar och som har astralresor som främsta arbetssätt?

Det där är väldigt konstigt vinklat av allt som jag har skrivit här tidigare. Astral projektioner jo men har aldrig påstått att det är deras främsta arbetssätt bara att det används. Dom använder sig av alla möjliga arbetsmetoder för att få fram så mycket information som möjligt om måltavlor. Den närmaste förklaring till detta är att det är frågan om en salig blandning av ockultism och bolsjevism och det står jag fast vid.
Citera
2024-06-05, 21:35
Medlem
Citat:
Det där är väldigt konstigt vinklat av allt som jag har skrivit här tidigare. ....

Nja det handlar inte om att jag vinklar vad du säger utan om att jag belyser att du inte kan föra ett vettigt resonemang.

Det är du som yrar om satanister, bolsjeviker, kvinnor som visar brösten, videobutiker och röda och vita bilar. Allt i ett osammanhängande svammel som ingen någonsin kan begripa.

Citat:
... Astral projektioner jo men har aldrig påstått att det är deras främsta arbetssätt bara att det används. ...

Okey de kombinerar Astral projektion med röda bilar. Och brudar som visar brösten. Och så satanister och bolsjeviker.

Citat:
Den närmaste förklaring till detta är att det är frågan om en salig blandning av ockultism och bolsjevism och det står jag fast vid.

Eftersom du är så fixerad av tjejer måste det även en finnas ett visst inslag av sex i det hela? Ockulta satanist bolsjeviker med någon slags perverterade sexuell läggning?

Citat:
...Dom använder sig av alla möjliga arbetsmetoder för att få fram så mycket information som möjligt om måltavlor. ...

Mmm, att få information om dig är ohyggligt eftertraktat. Det är lätt värt miljontals kronor.

Jag är faktiskt fascinerad över hur förvirrad självbild ni TI's har. Det handlar om en narcissistisk personlighetsstörning.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-05 kl. 21:46.
Citera
2024-06-05, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jadu, RiktigTI… Vad ska du svara BenBen ovan? Du försöker ju ändå föra resonemang med verklighetsförankring.

Det är väl uppenbart även för dig att vissa i tråden är ganska långt inne i ett sjukdomsmörker?

Vad ska man svara här egentligen? Lågaffektivt bemötande?

Ja. Och jag har också redan sagt att de enda de som sitter bakom kan förfoga fritt över är kort och gott sinnessjuka. Målet är faktiskt att man blir det om man inte redan var det.

Anledningen? Varför lågaffektivt bemötande om du inte ens vet vad det är du bemöter? Såna som du som vägrar hålla sig till kristus har blivit strålade till att hålla sig på sin plats. Där GS tar hand om resten...

Som du kanske trodde att du har med att göra tills jag nu måste tala om för dig att, lika mycket som det är fullt här med typexempel på hur man kvaddar en hjärna så är det fullt av avfall och fittor som tror att de jobbar och du gör inte det. Inte förrän du accepterar att ingen försöker tvinga på dig någon kristus, varken brunt/rött eller II/III eller alltså vitt/svart.

Du hade inte behövt bemöta det faktumet att vitt/svart kan hjälpa mot GS medan brunt/rött är ett tomt löfte för att inte tala om II/III som är ett avsiktligt brott mot människans relation med Gud. Vi som jobbar respekterar ju att du inte ska ha någon kristus. När du inte kan respektera att vi som jobbar ska ha det, så utgår de som har gjort GS ifrån att du är för dum för att vara människa och sätter in alla resurser som vi har (och är) för att gå efter gammal väletablerad svensk rit och säkerställa dig evigt död i kristus.

Vad har du för något problem med det?
Citera
2024-06-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ja. Och jag har också redan sagt att de enda de som sitter bakom kan förfoga fritt över är kort och gott sinnessjuka. Målet är faktiskt att man blir det om man inte redan var det.

Anledningen? Varför lågaffektivt bemötande om du inte ens vet vad det är du bemöter? Såna som du som vägrar hålla sig till kristus har blivit strålade till att hålla sig på sin plats. Där GS tar hand om resten...

Som du kanske trodde att du har med att göra tills jag nu måste tala om för dig att, lika mycket som det är fullt här med typexempel på hur man kvaddar en hjärna så är det fullt av avfall och fittor som tror att de jobbar och du gör inte det. Inte förrän du accepterar att ingen försöker tvinga på dig någon kristus, varken brunt/rött eller II/III eller alltså vitt/svart.

Du hade inte behövt bemöta det faktumet att vitt/svart kan hjälpa mot GS medan brunt/rött är ett tomt löfte för att inte tala om II/III som är ett avsiktligt brott mot människans relation med Gud. Vi som jobbar respekterar ju att du inte ska ha någon kristus. När du inte kan respektera att vi som jobbar ska ha det, så utgår de som har gjort GS ifrån att du är för dum för att vara människa och sätter in alla resurser som vi har (och är) för att gå efter gammal väletablerad svensk rit och säkerställa dig evigt död i kristus.

Vad har du för något problem med det?

Problemet som de flesta som läser dina texter har är att du är fullständigt obegriplig. Du och ditt medvetande befinner sig liksom i ett helt annat färgspektra än vi andra.

Citat:
Ja
... Som du kanske trodde att du har med att göra tills jag nu måste tala om för dig att, lika mycket som det är fullt här med typexempel på hur man kvaddar en hjärna så är det fullt av avfall och fittor som tror att de jobbar ...

Har du en källa på att det är fullt av avfall?
Citera
2024-06-05, 23:24
Medlem
Citat:
Jo det finns mycket som påminner om det som vi targeted individuals upplever när vi utsätts för det här typ som du nämnde cointelpro.

Men en sak som jag har funderat över är de där mystiska telefon samtalen som gang stalkare får påminner väldigt mycket om bolsjevism och hur dom fungerade under ryska revolutionen.

Bolsjevisterna hade ett liknande system att dom gjorde aldrig något självmant utan dom fick order när till exempel fångar skulle avrättas.

Och hur bolsjevister isolerade den Ryska Tsaren tills dom förflyttade honom och hans familj till det hus där dom blev avrättade i källaren så påminner väldigt mycket hur gang stalkare håller oss targeted individuals isolerade.

Minns ett tillfälle när en kille som jag misstänker är medlem i gang stalking nätverket fick ett telefonsamtal, han var knäpp tyst under hela samtalet sa inte ett enda ord. Precis så funkade ochså bolsjevism dom fick telefonsamtal med order vad exakt dom skulle göra men talar inte ett ord med den som ringer.

Har märkt ochså släkt som jag misstänker är medlem i GS nätverket använder whatsapp på konstiga tidpunkter typ klockan 03 på natten. Jag menar vem ringer någon så sent på natten och detta hände väldigt ofta🤔

Du tror inte du är Napoleon också, brukar vara en klassiker med din sjukdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in