2024-06-07, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GryningsMara
Vad snackar du om? Så endast en hatare som är "tillräckligt involverad" är välkommen?

Som vanligt babblar du bort dig.

Lilla gubben.

Jag är fundamentalt imponerad att du ens förstår premissen 😅👌
Citera
2024-06-08, 01:33
Medlem
Någon kille som heter Habibiexpose på Tiktok går loss på Anjo på Tiktok nu. Tror ingen har gått så hårt mot Anjo tidigare, kommer Anjo våga svara? Den här killen verkar bo i Kurdistan och verkar farlig.
Citera
2024-06-08, 02:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Någon kille som heter Habibiexpose på Tiktok går loss på Anjo på Tiktok nu. Tror ingen har gått så hårt mot Anjo tidigare, kommer Anjo våga svara? Den här killen verkar bo i Kurdistan och verkar farlig.
Länk?
Citera
2024-06-08, 03:50
Medlem
Mau5headzs avatar
Citat:

Han är inget annat än en fjant. Bawan är bara stor i mun, för att han sitter och häckar utomlands.

https://www.youtube.com/watch?v=buWYfQOndLc&ab_channel=TarekAli
Citera
2024-06-08, 05:07
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielKarlsson
Folk måste lära sig att Jocke inte står bakom allt. Jag blir ständigt anklagad för att Jocke ligger bakom allt trots att jag aldrig träffat eller haft någon som helst kontakt med karln. Ni måste lära er att slappna av, släppa hörnflaggan och komma in i matchen.
Så du är Anjos största hatare? Eller har jag missuppfattat?

Nej, Goltentie är en av de flashbackare Jocke och Anjo söker för de vill hänga ut de som kritiserar dem. Inte för att slipsen är någons största hatare.

Man skriver ju här för att man inte kan skriva i influencers kommentarsfält för allt som inte stryks medhårs attackeras, tas bort och man blockas.
Citera
2024-06-08, 06:41
Avslutad
Citat:

Vad hände då? Såg någon tidigare live när han ranta loss på analyshasse, är han riktigt klok? Gapa över att någon visar vilken typ av lägenhet man kan få för 4,5 mille, men att han hyr. Jag hörde inte Analyshasse sa att han köpt lägenheten. Det kan han i och för sig sagt i något annat inlägg, vad vet jag. Det är bra om någon exposar Anjo, vill bara veta vad som sas
Citera
2024-06-08, 07:58
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Herre gud, det kommer göra ont när verkligheten kommer ikapp Anjo.
Känns som att han börjar bygga luftslott.
Mm, hoppas att hans fru lämnar honom och hittar en normal man och att allt sen faller för Anjo, för det förtjänar han verkligen!
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Han säger också att enligt lisen så ser hon mer upp till läkare och advokater än Youtubers.
De är enligt anjo en kultur grej.

Tror ca 99% resonerar som Lisen.
Haha ja. Han är så narcissistisk att han inte kan inse att hon har rätt.
Citat:
En av hennes orsaker är ju också att som läkare och advokat har du en utbildning att ramla tillbaka på.
Blir du cancel på youtube har du ingenting att ramla tillbaka på, bara att börja jobba på McDonalds eller börja studera.
Stör mig som fan på att han nonchalerar bort det där för det är väldigt bra sagt. Han är så jävla vidrig mot henne (och alla andra för den delen också)..
Citera
2024-06-08, 08:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Mm, hoppas att hans fru lämnar honom och hittar en normal man och att allt sen faller för Anjo, för det förtjänar han verkligen!

Haha ja. Han är så narcissistisk att han inte kan inse att hon har rätt.

Stör mig som fan på att han nonchalerar bort det där för det är väldigt bra sagt. Han är så jävla vidrig mot henne (och alla andra för den delen också)..
Hade Anjo varit smart hade han ju pluggat parallellt med Youtube. Han lägger ju inte 40 timmar/vecka på Youtube. Så att skaffa sig en utbildning som säkerhet samtidigt som han tjänar pengar på Youtube hade ju varit smart.
Citera
2024-06-08, 09:42
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Hade Anjo varit smart hade han ju pluggat parallellt med Youtube. Han lägger ju inte 40 timmar/vecka på Youtube. Så att skaffa sig en utbildning som säkerhet samtidigt som han tjänar pengar på Youtube hade ju varit smart.
Orden ”smart” och ”Youtube” funkar inte i samma mening, tyvärr. Det rör sig om svagbegåvade gycklare som jagar kortsiktiga fixar så de får vara glada så länge det flyger. Youtube är glasburen och vi tittar in för att se när dessa gör allt de kan för att vi ska titta på dem. En dag så går folket vidare till nästa bur och då är det kört…
Citera
2024-06-08, 10:11
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Orden ”smart” och ”Youtube” funkar inte i samma mening, tyvärr. Det rör sig om svagbegåvade gycklare som jagar kortsiktiga fixar så de får vara glada så länge det flyger. Youtube är glasburen och vi tittar in för att se när dessa gör allt de kan för att vi ska titta på dem. En dag så går folket vidare till nästa bur och då är det kört…
Jag tror inte att alla Youtubers är korkade, snarare tvärt om. Men just Anjo är stendum. Undrar om han ens klarade av gymnasiet? Vore intressant att få ett utdrag av hans betyg!
Citera
2024-06-08, 19:01
Avslutad
Då har Anjos springis Vad Är Problemet gett sig på nästa kreatör, som inte vill som Anjo och Jocke vill
Hur länge kan folk blunda för vad som pågår? Det här börjar bli rent pinsamt
Citera
2024-06-08, 20:18
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Då har Anjos springis Vad Är Problemet gett sig på nästa kreatör, som inte vill som Anjo och Jocke vill
Hur länge kan folk blunda för vad som pågår? Det här börjar bli rent pinsamt

Så jävla bra att han går ut med det! Strongt gjort! Äntligen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in