2024-06-05, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Rent spontant efter att ha sett Anjos senaste video när de försöker sig på en renovering av huset så känns det som att det är början på en separation - för jäklar vad han skulle gnälla på Lisen 🙄 hon till och med frågar honom rakt ut i kameran om han bara tar upp den för att kunna klaga på henne.

Och tyvärr för Anjo så är det ju otroligt dålig tajming med dessa videor med tanke på att en annan Norrköpingsduo samtidigt håller på med renoveringsvideor (Let's feast) och jämför man dessa två så är Anjos snickeri ett enda stort skämt 😂

Håller med. Finns ingen kvalitet alls i anjos videos. De är riktigt tråkiga.
Känns som att Anjo tror att man automatiskt blir intressant människa bara man har mycket följare. Det krävs ju lite innehåll också för de ska bli intressant
Citera
2024-06-05, 23:59
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Håller med. Finns ingen kvalitet alls i anjos videos. De är riktigt tråkiga.
Känns som att Anjo tror att man automatiskt blir intressant människa bara man har mycket följare. Det krävs ju lite innehåll också för de ska bli intressant
Jävligt sant samtidigt som han har öppet mål. Det hade varit skapligt underhållande att se anjo (försöka) renovera ett hus och klippa gräs mellan donkenbesöken. Nu får man bara se slutresultaten som är timmars jobb men som verkar ha tagit en vecka att genomföra, det utförandet hade jag velat se. Tråkigt för kidsen bara att flytta till hus och få egna rum för att sedan flytta igen och dela ett rum på tre kids ā la rask.

Får inte anjo köra bil pga medicinering eller vad är grejen? Sitter bredvid och klagar istället.
Citera
2024-06-06, 09:56
Medlem
TheFinals avatar
Har aldrig sett hans videor i någon större utsträckning innan, men nu hoppade deras senaste upp auto i bakgrunden och jag blev nyfiken när jag hör hur han mästrar och uppträder mot Lisen.

Det måste vara det grisigaste jag hört på länge, och dessutom filmar han det och lägger ut för folk att se.
Hur i hela helskotta kan någon tycka den attityden är okej.

Sure, om det vore lite småskoj och det följs upp av ett skratt eller liknande men inte ens det, bara gnäll, klagar och nedvärderar konstant.
Spelar ingen roll vad hon gör så är han där o trycker till med något.
Blev genast nyfiken på hur det låter när kameran inte är på...

Han kanske gjort det innan också, inget jag sett dock.

Han försöker verkligen köra vlogg i stil med andra, typ Lets Feast m.fl. men gör ett magplask utan dess like.
Vilken pajas
Citera
2024-06-06, 11:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Har aldrig sett hans videor i någon större utsträckning innan, men nu hoppade deras senaste upp auto i bakgrunden och jag blev nyfiken när jag hör hur han mästrar och uppträder mot Lisen.

Det måste vara det grisigaste jag hört på länge, och dessutom filmar han det och lägger ut för folk att se.
Hur i hela helskotta kan någon tycka den attityden är okej.

Sure, om det vore lite småskoj och det följs upp av ett skratt eller liknande men inte ens det, bara gnäll, klagar och nedvärderar konstant.
Spelar ingen roll vad hon gör så är han där o trycker till med något.
Blev genast nyfiken på hur det låter när kameran inte är på...

Han kanske gjort det innan också, inget jag sett dock.

Han försöker verkligen köra vlogg i stil med andra, typ Lets Feast m.fl. men gör ett magplask utan dess like.
Vilken pajas
Ser man till renoverings kompetensen så ligger väl klåpare närmast till hands.

Kul att se hans stora förvåning när han går upp på övervåningen och får en glimt av hur långt tid (snabbt) det går när jobbet görs av folk som vet vad de sysslar med.
Citera
2024-06-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vet den stackars personen som hyr ut sitt hus vilka Anjo och Lisen är? Vet hen om att dom bodde i en lägenhet dom fick av socialen för att dom missskött ekonomin? Vet hen om att paret har varit med i Lyxfällan?

Hur kan en villaägare hyra ut utan att göra en bakgrundskontroll och en kreditupplysning? Anmärkningar, har varit med i lyxfällan, suttit hos kronofogden och Lisen har haft nästan en miljon i skatteskuld. Internets värsta mobbare och Lisen som hejar på och fnittrar inställsamt samtidigt som Anjo försöker pusha folk till självmord.

Hoppas hyresvärden snabbt upptäcker sitt misstag och att uppsägningstiden är 1 månad.

Lisen och Anjo är lata och vaken Lisen eller Anjo är fysiskt kapabla att ta hand om och underhålla ett hus med en trädgård. Fysiskt friska personer klipper hans gräsmatta på en timme, han är fysiskt nedgången för att sköta om ett hus. Hur ska det fungera och hur ska det gå ihop ekonomiskt?

Kommer dom lämna villan och trädgården nedgången utan att betala? Pengarna är slut väldigt snart.

Vad händer hyresvärden när han säger upp kontraktet för att dom inte betalar hyran? Blir nästkommande drev mot den personen?

Otäckt är förnamnet.

Tror inte han som bor där bryr sig, då han är alkoliserad och bor i Thailand.

Han har hyrt ut huset till ett företag som haft pundare i det.

Huset är en skamfläck i Lindö.
Senast redigerad av Barnvagnshast 2024-06-06 kl. 20:33.
Citera
2024-06-06, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barnvagnshast
Frivaktsgatan 18

Tror inte han som bor där bryr sig, då han är alkoliserad och bor i Thailand.

Han har hyrt ut huset till ett företag som haft pundare i det.

Huset är en skamfläck i Lindö.

Fp
Senast redigerad av Goldentie 2024-06-06 kl. 20:28.
Citera
2024-06-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det denna? 18000 kr/mån (kallhyra?) Det låter ju som en fantastisk upplevelse för Anjo m familj
https://hyreskollen.se/Norrk%C3%B6pings_kommun/Norrk%C3%B6ping/Frivaktsgatan/_RYMM

Man kan ju tycka att alla stavfel i beskrivningen,
Skulle gjort YouTubes Janne Josefson lite fundersam. Men känns det rätt så
Senast redigerad av Barnvagnshast 2024-06-06 kl. 20:44.
Citera
2024-06-06, 21:50
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det denna? 18000 kr/mån (kallhyra?) Det låter ju som en fantastisk upplevelse för Anjo m familj
18 000 kr låter som jävligt mycket!? Eller är Norrköping attraktivt?
Citera
2024-06-06, 22:43
Medlem
Telepatisks avatar
Lyssna här och 1 minut framåt (och nej för fan, jag har inte lyssnat igenom hela klippet själv!):
https://www.youtube.com/watch?v=niua6_7sUeA&t=1131s

Anjo klankar ner på sin oroliga fru som vanligt. Enligt egen utsago så tjänar han mer än läkare och advokater Varför hyr han ett hus i så fall!?
Citera
2024-06-07, 02:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Lyssna här och 1 minut framåt (och nej för fan, jag har inte lyssnat igenom hela klippet själv!):

Anjo klankar ner på sin oroliga fru som vanligt. Enligt egen utsago så tjänar han mer än läkare och advokater Varför hyr han ett hus i så fall!?
Herre gud, det kommer göra ont när verkligheten kommer ikapp Anjo.
Känns som att han börjar bygga luftslott.
Citera
2024-06-07, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Han säger också att enligt lisen så ser hon mer upp till läkare och advokater än Youtubers.
De är enligt anjo en kultur grej.

Tror ca 99% resonerar som Lisen.
Citera
2024-06-07, 02:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Han säger också att enligt lisen så ser hon mer upp till läkare och advokater än Youtubers.
De är enligt anjo en kultur grej.

Tror ca 99% resonerar som Lisen.
En av hennes orsaker är ju också att som läkare och advokat har du en utbildning att ramla tillbaka på.
Blir du cancel på youtube har du ingenting att ramla tillbaka på, bara att börja jobba på McDonalds eller börja studera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in