2024-06-07, 12:40
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wadi
Ingen kan leva på daytrading i längden, det är en gammal myt som lever kvar p.g.a. okunskap och människans dröm om snabba klipp.

Under längre perioder av börsuppgång så poppar artiklarna i kvällspressen upp om de 28-åriga fd undersköterskorna som slutat i vården och försörjer helt på daytrading, när dessa artiklar poppar upp vet man att börstoppen snart är nådd för den gången!
Citera
2024-06-07, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Pajas är han han heter abdul wahab och leker någon guru gå inte på sånt trams han är en pajas

100%
Fattar inte hur folk kan gå på hans spel och tro på det han skriver/säger.
Tror han och Danjal använder ”Analyshasse” kanalen för att tjäna pengar på andra sätt eller få pengarna genom där.
Citera
2024-06-07, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Under längre perioder av börsuppgång så poppar artiklarna i kvällspressen upp om de 28-åriga fd undersköterskorna som slutat i vården och försörjer helt på daytrading, när dessa artiklar poppar upp vet man att börstoppen snart är nådd för den gången!
Många NVIDIA anställda har sagt upp sig själv när deras aktier gått upp så mkt att de har blivit miljonärer.
Citera
2024-06-07, 19:36
Medlem
Haha, Det är så komiskt att dem här genierna bara måste lära ut till alla andra hur dem också ska bli miljonärer. Seriöst vilken miljonär skulle lägga ner tid på att kränga kurser till folk??

Har man så bra tips & trix för sig så håller man väl självklart dem för sig själv, helt sjukt hur folk kan gå på skiten.
Citera
2024-06-07, 23:36
Medlem
Jag vill ta reda på lite mer om AnalysHasse och publicera resultatet kring det. Om ni har info får ni gärna maila mig på magi@danielkarlsson.com
Både positivt och negativ är välkommet. Jag är väldigt intresserad av sanningen bakom den mannen.

Vå väl! 🙏
Citera
2024-06-08, 13:30
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Många NVIDIA anställda har sagt upp sig själv när deras aktier gått upp så mkt att de har blivit miljonärer.

De räknas sannolikt inte som daytraders?
Citera
2024-06-08, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielKarlsson
Jag vill ta reda på lite mer om AnalysHasse och publicera resultatet kring det. Om ni har info får ni gärna maila mig på magi@danielkarlsson.com
Både positivt och negativ är välkommet. Jag är väldigt intresserad av sanningen bakom den mannen.

Vå väl! 🙏

Var ska du publicera det tänkte du?

Du har väldigt mkt info här.
Han säger att han gjorde sin första miljon vid 18 år och att han är dollarmiljonär. Utflyttad från Sverige.
Hans föräldrar dömdes för stöld för ca 2000 kr för ca 2-3 år sen. Vet inte varför ens föräldrar stjäl mat om man är miljonär…
Han låtsas som att han ska köpa porsche, maybach och ena efter andra men faktum är att dem pengar han har är pga hans medlemmar, inget mer.
Det är ett pyramidspel där Danjal är med och delar en del av kakan. Tror dock att kanalerna används för att tvätta tidigare pengar. Danjal var bla misstänkt av Ekobrott.
Citera
2024-06-08, 23:00
Medlem
goldpalaces avatar
Men Hallå? Någon ärlig som kan säga, som HAR testat hans tjänst om det funkar? Så svårt kan det inte vara att ta fram facts om det funkar... han har hållit på länge nu.. tjänar jag pengar om jag joinar?
Citera
2024-06-08, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldpalace
Men Hallå? Någon ärlig som kan säga, som HAR testat hans tjänst om det funkar? Så svårt kan det inte vara att ta fram facts om det funkar... han har hållit på länge nu.. tjänar jag pengar om jag joinar?

Finns väl någon längre bak i tråden som påstår sig tjänat på hans analyser. Med tanke på all reklam han pumpar ut dagligen borde det spridit sig mera om han var framgångsrik. El tvärt om, vore han framgångsrik skulle han inte behöva markandasföra sig som han gör nu. Numera lägger han ju ut en Youtube varje vecka med överblick på några marknader. Personligen tycker jag inte han varit träffsäker där. Han lägger ju ut en del gratisanalyser på Insta också, de har jag inte orkat följa.
Citera
2024-06-09, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Finns väl någon längre bak i tråden som påstår sig tjänat på hans analyser. Med tanke på all reklam han pumpar ut dagligen borde det spridit sig mera om han var framgångsrik. El tvärt om, vore han framgångsrik skulle han inte behöva markandasföra sig som han gör nu. Numera lägger han ju ut en Youtube varje vecka med överblick på några marknader. Personligen tycker jag inte han varit träffsäker där. Han lägger ju ut en del gratisanalyser på Insta också, de har jag inte orkat följa.

Han e största tönten gå inte på såna här svammers en vettig människa skulle aldrig betala en kurs till Abdullah wahab som han heter på riktigt , och ändrat sitt namn och tar nog ocker som alla dessa gurus ^^ en hustlare som är ganska långt ner i hierarkin faktiskt en renodlad tönt
Citera
2024-06-09, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldpalace

Vad tror du själv?? Tror du han sitter och pumpar ut videos på social medier för att han tjänar pengar som fan på det han håller på med?

Vilken vettig människa hade lagt ner massa tid på det om man inte behövt?? Är man nu så jävla bra på det man gör på börsen så hade man väl hållt det för sig själv.
Citera
2024-06-10, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixmax
Vad tror du själv?? Tror du han sitter och pumpar ut videos på social medier för att han tjänar pengar som fan på det han håller på med?

Vilken vettig människa hade lagt ner massa tid på det om man inte behövt?? Är man nu så jävla bra på det man gör på börsen så hade man väl hållt det för sig själv.

Håller helt med!
Han bluffar bara och livet han lever i Dubai är inte så extravagant som han får det att se ut. Han bor inte ens i ett finare område, radhuset han bor i ligger ganska långt utanför stan och är riktigt litet, därför hans video inte visar att vardagsrummet och köket nästan sitter ihop 😂
Han tjänar bara pengar på idioter som följer hans program. Fråga er varför Danjal hela tiden måste marknadsföra honom? Vad tjänar dem på detta? Danjal säger att efter han använt Analyshasse så har han gjort 10 gånger pengaran, ren skitsnack det där! Allt dem gör är en bluff för att ”tvätta” pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in