2024-06-10, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubaiexpose
Var ska du publicera det tänkte du?
På hans YouTube-kanal MotVikt (https://www.youtube.com/@MotVikten).
Citera
2024-06-11, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldpalace
VAD JAG TROR?
Vad spelar det för roll???? DOM SOM HAR TESTAT TJÄNSTEN, FUNKAR DET ELLER FUNKAR DET INTE? Hur jävla svårt kan det vara att skriva här och säga det

Eftersom du inte verkar vara en egen tänkande individ, nej det fungerar inte.
Citera
2024-06-11, 13:19
Medlem
Citat:
Du gissar nu bara, jag vill höra från någon som använder tjänsten just nu

Om du läser tråden så kan du läsa flera som använt den och sagt att det inte funkar, bara senaste några kommentarer längre bak
Citera
2024-06-11, 13:25
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
VAD JAG TROR?
Vad spelar det för roll???? DOM SOM HAR TESTAT TJÄNSTEN, FUNKAR DET ELLER FUNKAR DET INTE? Hur jävla svårt kan det vara att skriva här och säga det
Men köp tjänsten själv då din idiot och testa. Du är uppenbarligen så jävla korkad att du ens tror att det fungerar.

Förövrigt så finns det en expose video angående analys-hasse på Cluees youtube;
https://www.youtube.com/watch?v=2qq80AMr718
Citera
2024-06-11, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Men köp tjänsten själv då din idiot och testa. Du är uppenbarligen så jävla korkad att du ens tror att det fungerar.

Förövrigt så finns det en expose video angående analys-hasse på Cluees youtube;
https://www.youtube.com/watch?v=2qq80AMr718

Såg denna nu, Hasse käkar verkligen inte på några dyra ställen i Dubai! Han bor dessutom i Arabian Ranches 3, inget lyxområde
Citera
2024-06-11, 17:16
Medlem
Citat:

Haha du kan ju inte vara på riktigt, det är ingen tjänst det är en SCAM.
Citera
2024-06-11, 21:34
Medlem
kukflashs avatar
Och nu visar det sig att Jocke & Jonna samt fettot Danjal varit delaktiga i AnalysHasses bolag.
Citera
2024-06-11, 21:56
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lixmax
Haha, Det är så komiskt att dem här genierna bara måste lära ut till alla andra hur dem också ska bli miljonärer. Seriöst vilken miljonär skulle lägga ner tid på att kränga kurser till folk??

Har man så bra tips & trix för sig så håller man väl självklart dem för sig själv, helt sjukt hur folk kan gå på skiten.

Finns ju massa rika som lär ut till andra
Betydligt billigare än en kurs

Bara kolla på Random bokaffär

Nu vet jag ej vem fan Hasse är
Och tycker inte man ska betala för en dyr kurs
Låna böcker på bibblan gratis om ni vill lära er om ekonomi
Citera
2024-06-12, 00:12
Medlem
Citat:

Snubben sa i något klipp jag såg att han avkastade uppåt 90% per år.
Varför ska han sälja dig en kurs för 1500 spänn då när han i princip kan dubbla pengarna årligen?
För fan vakna, gå inte på massa köp min kurs på USB sticka som är helt gratis och endast frakt tillkommer på 500 spänn för jag lovar att jag avkastar 350% per vecka.........

Räcker man söker och tittar på några få klipp i en minut för att fatta att han är precis som alla andra 100 sälja en kurs människor.
Finns tyvärr inga genvägar till snabba och stora pengar.
Citera
2024-06-12, 02:08
Medlem
goldpalaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molnieboo
Snubben sa i något klipp jag såg att han avkastade uppåt 90% per år.
Varför ska han sälja dig en kurs för 1500 spänn då när han i princip kan dubbla pengarna årligen?
För fan vakna, gå inte på massa köp min kurs på USB sticka som är helt gratis och endast frakt tillkommer på 500 spänn för jag lovar att jag avkastar 350% per vecka.........

Räcker man söker och tittar på några få klipp i en minut för att fatta att han är precis som alla andra 100 sälja en kurs människor.
Finns tyvärr inga genvägar till snabba och stora pengar.

Det är väl inte konstigt att han vill tjäna pengar på flera sätt? Han tjänar pengar på börsen + 800 personer betalar 1500 kr i månaden för hans tjänster.
Citera
2024-06-12, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielKarlsson
Jag vill ta reda på lite mer om AnalysHasse och publicera resultatet kring det. Om ni har info får ni gärna maila mig på magi@danielkarlsson.com
Både positivt och negativ är välkommet. Jag är väldigt intresserad av sanningen bakom den mannen.

Vå väl! 🙏

Hej kompis. Du hänger väl aldrig på Flashback?

Tips från coachen. Köp Analyshasse+ en månad och gör en ärlig dokumentär med resultatet. Jag tror både du och jag vet att det inte finns några snabba sätt där vem som helst kan bli miljonär. Om alla skulle vara miljonärer skulle inte en miljon vara värt någonting. Thats how money works. Det finns inga enkla vägar.

Det skulle vara bra för din karriär istället för att ro samma båt som andra kreatörer.

Problemet är bara att vi vet att du aldrig kommer att göra det, eftersom att du isåfall skulle hänga ut dina nya kompisar som promotar den där skiten.

Om du mot förmodan skulle göra det så skulle du förmodligen kunna rädda ett gäng ungdomar som går på skiten för att dom tror att det finns enkla genvägar i livet.

Kör hårt.
Citera
2024-06-12, 06:09
Medlem
Studerat Civilingenjör på KTH? Jag han examen, annars är det ju ingen merit!? Är ju inte så svårt att komma in på programmet och hoppa av…

Någon som vet vad gör ingenjörsstudier det handlar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in