Citat:
Ursprungligen postat av
Roerlig
Hur menar du då.
Min poäng är nog att jag tycker att du överdriver "sammanträffandena" och tänjer uppgifterna åt det hållet. Och kryddar det med att slänga in sådant som inte ens innebär "sammanträffanden", som att vittnet SE ser LJ i gränden när GM kutat över krönet.
Behöver slå ihjäl lite tid så jag ställer upp lite saker ..Kommer vara snäll med bedömningarna
Vi har 100 människor i åldrarna 30-60 i sthlm 1986 kring Sveavägen
Jag påstår att vi endast har kvar 70pers av dessa om vi tar trekvartslång överdel.. Är snäll för när jag tittar på bilderna från brottsplatsen så är ser eg mer 50/50 men jag skulle ju vara snäll ;(
Av dessa 70 med trekvartslång överdel så måste dom ha huvudbonad och helst faktiskt keps ...Ska vi säga att hälften åker bort här ?...Känner att jag är snäll men då har vi 35pers kvar
Av dessa 35pers så måste dom ha stålbågade glasögon , nu börjar det brännas rejält ...Jag kan inte ge oss mer än 10% ...Jag är ledsen men det lämnar oss med 3 pers kvar...Engström, CA och en till...
Nästa steg är att av dessa 3 så måste dom gått på samma trottoar mellan 23:00 och 23:30...Här är jag sjukt snäll för eg handlar det om max 1min men vi kör 30min ...Jag är snäll jag behåller alla 3
Sen finns det en jävligt liten tidslucka som både LJ ser att CA vänder sig om och där Engström ser LJ som ger en MÖJLIGHET att både CA och Engström faktiskt kan se LJ...Här faller den sista av dom 3 bort....Lämnar oss med enbart CA och SE kvar...
Men vänta det finns mer
Båda måste nu ha en väska med liknade mått ...Herregud nu är det jobbigt !
Ska vi ge dom båda kredd för väskan? Okej jag är snäll
Men nu påstår dessutom Engström att han också sprang I gränden...Va fan gör vi nu liksom?
Max 1% mer går inte med dessa tillfälligheter...