Citat:
Ursprungligen postat av
Lailatjej
Det missade jag men jag minns tydligt när Malin och Marlene "symboliskt" brände en Torah utanför Israels ambassad den 3 januari i år, jag skrattade så jag tjöt åt idioterna.

Absolut INGEN brydde sig.
Varför? Vill de ha uppmärksamhet så ska de elda koraner, då blir mussarna galna. Övriga religiösa grupper anser att synden är en deal mellan individen och Gud och bryr sig därmed inte. Fast det är klart, det är islamister som driver på LVU-desinformationen och det är klart, M & M vill kanske inte sabba denna värdefulla vänskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lailatjej
Så bra lön har inte socionomer hördu, den är rätt medioker ärligt talat. Fast visst, jämför man med ett socialbidrag eller lägsta sjukersättningen så. Allt är relativt.
Lönen är lägre än medioker dvs direkt urusel. Förstår inte att socialtjänsterna lyckas rekrytera övht, framförallt inte till energislukande FOI.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Ni kanske kan börja med att läsa hela rapporter/studier innan ni tror er ha gjort ett genombrott i hatet mot soc.
Mycket krävt av gruppen obildade och outbildade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lailatjej
All forskning. Dvs allt du läst och lite till.
Lär inte varit alltför utmanande med tanke på att Kurreburre aldrig läst någon forskning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Soc säljer barnen till ett lab som utför experiment på dem
Kolla denna youtube videos där några mammor pratar om det
https://youtu.be/L_y5dirYefk?si=-CK8GL38e15u-CwT
Citat:
Ursprungligen postat av
Lailatjej
Låt mig gissa, dom får en fet provision och bonus på varje barn dom kidnappar?

Då barnen tydligen säljs till industrier för tillverkning och framställning av föryngringskrämer till rika människor som har råd att betala så är det givetvis som du misstänker. Kutym brukar vara 10%. Har jag hört.
Undrar om det här 70-åriga paret är med i FU? Socialtjänsten har tydligen tagit deras surrogattvillingar med hänvisning till att paret är för gamla för att ge barnen den omsorg de behöver:
https://www.svtplay.se/dokument-inifran-vi-ska-ha-barn
Ser personligen fram emot responsen på FUs klagan till EU-kommissionen. Kommer kommissionen väcka talan mot Sverige i EU-domstolen eller ej. Det är frågan.