2024-06-02, 21:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
Hanna som hypat upp denna vloggen så mycket! ”Åh jag vill inte lägga upp på stories för ni får se allt i vloggen sen😭”. 4 semesterdagar avverkas på 7 minuter, eftersom de sista minutrarna bara var Hanna som babblar på hotellrummet om massa prylar (ovanligt&#129297. Hade kunnat vara intressant om det inte var meningslösa saker hon visade upp, vem bryr sig om Lars hängselshorts egentligen. Nä fy vad dåligt innehåll. Höjdpunkten var när kebaben kallade okänd mat på frukosten för tigerkaka🤷🏼‍♀️

Jag tyckte höjdpunkten var när Hanna äter pommes till frukost, har alltid undrat vem i hela världen som gör det men nu vet jag.
Citera
2024-06-02, 21:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vad elakt. Hon har inte så farliga tänder. Många som röker eller varit/är missbrukare har mycket sämre tänder.

Ja men faktiskt, finns värre tandrader än denna.
Citera
2024-06-02, 22:04
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Twistshake tror jag vem som helst kan få samarbete med. Jag har för mig att man anmäler sitt intresse på hemsidan bara. Så får man en rabattkod att dela liksom. Så det är ju ingen grej.

Fast det stärker ju min tes ännu mer; att företagen inte riktigt bryr sig om vem det är, hur relevant reklamen är för influencerns content och/eller hur kvalitén av samarbetet är utan de är bara intresserade av att pumpa ut så mycket samarbeten som möjligt för att nå ut till så många människor som möjligt.

Så då är det inte konstigt att H får så mycket samarbeten som hon får.
Citera
2024-06-02, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Fast det stärker ju min tes ännu mer; att företagen inte riktigt bryr sig om vem det är, hur relevant reklamen är för influencerns content och/eller hur kvalitén av samarbetet är utan de är bara intresserade av att pumpa ut så mycket samarbeten som möjligt för att nå ut till så många människor som möjligt.

Men hur mycket pengar kan man få för att göra ett inlägg om twistshake egentligen? Hur redovisas detta? Är det provision på antal likes?
Citera
2024-06-02, 22:44
Medlem
Fattar inte att dom åkte 12 h i bil för att köpa en svindyr kamera? Min mobil filmar ju nästan lika bra?
Citera
2024-06-02, 22:47
Medlem
Det jag blir fundersam över är att Lars verkar bara vara en gullig accessoar som följer med och får sitta i vagnen, hon bara följer med på de liv dom lever som är precis likadant som innan dom fick barn… noll stimulans eller leksaker för Lars? Inte ens leka i poolen med henne? Alltså dom verkar ju inte göra något alls med henne, hon får bara snällt följa med på allt dom gör och inte gör snarare..? Hon är ju en väldigt snäll bebis som knappt gör något väsen av sig.
Citera
2024-06-02, 23:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Fattar inte att dom åkte 12 h i bil för att köpa en svindyr kamera? Min mobil filmar ju nästan lika bra?

Jag tror Hanna tänkte att har man en dyr kamera så får man bra content per automatik 😅
Citera
2024-06-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Okej. Nu kan jag inte hålla mig från att skriva något här längre. Följt tråden länge dock.
Alltså såhär, vem har kollat upp hennes inkomst för 2023 och påstår att den är runt miljonen? Låter så orimligt. Om det nu stämmer. Vad hade hon 2022? Det är för otroligt att de inte skulle ha råd med kontantinsatsen osv om hon tjänade såna enorma summor.

(Btw. Någon som vet om man kan byta användarnamn här? Hade tydligen konto från typ 2012 &#128514

Jag tog ut vad hon hade för inkomst år 2022.
Då hade hon 230 527 vilket motsvarar 19210 kr i månaden.
Någon annan tog ut vad hon deklarerade förra året och det var 900 000 vilket är 75000 per månad.
Helt otroligt med tanke på hur kass hon är på sitt jobb.
Citera
2024-06-02, 23:34
Medlem
Inte sett hennes vlogg för vill inte ge henne det klicket. Men kul och höra era åtsikter. Snacka om att hypa upp en resevlogg som hon även gjorde countdown på ig som om alla är spända på att se den. Ingen vill egentligen se den men förstår att man är nyfiken nog för att se hur kass den är. Bara att den är ogenomtänkt, dålig ljud och ingen röd tråd säger allt. Hon försöker go with the flow men det skiter sig alltid.
Likabra att det blir teknisk strul och svart i bilden istället.
Citera
2024-06-03, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare

Så är det nog ja. De skiter nog i vilket. Men just Twistshake ger ju då inga pengar till de här ”vem som helst”. Så det tjänar du inga 900 tusen på. Men din tes är absolut rimlig i sammanhanget, för förmodligen bryr sig väl inte andra företag heller.
Citera
2024-06-03, 06:57
Medlem
Kollade vloggen, varför säger hon att de är 4 vuxna?? Var det någon mer ur hennes familj som åkte med då? O dessa bodde i lägenheten?
Inget konstigt att åka flera men lite udda att hon inte nämnt det tidigare då. O varför umgås dem inte alls med dessa andra i så fall?
Tyckte videon var stolping och opersonlig. Är inte mkt för vloggar alls men om man ser andra flunsor göra dessa så har dem ett helt annat flow och värme i sina videos.
O förlåt men vad för tråkigt ställe är det dem åkte till? Såg helt öde ut på vissa ställen o stranden var inte speciellt drömmig😳
Citera
2024-06-03, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare

Hahah ja, man märker ingen skillnad alls jämfört med hennes tidigare videos. I övrigt borde dem lära sig att filma stadigare o inte så konstiga vinklar mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in