2024-06-02, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Sammanfattning av Hannas resevlogg:

Det första 10 sekunderna i videon blir vi informerade om ett förarbyte? Väldigt oklart.
På flygplatsen ska Hanna gå på taxfree.
Sen är de framme i Turkiet, dag 2.
Hanna smörjer in ansiktet i ungefär 1 min av vloggens totala 13 min.
Förklarar varför de bor på hotell = lägenheten är för liten för 4 vuxna och 1 barn.
Brun videon av brun mat på hotellfrukosten. Nån minut senare har jag tröttnat och snabbspolar och hamnar på samma hotellfrukosten men då tror jag de äter lunch?

Sen mot slutet kommer en Haul från dagens shopping, verkar va från turkiska gekås eller nåt?
Sen avslutas det med prat med Lars på en brusig balkong.

Klarade tyvärr inte av många minuter av detta. Var inte fint filmat eller bra klippt. Och dåligt ljud!
Vad är det för skitkamera hon skaffat?

Reagerade också på ljudet. Det kändes ju lönt att köra tolv timmar för den kameran med tanke på vad man fick ut av det. Det måste ju funnits mycket mer att filma? Eller var det allt, gå till stranden och till affären? Det kan man för tusan göra hemma.
Citera
2024-06-02, 11:05
Medlem
FruKrokodils avatar
Det där var 13 minuter jag aldrig får tillbaka...

Hade iof inte förväntat mig så mycket men detta var faktiskt uselt. Får ingen lust alls att åka utomlands.
Citera
2024-06-02, 11:36
Medlem
Jag tyckte den var helt ok. Problemet är att hon mestadels filmar sig själv när hon pratar så mycket och det är inte kul att se. Det är trevligare att se när de går på promenad, när de äter lunch, badar osv…
Citera
2024-06-02, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag tyckte den var helt ok. Problemet är att hon mestadels filmar sig själv när hon pratar så mycket och det är inte kul att se. Det är trevligare att se när de går på promenad, när de äter lunch, badar osv…
Det är tyvärr det stora problemet med Hanna, det är liksom inte henne man vill titta på?
Hon gör sig inte så bra i rörlig bild, hon är inte så trevlig att titta på helt enkelt och saknar kreativiteten för att skapa bra och naturligt content av sin omgivning.

Där är ju sara lagom grym, hon har karisma och humor och har ett liv att visa upp.
Citera
2024-06-02, 12:54
Medlem
Guuuuuud vilken tråkig vlogg!!! 13 min av snark. Hon står totalt 50% av vloggen inne på hotellrummet och babblar, och den resterande tiden (typ 7 min) är grå mat, grå utsikt, gråa gator. Fy vilken tråkig semester? Och sedan shopping såklart av billig krimskrams som vanligt.

Ska bli intressant att se hur många som kollar vloggen. Av 68k följare har 1k sett den hittills. Spännande hur mycket engagemang som finns...

Och vilket pissigt ljud. Och vilken hemsk dialekt hon har.
Citera
2024-06-02, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Hade iof inte förväntat mig så mycket men detta var faktiskt uselt. Får ingen lust alls att åka utomlands.
Riktigt kasst alltså! Jag älskar att resa men fick NOLL sug av att se vloggen och då är jag typen som blir resesugen av att se minsta lilla snippet av vadsomhelst i utlandet typ.

Har de badar överhuvudtaget? Ätit nåt gott? Gjort något alls? Druckit en god juice eller smoothie? Allt var bara grått och brunt och tråkigt. Fruktansvärt deppig vlogg.

Sen alltså, han Kevin säger att ersättning var bra också för då vet man att hon får i sig vätska. Ungen är väl typ 7 månader?? Klart den fortfarande äter ersättning då? Hade den inte gjort det hade den ju ammats. Tror han att andra barn bara käkar fast föda? Jag fattar inte. De känns så slöa mentalt bara. Hanna hade ingen aning om att det existerade UV-filtar??? 🫠
Citera
2024-06-02, 13:45
Medlem
Tyvärr var vloggen precis så undermålig och tråkig som man hade förväntat sig…
Önskar att hon hade kunnat överraska och ge oss nåt som faktiskt hade varit kul och intressant att titta på, men icke…
Bara massa ”på väg” till saker, äcklig buffé, billig affär mm Hade velat se mer av vad de faktiskt gör tillsammans och mer av Lars. Nu var det liksom bara H som babblar på inne på tråkigt hotellrum och på brusig balkong samt sprang omkring på gator.
Nu har jag ju i och för sig aldrig varit sugen på att åka till Turkiet över huvud taget och blev verkligen inte mer intresserad efter detta. Vet att vloggen inte är till för att ”göra reklam för Turkiet”, men maken till deppigare resa får man väl leta efter.
Senast redigerad av Banansemla 2024-06-02 kl. 14:05.
Citera
2024-06-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Kan bara instämma, 13 minuter ren besvikelse…. Att hon inte kunde fått till det lite bättre än så?!
Citera
2024-06-02, 14:39
Medlem
Hanna vill inte vara influenser. Men hon vill inte jobba. Uppenbarligen lyckades hon tjäna nästan dubbla min årsinkomst genom att göra dåliga samarbeten. Därför ”vill hon” Jobba som influenser. Behöver inte anstränga sig för pengarna. Jag har en universitetsexamen 🥲 och har hälften av det hon taxerade.

Hanna kommer aldrig skaffa ett riktigt jobb.
Citera
2024-06-02, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Hanna vill inte vara influenser. Men hon vill inte jobba. Uppenbarligen lyckades hon tjäna nästan dubbla min årsinkomst genom att göra dåliga samarbeten. Därför ”vill hon” Jobba som influenser. Behöver inte anstränga sig för pengarna. Jag har en universitetsexamen 🥲 och har hälften av det hon taxerade.

Jag tror dock inte att det kommer att hålla i sig. Folk kommer inte att vilja se hennes sjukt dåliga influensande. Så den inkomsten kommer att sjunka och då står hon där med......ingenting. Du har ju alltid din utbildning kvar och all din erfarenhet. Hanna har varken det ena eller andra.
Citera
2024-06-02, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare

Detta året kommer hon inte tjäna såpass mycket, det tror inte jag. Folk tröttnar mer och mer och hon tappar följare dagligen.
Du har din utbildning men H har ingen. Influenser livet för hennes del är över om ett år tror jag iallafall.
Att sitta hemma dygnet runt som hon gör kommer dom flesta tröttna på.
Skulle jag sitta så isolerad hade jag blivit galen
Skulle aldrig i livet vilja leva som hon gör.
Senast redigerad av tindraninni 2024-06-02 kl. 15:51.
Citera
2024-06-02, 15:41
Medlem
Okej. Nu kan jag inte hålla mig från att skriva något här längre. Följt tråden länge dock.
Alltså såhär, vem har kollat upp hennes inkomst för 2023 och påstår att den är runt miljonen? Låter så orimligt. Om det nu stämmer. Vad hade hon 2022? Det är för otroligt att de inte skulle ha råd med kontantinsatsen osv om hon tjänade såna enorma summor.

(Btw. Någon som vet om man kan byta användarnamn här? Hade tydligen konto från typ 2012 &#128514
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in