Citat:
Nu är du allt ute och cyklar längs dina vattenpass.Att trotsa gravitationen med hjälp av magnetism fungerar enbart under vissa speciella omständigheter.
Du kan inte få ett vedträ att sväva med hjälp av elektricitet eller magnetism. Hur du än gör faller vedträet mot marken på grund av gravitationen.
Citat:
Din cykel verkar vara en enhjuling som du inte lärt dig hålla balansen på än.Vad är det jag ska tänka på? Om du tror vi bor på en planka e det första gången jag hört den teorin.
När har jag sagt att trä är magnetiskt?
Allt är elektriskt men måste ju blanda in magnetism eftersom de reagerar på varandra och får hela det här systemet att fungera.
Magnetismen skulle man kunna säga får elektricitet att flöda rätt så det kommer tillbaks till en punkt efter mött motstånd i magnetiska vågor.
Så rör sig etern.
Och gravitation är en effekt av en positiv elektrisk laddning i jorden och en negativ ovan.
När har jag sagt att trä är magnetiskt?
Allt är elektriskt men måste ju blanda in magnetism eftersom de reagerar på varandra och får hela det här systemet att fungera.
Magnetismen skulle man kunna säga får elektricitet att flöda rätt så det kommer tillbaks till en punkt efter mött motstånd i magnetiska vågor.
Så rör sig etern.
Och gravitation är en effekt av en positiv elektrisk laddning i jorden och en negativ ovan.
I grundskolan fick man lära sig en del om hur elektricitet och magnetism fungerar. Dina hypoteser är helt uppåt väggarna. Du får helt enkelt läsa in grundskolans fysik för att du ska få ett uns av aning om hur elektrisk laddning fungerar. När du gjort det kan du försöka förstå dig på el-lära. Visserligen tvivlar jag på att du är kapabel till att lära dig ens något i det ämnet.